Hmm jaquote:
Het blijft gokken.quote:
quote:
Moet je teleurstellen kijk niet de hele avond, kom daar af en toe aanwaaaien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef Copycat het volgende:
Beter dan.
Even goed als.
![]()
Maar kun jij me een kijkje geven in jouw fascinatie met deze man, Poezewoes? Wat maakt deze vroegoude man interessant voor jou om avond aan avond naar te kijken?
Of is het idd meer het gedoetje eromheen, met die chats?
Maar dit is het foute antwoord! Je moet Cc enthousiast maken, niet haar nog verder af laten knappen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ja
Ik kan wel alvast een aftrapje geven wat met het meeste stoort aan die stream en dat is verrassend genoeg niet de ongebruikelijke handplaatsingsgewoontes van de oude man.
Het is het geluid.
Die stream is absoluut niet te bekijken met het geluid aan. Als die ouwe niet loopt te blaffen schreeuwt die papegaai er dramatisch hard doorheen. De gehele muziekkeuze is van een bijpassend niveau, doorspekt met allerhande smartlapachtige nummers waarvan je je afvraagt waarom iemand ze uberhaupt op plaat heeft durven vastleggen.
Ik voel me bijna Tong die een culinaire recentie schrijft over de tentjes in Zaltbommel.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Moet je teleurstellen kijk niet de hele avond, kom daar af en toe aanwaaien.
De meeste dingen lees ik op fok, want daar wordt hij in de gaten gehouden, ken de man alleen beetje langer dan alle mensen die hier posten over hem.
Speciaal voor jou dan....quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef beequeen het volgende:
OMG, weer bijna naakt.
Ja Heidi, ze staan hoog opgestapeld.
Getverquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
En daar istie inderdaad, en de eerste blik vandaag op Oops goddelijk bruinverbrande lichaam!![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij al bezopen.quote:
Ik hoop op een vurig betoog van een van de fans om mij en Cc juist van het bijzondere van de opastream te overtuigenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dit is het foute antwoord! Je moet Cc enthousiast maken, niet haar nog verder af laten knappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |