Ik draag per jaar ongeveer 240000 af en krijg ongeveer 1500 terug. Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef betyar het volgende:
Maar goed, ik begrijp dus dat je geen overheid wilt maar wel met overheidsgelden gaat lopen?
Tja, als de overheid het je eerst geeft...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik draag per jaar ongeveer 240000 af en krijg ongeveer 1500 terug. Wat bedoel je precies?
Als de werknemer die verplichte premies niet meer hoeft te betalen kan hij die gebruiken om zichzelf te verzekeren.quote:
Nu ben je me even kwijt.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, als de overheid het je eerst geeft...
Ja en de verxekeraars zonder winstoogmerk zullen daar geen misbruik van maken, kijk eens naar de tandarts tarieven, een mooi recent voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als de werknemer die verplichte premies niet meer hoeft te betalen kan hij die gebruiken om zichzelf te verzekeren.
Laat me raden, je hebt geen eigen bedrijf? ZZP-activiteiten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat de werkgever mensen gewoon aanneemt zonder allerlei gekke subsidies en kortingen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt geen eigen bedrijf? ZZP-activiteiten?
Dan weet je wat voor een ellende het is om personeel aan te nemen.quote:
Ik ben wel benieuwd. Ik denk niet veel ouder dan 20 en nog geen baan.quote:
Welk punt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dan weet je wat voor een ellende het is om personeel aan te nemen.had je trouwens nodig om je punt kracht bij te zetten?
Jij moet dan ook niet denken maar gewoon op de feiten afgaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik denk niet veel ouder dan 20 en nog geen baan.
Ellende? Waarom, is je eigen keus om mensen aan te nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dan weet je wat voor een ellende het is om personeel aan te nemen.had je trouwens nodig om je punt kracht bij te zetten?
Wil je ons niet langer in onzekerheid laten en ons deelgenoot maken van jouw feitenkennis?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij moet dan ook niet denken maar gewoon op de feiten afgaan.
Mensen aannemen is mijn eigen keuze,..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ellende? Waarom, is je eigen keus om mensen aan te nemen.
Over mijn leven? Nee, ik vertrouw je niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wil je ons niet langer in onzekerheid laten en ons deelgenoot maken van jouw feitenkennis?
32 jaar meubelmakerij en timmerbedrijf.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Terecht. Maar leeftijd en occupatie kan je toch wel met ons delen?
Hoe komt het dat je SPer bent geworden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
32 jaar meubelmakerij en timmerbedrijf.
Ik ben geen hebberig mens. Ik ben vlug tevreden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je SPer bent geworden?
Dat ben ik ook. Dat is geen antwoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben geen hebberig mens. Ik ben vlug tevreden.
Dat is wel een antwoord, mensen die alleen vooruitgang en meer willen zijn ontevreden mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Dat is geen antwoord.
Merken jullie in het timmerbedrijf dat het minder gaat met de economie?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is wel een antwoord, mensen die alleen vooruitgang en meer willen zijn ontevreden mensen.
Slechts op een manier nl. mensen shoppen nu veel. Maar last nee, als je maar klein blijft.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Merken jullie in het timmerbedrijf dat het minder gaat met de economie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |