Dat wordt een enorme klus met heel veel stof en rommel... Spachtelputz: mooi zolang het zit, ellendig als het er af moet...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef Daeron het volgende:
Kan ik het niet gewoon afschuren tot ik weer op de betonnen muur zit?
Dit.quote:
Als het ff kan liever niet, dan moet er minstens een cm bij gestucced worden. Komt het niet meer mooi uit met alle kozijnen, moet ik die weer veranderen. Sta dan liever een paar avonden te bikken om het eraf te krijgen.quote:
Suc6!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef Daeron het volgende:
[..]
Als het ff kan liever niet, dan moet er minstens een cm bij gestucced worden. Komt het niet meer mooi uit met alle kozijnen, moet ik die weer veranderen. Sta dan liever een paar avonden te bikken om het eraf te krijgen.
Thx.quote:
Nja, dit zijn betonnen muren. Ik ga sowieso eerst sleuven frezen voor nieuwe electriciteitsleidingen aan te leggen, dan kan ik gelijk kijken wat er precies onder zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jij liever dan ik, Mijn ouders hadden het vroeger ook in hun huis maar dat waren houten wanden. Bij het slaan tegen de muur viel het eraf.
Waarom een cm er boven op? Kun je het niet met Fix&Finish glad afsmeren/opvullen? Dan moet je volgens mij niet heel veel dikker uit komen dan nu...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef Daeron het volgende:
Als het ff kan liever niet, dan moet er minstens een cm bij gestucced worden. Komt het niet meer mooi uit met alle kozijnen, moet ik die weer veranderen. Sta dan liever een paar avonden te bikken om het eraf te krijgen.
je zou het kunnen laten filmen. Een stuclaag is misschien wat overdreven, maar een filmlaag met bijvoorbeeld Ardex is natuurlijk een veel dunnere oplossing. Dan heb je ook niet het probleem bij je kozijnen vanwege de laagdikte.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef Daeron het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |