Nee, op een wolkenkrabber ¬_¬"quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik ken niet eens die definitiei underground feestje? Iets van onder de grond ofzo?
Is een underground feestje, een feestje waar niemand achter mag komen? Dat zegt me nicht namelijk..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, op een wolkenkrabber ¬_¬"
Yes, dat is het ook. En daarom heeft het ook maar even op FB gestaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Is een underground feestje, een feestje waar niemand achter mag komen? Dat zegt me nicht namelijk..
Oooooh op die manier.. Dan kan je het toch net zo goed een geheim feestje noemen! hihi!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yes, dat is het ook. En daarom heeft het ook maar even op FB gestaan
...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Oooooh op die manier.. Dan kan je het toch net zo goed een geheim feestje noemen! hihi!
Okee mopp, bedankt voor je heldere uitleg! Xquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
Underground stamt af van de ondergrondse (het verzet in de Tweede Wereldoorlog), die hadden ook hun feestjes maar daar mochten de Duitse bezetters natuurlijk niet achter komen. Daarom kregen deze feestjes de term 'underground', ook refererend naar de Britse metrohallen waar veel mensen schuilden tijdens de bombardementen. Door de vele tijd die ze daar moesten doorbrengen, werden er talloze (illegale) raveparties gehouden.
Nee, want FB wordt ook in de gaten gehouden door een digitaal rechercheteam, en er zit altijd wel eenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Oooooh op die manier.. Dan kan je het toch net zo goed een geheim feestje noemen! hihi!
Oke danknjewel voor je heldere uitlegg schat! xquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, want FB wordt ook in de gaten gehouden door een digitaal rechercheteam, en er zit altijd wel een
snitch op internet. Dus nu het lijkt alsof 't feestje is afgeblazen, weet de echte party ganger waar ie moet zijn.
Graag gedaan snoezepoesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Oke danknjewel voor je heldere uitlegg schat! x
Heel lief ?quote:
DM!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heel lief ?
Kom jij ergens in Augustus naar mijn Project X party in Groningen?
Vragen ? PM ofzo
Volgens mij is het algemeen bekend dat ik geen Engels kan.quote:
Een Neuk haak op. Dat is wat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Volgens mij is het algemeen bekend dat ik geen Engels kan.
Ja, ik dacht dat je die al bedoelde. Dat was een schitterend feest. Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:14 schreef Zechs het volgende:
[..]
Ja, in Haren of daar in de buurt. Weet de details verder niet, alleen dat het een Project X feestje was.
Wat? Raveparties in WOII?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
Underground stamt af van de ondergrondse (het verzet in de Tweede Wereldoorlog), die hadden ook hun feestjes maar daar mochten de Duitse bezetters natuurlijk niet achter komen. Daarom kregen deze feestjes de term 'underground', ook refererend naar de Britse metrohallen waar veel mensen schuilden tijdens de bombardementen. Door de vele tijd die ze daar moesten doorbrengen, werden er talloze (illegale) raveparties gehouden.
Daar is toch helemaal niets aan. Het is veel leuker om een Project X feest in een truttige vinexwijk te geven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:05 schreef einzeinz het volgende:
Gewoon lekker een goed bereikbaar pleintje uitzoeken, evenement op Facebook maken en dan random people uitnodigen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |