ich bin dabeiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als er 200 mensen voor de deur staan zal het al veel zijn en zou ik al lachen
Ja, dan zitten we er samen op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Had al aangegeven dat het bankje voor mij is. Helaas pindakaas!
Is goed moppquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:55 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, dan zitten we er samen op.
Jwt paar posts hierboven
Ja, is net gedaan...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Klopt, en ik weet zeker dat het zich nog wel had verdubbeld.
Sebastian Oliver was de organisatorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef einzeinz het volgende:
Het staat hier toch in dit topic?
Wie was de organisator ik ga eens een bericht sturen
Als ruim 9000 mensen hadden gezegd dat ze komen zullen heel veel van die mensen het wel in hun agenda hebben gezet.quote:
Maar het staat niet meer in mijn agenda van facebook!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ruim 9000 mensen hadden gezegd dat ze komen zullen heel veel van die mensen het wel in hun agenda hebben gezet.
Dan ben je niet zo slim.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:11 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Maar het staat niet meer in mijn agenda van facebook!
Ik acht de laatste kans heel groot.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo slim.
De mensen die echt gaan hebben het in hun echte agenda gezet, of op hun mobiel, of misschien zelf's nog in hun menselijk geheugen.
Misschien is het wel de bedoeling dat er alsnog zoveel mogelijk komenquote:
illiegaal? hoezo zijn feestjes illiegaal? Ik vier ook ieder jaar mijn verjaardag, en nog nooit de polietie gezien hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Misschien is het wel de bedoeling dat er alsnog zoveel mogelijk komen
omdat illegaal feestje ?
Je snapt het niet. Misschien was het wel bedoeld als een illegaal underground feestje ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef Linda94 het volgende:
[..]
illiegaal? hoezo zijn feestjes illiegaal? Ik vier ook ieder jaar mijn verjaardag, en nog nooit de polietie gezien hoor!
Ik ken niet eens die definitiei underground feestje? Iets van onder de grond ofzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Misschien was het wel bedoeld als een illegaal underground feestje ?
Jij bent echt te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef Linda94 het volgende:
[..]
illiegaal? hoezo zijn feestjes illiegaal? Ik vier ook ieder jaar mijn verjaardag, en nog nooit de polietie gezien hoor!
Waarom niet? Eerst zien, dan geloven! hihiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom voor woorden.
Denk je nou echt dat een openbaar feestje met 8000 man. De nodige drank en drugs en de nodige geluidsoverlast legaal is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |