Maar dat is best moeilijk vrees ik met deze recente capsquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop op een vurig betoog van een van de fans om mij en Cc juist van het bijzondere van de opastream te overtuigen
Nee...nog 5 biertjes extraquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe fascinerend ook allemaal, zullen we het over die ouwe mopperkont hebben ipv over elkaar?
Dit is toch vrij 'speciaal'?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat is best moeilijk vrees ik met deze recente caps
Dat shirtje hangt er een beetje verdacht bij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is gewoon een soort verkapte screenlock, zou er iets besproken worden?
Als ouwe-fan moet je toch weten dat hij nu stamppot eet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is gewoon een soort verkapte screenlock, zou er iets besproken worden?
Normaal doet ie dat toch heel ranzig on-camquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ouwe-fan moet je toch weten dat hij nu stamppot eet?
Wees blij dat het hangtquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat shirtje hangt er een beetje verdacht bij.
Yeps, in zijn ranzige shirt waar hij al een aantal dagen mee in de tuin zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
Normaal doet ie dat toch heel ranzig on-cam
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, maar even een tweet uitgegooit voor deze happening
Dan maak ik even een capje van dit fraaie stilleven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, maar even een tweet uitgegooit voor deze happening
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan maak ik even een capje van dit fraaie stilleven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?
Ik denk voor het aantal uren dat hij in zijn stoel doorbrengt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |