Ik vraag me af of citrusvruchten het niet te waterig maken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind hartige sapjes ook niet zo aantrekkelijk klinkenmaar ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar gazpacho enzo is ook niet mijn ding, dus ik denk dat het niks voor mij is.
morgenochtend wordt het sinaasappel. bosbessen, gele kiwi, banaan, melk en havermout
de banaan compenseert n beetje : P en anders yoghurt ipv melk erbij gooien, maakt t ook wat dikkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vraag me af of citrusvruchten het niet te waterig maken?
ja dat is wel een beetje een probleem dat lawaaiquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:28 schreef AppleMartini het volgende:
Ik hou van smoothies maar 's ochtends maken geeft zo'n herrie (ik sta om half 6 op en wil geen buren wakker maken), iemand tips voor een stillere blender of kan ik sapjes ook een avond van tevoren maken? Denk dan aan ingrediënten als spinazie en banaan, bevroren vruchten enzulks.
en maakt een hoop lawaai.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere... zeker duur![]()
http://www.marmelot.com/m(...)21a33edf2b4b692e6abc
een blender slaat dingen kapot. zolang het de dingen kapot slaat die ik graag kapot wil hebben voldoet ie. ipad wil ik niet kapot slaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Noek het volgende:
Maar je kunt zelfs iPads blenderen. Win!
Niets mis mee maar niet gekoeld dan vind ik er te weinig smaak aan zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan me een hartig drankje sowieso moeilijk voorstellen.
Is het warm dan gewoon geen soep?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Niets mis mee maar niet gekoeld dan vind ik er te weinig smaak aan zitten.
Kamertemperatuur.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is het warm dan gewoon geen soep?
Hennepzaad is volgens mij vooral zo gezond door de olien die erinzitten, en die zitten denk ik niet in henneppoeder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wist niet dat hennepzaad zo gezond was !
Zijn er hier kenners in de zaal. is henneppoeder net zo goed? Lijkt me handiger voor
smoothies namelijk.
Oké dank je wel, dan gaan we voor het Hennepzaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hennepzaad is volgens mij vooral zo gezond door de olien die erinzitten, en die zitten denk ik niet in henneppoeder.
Die Spinazie wil ik wel eens proberen !quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smoothies
Favorieten:
Aardbeien of mango, blauwe bessen uit de diepvries, yoghurt, schepje hennepzaadjes![]()
Spinazie, banaan, kiwi, waterStuk komkommer erbij voor extra frisheid in de zomer!
Ah... jij doet er ook havermouth in !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef Krabs het volgende:
Een staafmixer werkt ook prima. Mijn favoriete recept (meer als tussendoor):
-200 ml yoghurt
-200 ml melk
-halve banaan
-half kopje bosvruchten
-half kopje havermout
-schep eiwitpoeder (in dit geval bosvruchtensmaak)
Over het algemeen zal, afhankelijk van wat je in de smoothie stopt, lijnzaad niet te proeven zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... jij doet er ook havermouth in !![]()
Heeft iemand hier wel eens lijnzaad in zijn/haar Smoothie gedaan?
Ik vind die smaak van lijnzaad niet zo lekker, is daar een trucje voor dat je het
minder proeft ofzo?Anders moet ik maar aan de smaak gaan wennen
denk ik.
eh... dat wordt dus uitproberen in welke Smoothie het wel en niet kan, want in die Smoothie vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef Krabs het volgende:
[..]
Over het algemeen zal, afhankelijk van wat je in de smoothie stopt, lijnzaad niet te proeven zijn.
Wat had je erin? En hoe zijn je verhoudingen? Week je de lijnzaad van tevoren? Ik proef er niets van wanneer ik mix met banaan, bosvruchten en dat soort spul.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... dat wordt dus uitproberen in welke Smoothie het wel en niet kan, want in die Smoothie van
vandaag was het wel goed te proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |