quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:31 schreef inZanity het volgende:
Wie is Gatusso? En wanneer heeft ie Zidane uitgedaagd?
Btw: kuttopic.
Staat er tochquote:
Snel verwijderen dat usericon van je. Aangezien je niks van voetbal afweet. Mijn schoonmoeder van 93 weet dag nogquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:31 schreef inZanity het volgende:
Wie is Gatusso? En wanneer heeft ie Zidane uitgedaagd?
Btw: kuttopic.
Je bent jong hè ?quote:
Wat weet je schoonmoeder van 93 dan, wijsneusje?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:47 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Snel verwijderen dat usericon van je. Aangezien je niks van voetbal afweet. Mijn schoonmoeder van 93 weet dag nog
iig wie de finale van 2006 speeldenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat weet je schoonmoeder van 93 dan, wijsneusje?
Ben je zeker ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:00 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
iig wie de finale van 2006 speelden
Oh ik ook wel hoor wijsneusje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:00 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
iig wie de finale van 2006 speelden
Dus je vindt Joe Jordan een pussy ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:24 schreef Higuain het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Roffamannetje quote-te.
Hem wijsneusje noemen terwijl je zelf bijdehand zit te doen omdat Tong een naam fout schreef, beetje hypocriet.quote:
Leg eens uit waarom. Heb je hem ooit zien voetballen ?quote:
Puur om het feit dat ie zo scheinheilig deed tegen Gattuso en hem, door bronnen vernomen, een ''tering-italiaan'' of iets dergelijks noemde. Als 'ie zo'n lef heeft doet ie zo stoer tegen Boateng of Sergio Ramos.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom. Heb je hem ooit zien voetballen ?
Knap van Gattuso dat ie een 59jarige coach uitdaagt. Dat had ie bij de 29jarige voetballer Jordan niet gedurfd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:26 schreef Higuain het volgende:
[..]
Puur om het feit dat ie zo scheinheilig deed tegen Gattuso en hem, door bronnen vernomen, een ''tering-italiaan'' of iets dergelijks noemde. Als 'ie zo'n lef heeft doet ie zo stoer tegen Boateng of Sergio Ramos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |