Maar dan moet ik 2 kinderen selecteren, eentje van mn eigen en eentje van mn guardian. Die worden dan geruild ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kies je zelf, klik je kind aan en klik "educate" o.i.d.
Geeft je de mogelijkheid om iemand te selecteren, als het een toekomstige erfgenaam is moet je hem altijd zelf opleiden of een verdomd goede Guardian vinden.
Let op dat het kind eigenschappen, religie en cultuur van de Guardian overneemt.
Nope, je selecteert het kind in kwestie en een guardian. In het scherm heb je dan enerzijds het kind en daarnaast de gewenste guardianquote:Op zondag 9 december 2012 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan moet ik 2 kinderen selecteren, eentje van mn eigen en eentje van mn guardian. Die worden dan geruild ofzo?
Ok.quote:Op zondag 9 december 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope, je selecteert het kind in kwestie en een guardian. In het scherm heb je dan enerzijds het kind en daarnaast de gewenste guardian
De erfgenaam is 27quote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En zoals gezegd erfgenamen altijd zelf doen. Niks kutters dan ineens een craven, trusting, celibataire sloth koning hebben.
Ik zal het onthouden!quote:Op zondag 9 december 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, maar ook de oudste zoon van je erfgenaam altijd zelf doen
Had ik idd gedaan, ik lees je post nu pas. Gebeurden dit soort dingen wel vaker?quote:Op zondag 9 december 2012 16:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey... Wait kiezen, die geeft een permanente scholar trait
Kijk altijd uit dat je als koning niet meer dan twee hertogtitels hebt, anders zijn je vazallen boos.quote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef Helgen het volgende:
Dan heb ik nog een vraag: is het slim om mijn demesne uit te breiden door titels af te pakken van anderen? Ik heb nu alleen Breda en mijn inkomen is iets van 11 gold. Ik hàd Verdun, maar die heb ik aan mijn zoon gegeven. Is het handig om veel demesne te hebben, of zijn ze eigenlijk onnodig als je koning bent?
Vrij regelmatig, ja. Elke derde koning/graaf/watdanook ofzo heb ik het welquote:Op zondag 9 december 2012 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had ik idd gedaan, ik lees je post nu pas. Gebeurden dit soort dingen wel vaker?
[ afbeelding ]
Wel leukquote:Op zondag 9 december 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vrij regelmatig, ja. Elke derde koning/graaf/watdanook ofzo heb ik het wel
Hoooquote:Op zondag 9 december 2012 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ok, ik heb de oorlog verklaard en huurlingen ingehuurd. DIe kosten aardig wat zeg!
Dus nu een maandje wachten?
Inderdaad en van steden innemen krijg je ook geld dus meestal kun je de huurlingen wel aanhoudenquote:Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wel leuk
Koning van Denemarken wil me helpen bij m'n kleine oorlogje
1500 vs 300, moet te doen zijn
Ja, ik heb het wel in de goede volgorde gedaanquote:Op zondag 9 december 2012 16:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoooeerst huurlingen, dan maand wachten en dan binnenvallen
![]()
Je kunt geen oorlog verklaren met je eigen troepen staande, wel mercenaries.
Ik wacht zelf altijd tot ik 130-150 goud heb bij kleine county oorlogen voor de huurlingen.
Dat geld kan ik wel gebruiken. Ik had iets van 80 gold over, en ik sta nu 4 gold in de minquote:Op zondag 9 december 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Inderdaad en van steden innemen krijg je ook geld dus meestal kun je de huurlingen wel aanhouden
quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan CK2 niet meer spelen.
Krijg bij het opstarten de melding "CK2game.exe werkt niet meer".
Heb het al een tijd niet gespeeld, dus geloof van niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had je daarvoor nog rare errors gekregen?
Wat gek. Ik zou eens gaan googlen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb het al een tijd niet gespeeld, dus geloof van niet.
Steam of "gewoon"?quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb het al een tijd niet gespeeld, dus geloof van niet.
Steamquote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Steam of "gewoon"?
Had ie een STD?quote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
Lol, m'n koning heeft z'n sexleven weer opgepept; trait 'Lustful' erbij! Vorige maand was 'ie nog ziek
Al gedaan, maar dan heb ik nog steeds dezelfde melding. Kan op google eigenlijk ook niets bruikbaars vinden.quote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Reinstall geen optie? Dan houd je de savegames volgens mij
Ik wil het niet wetenquote:
Een ziekte. (epidemie)quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
Bij verschillende aangrenzende provincies hangt een soort geel/groene wolk boven de steden. Wat is dat?
Ik draai hem lekker windowedquote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
Kom er net achter dat m'n Chounsellor een Stewardship van 27 heeft, en m'n Steward heeft een stewardship van 10. Snel ff veranderen dus
Handig is dat je dit spel goed kunt alttabben
En nu is 'ie weer gestressed.... hij kan het koningschap gewoon niet aanquote:
Ah. Is dat gevaarlijk? Gelukkig zie ik geen groene wolkjes meer!quote:
Kan ookquote:
Niet zo erg, gebeurt continu. Zijn plagen, half europa heeft er last van.quote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Is dat gevaarlijk? Gelukkig zie ik geen groene wolkjes meer!
Ik heb dit nog niet gezegd of ik zie ze weer verschijnen
Beter blijven ze bij mij uit de buurt
Af en toe gaat er wel iemand aan dood binnen je court.quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet zo erg, gebeurt continu. Zijn plagen, half europa heeft er last van.
Och, je wilt toch zeker geen zwakkelingen aan het hof?quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Af en toe gaat er wel iemand aan dood binnen je court.
Tenzij het mijn Heir is en ik geen andere heb.quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Och, je wilt toch zeker geen zwakkelingen aan het hof?
Kan gevaarlijk zijn als een leger door de provincie heen reist. Je generaals kunnen ziek worden en zelf sterven, is een aantal keer bij mij gebeurd, hup keizer dood aan de tyfeus. Verder kan de atrition grens omlaag gehaald worden door plagenquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En nu is 'ie weer gestressed.... hij kan het koningschap gewoon niet aan
[..]
Ah. Is dat gevaarlijk? Gelukkig zie ik geen groene wolkjes meer!
Ik heb dit nog niet gezegd of ik zie ze weer verschijnen
Beter blijven ze bij mij uit de buurt
[..]
Kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |