Laat die chancellor lekker claims fabricaten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is mijn council nu:
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat 'ie Spymaster moet zijn? Hoezo?quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Laat die chancellor lekker claims fabricaten.
Ik heb hetzelfde gedaan, maar Denemarken was sowieso wel sterk genoeg om mijn hulp niet nodig te hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 00:30 schreef JimmyJames het volgende:
Ik geef trouwens meestal een bevestigend antwoord op de call to arms (anders kost het je prestige) maar ik draag vervolgens zelden iets bij. Kan dat reputatieschade opleveren?
Welke provincie ben je begonnen?quote:Op maandag 10 december 2012 00:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Koninkrijk (Stukje Whales heb ik ook)
Vind je Popmundo niet meer leuk?quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef Leonos het volgende:
Ik heb de tutorial van EU gespeeld. Maar snap er nog geen tering van
Hey, jij ook weer hier!quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
Wtf, waarom verlies ik opeens 200 Prestige en Piety?
[..]
Vind je Popmundo niet meer leuk?
Die gaan naar het totale score van je dynastie. Na een troonopvolging begin je met je huidige machthebber op nul.quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
Wtf, waarom verlies ik opeens 200 Prestige en Piety?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |