quote:Op maandag 19 november 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke GoT-referentie
Die Crusader Kings 2 Collection Edition is nu 12.50, met nog 9 uur te gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Frutsel het volgende:
Must have voor de Hearts of Iron liefhebbers
Arsenal of Democracy nu 3,99 euro bij Steam en Hearts of Iron 3 nu 4,99 in de herfstsales
Andere aanbiedingen
Crusader Kings 2 : 19,99 euro
Collection Edition 24,99: (die bevat Crusader Kings II, Crusader Kings II: Dynasty Shields, Crusader Kings II: Mongol Faces, Crusader Kings II: Songs of Albion, Crusader Kings II: Songs of Faith, Crusader Kings II: Ruler Designer, Crusader Kings II: Songs of the Holy Land)
Europa Universalis 3 Complete 7,49 euro
Victoria 2 19,99 euro
Arsenal of Democracy met casualty statisticsquote:Op zondag 25 november 2012 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooie keuze! Ik kan er nog niet helemaal aan wennen en blijf ik Arsenal of Democracy hangen. Af en toe probeer ik het weer maar ik zal d'r ooit wel doorheen geraken denk ik
quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Arsenal of Democracy met casualty statistics![]()
![]()
Ik speelde altijd voor zo hoog mogelijk casualty stats
Alle Russische divisies vernietigen en dan gewoon ff terugtrekken naar de grensquote:
Kan me goed vergissen, maar het waren toch die Lannisters in GoT? Die waren toch broer en zus?quote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar in GoT was het niet z'n zus
Oh. Die vrouw was iig de vrouw van de keizer, weet niet of ze de zus was van die Jaime Lannister.quote:Op maandag 26 november 2012 20:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan me goed vergissen, maar het waren toch die Lannisters in GoT? Die waren toch broer en zus?
Opgelostquote:For most of his life, Jaime has had a secretly incestuous relationship with his twin sister, Cersei. He has fathered three children by her: Joffrey, Myrcella, and Tommen, though most of the realm believes their father to be Cersei's husband, King Robert.
Typisch ja.quote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vind het soms zo irritant als je veel tijd hebt gestoken in het kneden van één van je kinderen tot de perfecte opvolger en hij vervolgens overlijdt op vroege leeftijd. Andersom heb ik ook wel eens een koning gehad die bijna 80 werd. Volgens mij was dat onmogelijk in die tijd.
Hoe meer mensen je uit de weg ruimt > hoe meer er jou ook uit de weg willen ruimen.quote:Op zondag 2 december 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Minstens een hele peuterspeelzaal aan baby's vermoord om Vlaanderen te erven, moet ik ineens gif binnenkrijgen en naar het hiernamaals vertrekken zonder erfgenaam.
Da's natuurlijk waar. En een spy master die moordkansen geeft, kan niet tegelijk je hof bewaken. Dat telt ook mee.quote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoe meer mensen je uit de weg ruimt > hoe meer er jou ook uit de weg willen ruimen.
Maar het was me vrij duidelijk na flink wat spelen dat als je echt op moordpad gaat je op een gegeven er zelf ook aan gaat. (Of een goede troonopvolger)quote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's natuurlijk waar. En een spy master die moordkansen geeft, kan niet tegelijk je hof bewaken. Dat telt ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |