Als ik dat had gedaan was ik morgen nog niet klaar, nu wel einzquote:Op maandag 23 juli 2012 21:12 schreef bluuf het volgende:
Pfff, de ts heeft zo'n grote bek maar zelf is hij te dom om zonder support document bestanden te moven van lokatie a naar lokatie b
Heb ik ook niet. Erg he? Je opmerkingen over mijn IQ slaan trouwens kant nog wal en ik zal dan ook niet zo kinderachtig zijn erover te beginnen maar het is waarschijnlijk hoger dan dat van jou.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:23 schreef Trebo het volgende:
Gezien de rest van je post-geschiedenis heb je ook niet echt veel verstand van computers. Zo'n doe-het-zelver met 2 linkerhanden zeg maar. Misschien moet je een andere hobby zoeken en het denkwerk aan andere mensen overlaten die wel een iets hoger IQ hebben dan jij.
Ga postzegels verzamelen ofzo, dat doen heel veel zwakbegaafden.
NINJA EDIT!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Erg he? Je opmerkingen over mijn IQ slaan trouwens kant nog wal en ik zal dan ook niet zo kinderachtig zijn erover te beginnen maar het is waarschijnlijk hoger dan dat van jou.
Hier spreek je jezelf behoorlijk tegen in 1 zin.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
en ik zal dan ook niet zo kinderachtig zijn erover te beginnen maar het is waarschijnlijk hoger dan dat van jou.
O o, een spelfoutje.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt wel ninja-editten, maar je bent gewoon zelf fucking dom.
BEGIN ER DAN OOK NIET AAN!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Quotidien het volgende:
Jullie doen alsof het standaard is dat men van computers af weet. Serieus, er zijn nog andere dingen..
Jij doet alsof het standaard is om mensen belachelijk te maken die je willen helpen. Serieus, er zijn nog andere dingen..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Quotidien het volgende:
Jullie doen alsof het standaard is dat men van computers af weet. Serieus, er zijn nog andere dingen..
Doe dan niet de brilsmurf uithangenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Quotidien het volgende:
Helpen? Je eerste reactie alleen al is vijandig.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij doet alsof het standaard is om mensen belachelijk te maken die je willen helpen. Serieus, er zijn nog andere dingen..
Jij kwam met een verhaal van drie regels zonder dat je vertelde wat je wilde. Dat jij er een handje van hebt om elke post na een minuut nog te wijzigen, daar kunnen wij ook niks aan doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Helpen? Je eerste reactie alleen al is vijandig.
Ik heb allang erkend dat ik op bepaalde fronten fout zat. Wat wil je nog horen?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:32 schreef Trebo het volgende:
Weet je TS, we zijn niet beroerd om je te helpen maar als je mensen belachelijk gaat maken kun je een bash verwachten. Neem die dan ook als een vent.
Ik hoef niks te horen, maar ik zou wel wat graag willen zien:quote:Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb allang erkend dat ik op bepaalde fronten fout zat. Wat wil je nog horen?
Heb gezocht maar kon niets vinden. En ik hoef niets te horen, je moet er om denken wat je typt volgende keer.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb allang erkend dat ik op bepaalde fronten fout zat. Wat wil je nog horen?
Dat jij nou een kloon moest aanmaken...quote:Op maandag 23 juli 2012 21:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Heb gezocht maar kon niets vinden. En ik hoef niets te horen, je moet er om denken wat je typt volgende keer.
Zeg even tegen je vader dat hij zijn lul moet wassen, je stinkt uit je bek.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:36 schreef Quotidien het volgende:
Pfft, ik ga er niet eens meer op in. Ga je maar lekker aftrekken op je Raspberry Pi ofzo, dit slaat nergens meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |