Zelf reageer je ook echt normaal zeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Of het werkt of niet, je kunt wel normaal reageren toch?
Op hulp hier hoef je denk ik niet meer te rekenen, sukkeltje.
Gelulquote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Idd maar het werkt wel, alles staat nu weer netje waar het eerst stond.
Helemaal nietquote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Idd maar het werkt wel, alles staat nu weer netje waar het eerst stond.
Jij begint toch met 'stelletje expertsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zelf reageer je ook echt normaal zeg.
Ik probeerde je te helpen, net als andere hier. Dat je dan zo reageert kun je reacties terug verwachten. Maar jij komt er wel!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zelf reageer je ook echt normaal zeg.
Mooi hèquote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helemaal niet
Enige wat dat doet is één bestandje terugzetten naar de standaardinstellingen
Geloof het of niet, alle documentjes staan er nu weer gewoon. Een paar drivers moeten opnieuw geinstalleerd worden maar verder staat alles gewoon weer op z'n oude plek.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helemaal niet
Enige wat dat doet is één bestandje terugzetten naar de standaardinstellingen
Rot toch op man, liegbeestquote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Geloof het of niet, alle documentjes staan er nu weer gewoon. Een paar drivers moeten opnieuw geinstalleerd worden maar verder staat alles gewoon weer op z'n oude plek.
Dat is dus echt dik gelul om geen gezichtsverlies te lijdenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Geloof het of niet, alle documentjes staan er nu weer gewoon. Een paar drivers moeten opnieuw geinstalleerd worden maar verder staat alles gewoon weer op z'n oude plek.
Haha mooi hè, het kan ook gewoon niet, een restore point van Vista restoren in 7quote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rot toch op man, liegbeest
TS probeert nu voor te doen alsof het probleem is opgelost om ons te kijk te zetten of zo
Neequote:Op maandag 23 juli 2012 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha mooi hè, het kan ook gewoon niet, een restore point van Vista restoren in 7
Dat kan helemaal niet, koekwous, je hebt de hele Vista-installatie overschreven, dat ga je echt niet in 10 minuten terugzetten en ondertussen berichtjes typen op FOK!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef Quotidien het volgende:
Alle documenten. Foto's, Word-bestandjes. Applicatie's natuurlijk niet, maar die had ik er al handmatig opgezet. M'n moeder opende alles via haar bureaublad, en dat is hersteld. Dode applicatie's eraf gooien en dan is het gewoon goed.
Dat dus, sterker nog, drie minuten over een restorequote:Op maandag 23 juli 2012 20:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, koekwous, je hebt de hele Vista-installatie overschreven, dat ga je echt niet in 10 minuten terugzetten en ondertussen berichtjes typen op FOK!
Ik heb dat programma'tje zo ingesteld dat 'ie alles uit windows.old > users weer op de oude plek zou zetten. Hij heeft gewoon die shotcuts weer teruggezet, niks gerecoverd want alles staat gewoon in die windows.old map.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, koekwous, je hebt de hele Vista-installatie overschreven, dat ga je echt niet in 10 minuten terugzetten en ondertussen berichtjes typen op FOK!
Nogmaals, er is niks gerestored, enkel het bureaublad is hersteld met shortcuts van documenten in die windows.old map.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus, sterker nog, drie minuten over een restorewat denk je zelf
Dus het enige dat je gedaan hebt is wat documenten van je Vista-installatie naar je huidige 7-installatie verplaatst?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb dat programma'tje zo ingesteld dat 'ie alles uit windows.old > users weer op de oude plek zou zetten. Hij heeft gewoon die shotcuts weer teruggezet, niks gerecoverd want alles staat gewoon in die windows.old map.
Voor de 3e keer, er is ook niks gerestored, enkel op oude plekken teruggezet met dit keer een andere basislocatie (windows.old). Hoe vaak moet ik het nog uitleggen?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus het enige dat je gedaan hebt is wat documenten van je Vista-installatie naar je huidige 7-installatie verplaatst?
Dat is niet restoren, knuppel. Nu heb je nog steeds Windows 7 en jij wil terug naar Vista volgens je OP
Waarom zeg je dan dat je de oplossing gevonden hebt? Want wat jij gedaan hebt, heeft helemaal geen fuck met de OP te maken. En dan ons belachelijk makenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Voor de 3e keer, er is ook niks gerestored, enkel op oude plekken teruggezet met dit keer een andere basislocatie (windows.old). Hoe vaak moet ik het nog uitleggen?
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je de oplossing gevonden hebt? Want wat jij gedaan hebt, heeft helemaal geen fuck met de OP te maken. En dan ons belachelijk maken
Omdat die oude bestanden ook weer toegankelijk moesten zijn voor m'n moeder zodat zonder dat ze eerst die hele windows.old map moest doorspitten. Dat is gelukt en aangezien ik degene ben die het probleem had, mag ik ook zeggen dat dit voor mij een prima oplossing is.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je de oplossing gevonden hebt? Want wat jij gedaan hebt, heeft helemaal geen fuck met de OP te maken. En dan ons belachelijk maken
Jij spoort echt voor geen meter.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat die oude bestanden ook weer toegankelijk moesten zijn voor m'n moeder zodat zonder dat ze eerst die hele windows.old map moest doorspitten. Dat is gelukt en aangezien ik degene ben die het probleem had, mag ik ook zeggen dat dit voor mij een prima oplossing is.
Is dus wel degelijk een oplossing.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb op de laptop van mij moeder Windows 7 geinstalleerd over Windows Vista, maar heb dus geen backup gemaakt () en zit nu dus met een Windows.old map. Het was de bedoeling om even iets uit te testen en daarna te restoren maar het is dus niet mogelijk om te restoren naar een datum in Windows Vista, alleen vanaf dat Win7 erop staat. Is het mogelijk om alle bestanden weer op de oude plek te zetten of toch te recoveren naar een datum in Vista? Zou fijn zijn.
Alleen documenten zijn niet alle bestanden, maar laat dat maar rustig tot je inwerken. De groeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |