Je snapt wel dat je nu wel heel erg knullig overkomt hé, aangezien het bij mij overduidelijk om een grapje gaat (net als hont ipv hond)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Faalt nog altijd minder hard dan weps
Leer Pi's gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je nu wel heel erg knullig overkomt hé, aangezien het bij mij overduidelijk om een grapje gaat (net als hont ipv hond)
Ik heb gisteravond eens even rond huis en in de rest van de tuin gekeken, maar niets gevonden wat op een nest lijkt. Maar nu zag ik dat er in de denneboom ook van die dikke hommels rondhangen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:37 schreef SaxoPower het volgende:
er kan best een nest zitten.
ga eens rond om huis kijken als daar misschien een nest zit.
De boom is (bij mijn weten) niet hol. Ze zitten nergens op de grond of rondom de grond, dat hadden we al bekeken. Ze zitten pas zo'n 4 meter vanaf de grond tot bijna aan de top.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:46 schreef Fe2O3 het volgende:
Wespennest .... misschien in een holle plek in de boom, of ergens in de grond rondom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |