doe ik ook vaak geeft wel een lekker smaakje..quote:
Ja, en dat vond ik dan wel weer handig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
.
Hebben meer mensen daar last van? Dat je zo'n ''vol'' gevoel hebt van een Groene
Smoothie?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:34 schreef Noek het volgende:
[quote]Ja, en dat vond ik dan wel weer handig.
Totdat ik met een lepel de spinazie wat aan wilde drukken. Toen raakte de lepel het mes en voor ik het wist was alles groen. De hele keuken.Dus nu is mijn blender gesloopt en na flink poetsen heb ik ook even mijn buik vol van groene smoothies.
Ik eet ook wel gewoon fruit tussendoor hoor, Smoothie is eigenlijk gewoon extra én omdat ik fruitsmoothies héél lekker vindquote:Fruit eet ik liever omdat er dan meer enzymen vrij komen door het kauwen. Als ik het zo in een teug erin giet dan schiet mijn suikerspiegel zo omhoog dus ik heb liever een fikse berg groente en een beetje fruit in de smoothies. Maar je moet het vooral eten zoals je het lekker vindt natuurlijk.
Doe ik ook vaak een scheutje van bijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Smallish het volgende:
Dat is inderdaad balen, Noek.![]()
Bloedsinaasappelsap erbij is ook heerlijk. Ik ben er erg blij mee!
Ja, het is redelijk traumatisch maar nu mis ik mijn blender wel. Philips zou me een nieuwe mes opsturen maar heb nog niks ontvangen. Beter zijn ze snel of ik koop zo'n dure, de beste die er is, eentje waarbij ik mijn hele besteklade erin kan gooien en dan blijft die het alsnog doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
dat lijkt mij een ramp en dat is het ook natuurlijk
![]()
maar dat ''volle'' gevoel klopt dus wel... werkte niet zo goed voor mij Noek.
want ik ben begonnen met fitness, ja ja écht waar, had ik een jaar geleden
ook nooit gedacht hooren ik vind het nog leuk ook
![]()
maar het doet goedik word al een béétje fitter
[..]
Ik eet ook wel gewoon fruit tussendoor hoor, Smoothie is eigenlijk gewoon extra én omdat ik fruitsmoothies héél lekker vind![]()
Die blender is nu al mijn beste aankoop van 2013, wel hopen dat ik hem niet sloop dus![]()
balen van je Blender Noek![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het is redelijk traumatisch maar nu mis ik mijn blender wel. Philips zou me een nieuwe mes opsturen maar heb nog niks ontvangen. Beter zijn ze snel of ik koop zo'n dure, de beste die er is, eentje waarbij ik mijn hele besteklade erin kan gooien en dan blijft die het alsnog doen.
Wat leuk dat je bent begonnen met fitness. Lean mean fighting machine word je.![]()
Inmiddels is sport mijn fulltime baan geworden en dat is zo tof. Rook je nog?
/theekransje![]()
Is toch wel een mooie uitvinding, of niet dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuk stuk over hoe een goeie blender werkt. Niet door deeltjes steeds kleiner te hakken, maat door cavitatieschokgolven
http://www.wired.com/wiredscience/2013/03/chefsteps-blending/
Heb ik ook wel na wat fruit hoor, maar ik gooi er ook 3 bananen, wat kiwi's aarbeien peer mango en melk in, in totaal een litertje, ontbijt moet vullen tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe ik ook vaak geeft wel een lekker smaakje..
ik krijg een beetje moeite met de groene Smootiesik vind de fruitsmoothies
toch een stuk lekkerder en als ik een groene Smoothie op heb kan ik bijna de hele
dag niks meer eten, dus ik hou me bij fruit en dan eet ik mijn groente wel gewoon.
Hebben meer mensen daar last van? Dat je zo'n ''vol'' gevoel hebt van een Groene
Smoothie?
Nou 3 bananen vult wel ja !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel na wat fruit hoor, maar ik gooi er ook 3 bananen, wat kiwi's aarbeien peer mango en melk in, in totaal een litertje, ontbijt moet vullen toch
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:42 schreef Life2.0 het volgende:
Banaan is meer een vulmiddel, beetje stevigheid te geven, en om de kosten te drukken
Mooi die cavitatie beschadigingenquote:
Aardappelpuree kan erg lekker zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef RunForrestRun het volgende:
Inmiddels zit ik in week 1 van mijn zes-weken-niet-kauwen-uitdaging (wegens een kaakoperatie) en ben ik driftig op zoek naar recepten om dit uit te houden.
De ochtendsmoothie doe ik met yoghurt, lijnzaad en vers fruit, 's middags laat ik de yoghurt weg, en doe ik er wat extra sinaasappelsap bij. Ik ben niet zo weg van die smoothies met groente erin want het ziet er toch echt niet appetijtelijk uit, maar ik denk dat ik wel zal moeten anders eet ik elke avond aardappelpuree.
pindakaas erdoor, niet naar binnen te werken, maar als je voedingstoffen nodig hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef RunForrestRun het volgende:
Inmiddels zit ik in week 1 van mijn zes-weken-niet-kauwen-uitdaging (wegens een kaakoperatie) en ben ik driftig op zoek naar recepten om dit uit te houden.
De ochtendsmoothie doe ik met yoghurt, lijnzaad en vers fruit, 's middags laat ik de yoghurt weg, en doe ik er wat extra sinaasappelsap bij. Ik ben niet zo weg van die smoothies met groente erin want het ziet er toch echt niet appetijtelijk uit, maar ik denk dat ik wel zal moeten anders eet ik elke avond aardappelpuree.
gadverquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pindakaas erdoor, niet naar binnen te werken, maar als je voedingstoffen nodig hebt
Zeker. Maar ik gok dat je er na een week of twee wel zat van wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aardappelpuree kan erg lekker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |