abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:12:33 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123745262
Dat lijkt me een beter plan ;)
Spoilers!
pi_123745378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
doe ik ook vaak geeft wel een lekker smaakje..

ik krijg een beetje moeite met de groene Smooties :@ ik vind de fruitsmoothies
toch een stuk lekkerder en als ik een groene Smoothie op heb kan ik bijna de hele
dag niks meer eten, dus ik hou me bij fruit en dan eet ik mijn groente wel gewoon.

Hebben meer mensen daar last van? Dat je zo'n ''vol'' gevoel hebt van een Groene
Smoothie?
pi_123755425
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daar zit ook appelsap in hoor.
pi_123755594
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

.

Hebben meer mensen daar last van? Dat je zo'n ''vol'' gevoel hebt van een Groene
Smoothie?
Ja, en dat vond ik dan wel weer handig.
Totdat ik met een lepel de spinazie wat aan wilde drukken. Toen raakte de lepel het mes en voor ik het wist was alles groen. De hele keuken. }:| Dus nu is mijn blender gesloopt en na flink poetsen heb ik ook even mijn buik vol van groene smoothies.

Fruit eet ik liever omdat er dan meer enzymen vrij komen door het kauwen. Als ik het zo in een teug erin giet dan schiet mijn suikerspiegel zo omhoog dus ik heb liever een fikse berg groente en een beetje fruit in de smoothies. Maar je moet het vooral eten zoals je het lekker vindt natuurlijk.
Go hard or go home
pi_123760854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:34 schreef Noek het volgende:

[quote]Ja, en dat vond ik dan wel weer handig.
Totdat ik met een lepel de spinazie wat aan wilde drukken. Toen raakte de lepel het mes en voor ik het wist was alles groen. De hele keuken. }:| Dus nu is mijn blender gesloopt en na flink poetsen heb ik ook even mijn buik vol van groene smoothies.
:D :@ dat lijkt mij een ramp en dat is het ook natuurlijk :+

maar dat ''volle'' gevoel klopt dus wel... werkte niet zo goed voor mij Noek.
want ik ben begonnen met fitness, ja ja écht waar, had ik een jaar geleden
ook nooit gedacht hoor :D en ik vind het nog leuk ook :@

maar het doet goed :Y ik word al een béétje fitter :P

quote:
Fruit eet ik liever omdat er dan meer enzymen vrij komen door het kauwen. Als ik het zo in een teug erin giet dan schiet mijn suikerspiegel zo omhoog dus ik heb liever een fikse berg groente en een beetje fruit in de smoothies. Maar je moet het vooral eten zoals je het lekker vindt natuurlijk.
Ik eet ook wel gewoon fruit tussendoor hoor, Smoothie is eigenlijk gewoon extra én omdat ik fruitsmoothies héél lekker vind :D

Die blender is nu al mijn beste aankoop van 2013, wel hopen dat ik hem niet sloop dus :o

balen van je Blender Noek oO<
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:26:27 #231
207727 Smallish
Kleintje!
pi_123795549
Dat is inderdaad balen, Noek. ;(

Ik maak, sinds we de blender hebben, iedere ochtend een smoothie. Yoghurt, diepvriesfruit, honing, een lepeltje hennepzaad en speltvlokken. Bevalt tot nu toe erg goed. Vooral met blauwe bessen. Bloedsinaasappelsap erbij is ook heerlijk. Ik ben er erg blij mee! *O*
Is dat zo?
pi_123796337
hier geen blender maar wel een staafmixer. werkt ook perfect.

nu: volle yoghurt + aardbeien uit de diepvries en een klein scheutje appelsap om het wat drinkbaarder te maken.
pi_123799544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Smallish het volgende:
Dat is inderdaad balen, Noek. ;(

Bloedsinaasappelsap erbij is ook heerlijk. Ik ben er erg blij mee! *O*
Doe ik ook vaak een scheutje van bij :Y dan wordt het iets zoeter...

ik ben ook blij met mijn blender :D
pi_123819574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D :@ dat lijkt mij een ramp en dat is het ook natuurlijk :+

maar dat ''volle'' gevoel klopt dus wel... werkte niet zo goed voor mij Noek.
want ik ben begonnen met fitness, ja ja écht waar, had ik een jaar geleden
ook nooit gedacht hoor :D en ik vind het nog leuk ook :@

maar het doet goed :Y ik word al een béétje fitter :P

[..]

Ik eet ook wel gewoon fruit tussendoor hoor, Smoothie is eigenlijk gewoon extra én omdat ik fruitsmoothies héél lekker vind :D

Die blender is nu al mijn beste aankoop van 2013, wel hopen dat ik hem niet sloop dus :o

balen van je Blender Noek oO<
Ja, het is redelijk traumatisch maar nu mis ik mijn blender wel. Philips zou me een nieuwe mes opsturen maar heb nog niks ontvangen. Beter zijn ze snel of ik koop zo'n dure, de beste die er is, eentje waarbij ik mijn hele besteklade erin kan gooien en dan blijft die het alsnog doen.

Wat leuk dat je bent begonnen met fitness. Lean mean fighting machine word je. 8-)
Inmiddels is sport mijn fulltime baan geworden en dat is zo tof. Rook je nog?

/theekransje c_/ O+
Go hard or go home
pi_123819844
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, het is redelijk traumatisch maar nu mis ik mijn blender wel. Philips zou me een nieuwe mes opsturen maar heb nog niks ontvangen. Beter zijn ze snel of ik koop zo'n dure, de beste die er is, eentje waarbij ik mijn hele besteklade erin kan gooien en dan blijft die het alsnog doen.

Wat leuk dat je bent begonnen met fitness. Lean mean fighting machine word je. 8-)
Inmiddels is sport mijn fulltime baan geworden en dat is zo tof. Rook je nog?

/theekransje c_/ O+
:D

Nou dat is zeker traumatisch ! :o Ik zou nu gewoon gaan voor die dure 8-)

Ja, goed heh van dat sporten, ben ik ook wel blij mee :Y . ik ga 2x per week
met zus, speciaal programma afwerken die we hebben gekregen van zo'n
mannetje die ons gewikt en gewogen heeft. Zo'n 2 á 2,5 uur per keer 8-)

Ik rook nog een beetje :@ maar eigenlijk hoeft het niet meer want het begint
me wel héél erg tegen te staan, het is ook zo tegenstrijdig als je gezond bezig
bent geweest, dan voel je je best stom eigenlijk als je een sigaret opsteekt :')

zal wel psychisch zijn :+

Full Time? :o Dan zul je zo ondertussen wel zo strak als een pianosnaar zijn!
Dat is wel Cool 8-) :D

/theekransje off c_/ :*
pi_123819855
smiley overkill

/ care :D
  zaterdag 9 maart 2013 @ 12:22:22 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123823349
Leuk stuk over hoe een goeie blender werkt. Niet door deeltjes steeds kleiner te hakken, maat door cavitatieschokgolven
http://www.wired.com/wiredscience/2013/03/chefsteps-blending/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_123823457
KLOOTZAKKEN NU HEB IK HONGER
Ajax is mijn leven!
pi_123832070
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuk stuk over hoe een goeie blender werkt. Niet door deeltjes steeds kleiner te hakken, maat door cavitatieschokgolven
http://www.wired.com/wiredscience/2013/03/chefsteps-blending/
Is toch wel een mooie uitvinding, of niet dan?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:39:04 #240
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123832656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

doe ik ook vaak geeft wel een lekker smaakje..

ik krijg een beetje moeite met de groene Smooties :@ ik vind de fruitsmoothies
toch een stuk lekkerder en als ik een groene Smoothie op heb kan ik bijna de hele
dag niks meer eten, dus ik hou me bij fruit en dan eet ik mijn groente wel gewoon.

Smoothie?
Heb ik ook wel na wat fruit hoor, maar ik gooi er ook 3 bananen, wat kiwi's aarbeien peer mango en melk in, in totaal een litertje, ontbijt moet vullen toch _O_
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:40:41 #241
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123832709
hardcore blender :+

pi_123832719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel na wat fruit hoor, maar ik gooi er ook 3 bananen, wat kiwi's aarbeien peer mango en melk in, in totaal een litertje, ontbijt moet vullen toch _O_
Nou 3 bananen vult wel ja ! :o

Ik ben meer van de aardbeitjes, bramen, bessen en frambozen eerlijk gezegd.

Maar banaan appel is ook wel te hachelen :9 met sojamelk en een beetje bloedsinasappelsap.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:42:38 #243
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123832768
Banaan is meer een vulmiddel, beetje stevigheid te geven, en om de kosten te drukken :')
pi_123833043
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:42 schreef Life2.0 het volgende:
Banaan is meer een vulmiddel, beetje stevigheid te geven, en om de kosten te drukken :')
:D Nou ja, is ook een manier :+
pi_123846890
Inmiddels zit ik in week 1 van mijn zes-weken-niet-kauwen-uitdaging (wegens een kaakoperatie) en ben ik driftig op zoek naar recepten om dit uit te houden.

De ochtendsmoothie doe ik met yoghurt, lijnzaad en vers fruit, 's middags laat ik de yoghurt weg, en doe ik er wat extra sinaasappelsap bij. Ik ben niet zo weg van die smoothies met groente erin want het ziet er toch echt niet appetijtelijk uit, maar ik denk dat ik wel zal moeten anders eet ik elke avond aardappelpuree.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:42:39 #246
45206 Pietverdriet
pi_123846989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:40 schreef Life2.0 het volgende:
hardcore blender :+

[ afbeelding ]
Mooi die cavitatie beschadigingen
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:43:36 #247
45206 Pietverdriet
pi_123847028
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef RunForrestRun het volgende:
Inmiddels zit ik in week 1 van mijn zes-weken-niet-kauwen-uitdaging (wegens een kaakoperatie) en ben ik driftig op zoek naar recepten om dit uit te houden.

De ochtendsmoothie doe ik met yoghurt, lijnzaad en vers fruit, 's middags laat ik de yoghurt weg, en doe ik er wat extra sinaasappelsap bij. Ik ben niet zo weg van die smoothies met groente erin want het ziet er toch echt niet appetijtelijk uit, maar ik denk dat ik wel zal moeten anders eet ik elke avond aardappelpuree.
Aardappelpuree kan erg lekker zijn.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:59:28 #248
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123847972
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef RunForrestRun het volgende:

pindakaas erdoor, niet naar binnen te werken, maar als je voedingstoffen nodig hebt :+
pi_123848097
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

pindakaas erdoor, niet naar binnen te werken, maar als je voedingstoffen nodig hebt :+
gadver :')

of spinazie a la creme. dat slobber je zo naar binnen :+ door de aardappelpuree dan heh...
pi_123848172
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Aardappelpuree kan erg lekker zijn.
Zeker. Maar ik gok dat je er na een week of twee wel zat van wordt.
Ben nog op zoek naar goede recepten voor avondeten (geen soep, ik heb een hekel aan soep), maar moet natuurlijk ook kijken hoe snel het herstel eigenlijk gaat.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')