SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Feestreactie pik!quote:
Vanzelfsprekend ouwe billentikker!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Hoera! De gebraden kippenbouten waren in de aanbieding. 4 voor ¤ 5
Toen mij iMotM werd ingehaald door Mertesacker heb ik besoten hem te verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef laucas het volgende:
Het moment waarop mijn Pirlo Walcott kan bijhouden in een sprint
Ik wil hem in mijn BPL bronze team maar ik wil hem ook in een pack om hem te verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen mij iMotM werd ingehaald door Mertesacker heb ik besoten hem te verkopen
Die Powell daalt niet in prijs, toch te goedkoop verkocht maar wil hem nu eigenlijk in een team. Achja
Ik doe het andersom, eerst verkopen en dan straks voor meer terugkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil hem in mijn BPL bronze team maar ik wil hem ook in een pack om hem te verkopen
Had je hem achter de spitsen staan?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen mij iMotM werd ingehaald door Mertesacker heb ik besoten hem te verkopen
Die Powell daalt niet in prijs, toch te goedkoop verkocht maar wil hem nu eigenlijk in een team. Achja
Nee als RW beviel me niet erg vooral niet voor die 300kquote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Had je hem achter de spitsen staan?
Zijn balcontrole compenseert zijn pace wel behoorlijk en elke corner is zowat een assist.
Oh verkeerd gelezen.. dacht dat het om Pirlo gingquote:Op maandag 23 juli 2012 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee als RW beviel me niet erg vooral niet voor die 300kOm een of andere reden was hij in de lucht wel erg sterk
Ik haal Marin en Vela ook maar gewoon, geen zin om te wachten
Oh jij hebt Pirlo zeker, dacht Walcott. Daardoor kwam hetquote:Op maandag 23 juli 2012 17:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Oh verkeerd gelezen.. dacht dat het om Pirlo ging
Wat een domme fout Thorbje!quote:Op maandag 23 juli 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh jij hebt Pirlo zeker, dacht Walcott. Daardoor kwam het![]()
Mijn fout![]()
Ik had een bod van 5500 op een Pogba in goede positie (CAM) en formatie maar toen ik weg was is hij verkocht voor 5600, altijd zo kut
bakkes houwe dikkequote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een domme fout Thorbje!
Hoe heette jij nou in het echt?
Ik denk dat hij Gerard heetquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een domme fout Thorbje!
Hoe heette jij nou in het echt?
Als je nog hebt, graag.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gooi er net nog een worstenbroodje in, wil je ook?
Ik had verwacht dat Pogba duurder zou worden nu Powell ook bij Man Utd zit maar dat is niet zo. Ik heb hem al weg zien gaan voor minder dan 5kquote:Op maandag 23 juli 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh jij hebt Pirlo zeker, dacht Walcott. Daardoor kwam het![]()
Mijn fout![]()
Ik had een bod van 5500 op een Pogba in goede positie (CAM) en formatie maar toen ik weg was is hij verkocht voor 5600, altijd zo kut
Euro of 400 jaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, waaorm geen iPhone dan? Of scheelt dat veel in prijs?
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, waaorm geen iPhone dan? Of scheelt dat veel in prijs?
Jep, is me te veel.quote:
Omdat een telefoon met alle functies die die iPod Touch heeft hem te duur is.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:13 schreef Fuszy het volgende:
Waarom een externe mp3 speler, wanneer alle technologie ook al in telefoons zitten? Het is een tof ding, dat ter zijde. Ik zou geen telefoon en mp3 speler meenemen, omdat ik niet weet hoe het in mijn broekzakken zou passen.
iPod Touch --------------------------------------------------------------------->>>>> veel beter dan mijn smartphone. De MP3 speler erin werkt wel, maar bedient niet fijn, werkt gewoon via bestandjes en niet via iTunes, playlists maken is bijna onmogelijk omdat het niet fatsoenlijk functioneert, etc.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:13 schreef Fuszy het volgende:
Waarom een externe mp3 speler, wanneer alle technologie ook al in telefoons zitten? Het is een tof ding, dat ter zijde. Ik zou geen telefoon en mp3 speler meenemen, omdat ik niet weet hoe het in mijn broekzakken zou passen.
Door een MP3-speler te gebruiken gaat je telefoonbatterij langer mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:13 schreef Fuszy het volgende:
Goede aankoop dusquote:Op maandag 23 juli 2012 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
iPod Touch --------------------------------------------------------------------->>>>> veel beter dan mijn smartphone. De MP3 speler erin werkt wel, maar bedient niet fijn, werkt gewoon via bestandjes en niet via iTunes, playlists maken is bijna onmogelijk omdat het niet fatsoenlijk functioneert, etc.
dat sowieso!quote:
Mijquote:
Nee heb net 2 broodjes hamburger gegetenquote:
nee jou nietquote:
Mooi, dan is het gevoel wederzijdsquote:
Ik maak worstenbroodjes en vroeg me af of jij ook wou.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee heb net 2 broodjes hamburger gegeten, hoezo?
Ik ga denk ik maar naar de dokter, ik heb onverwijld een bloedneus opgelopenquote:
Het spijt mequote:Op maandag 23 juli 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar naar de dokter, ik heb onverwijld een bloedneus opgelopen
Is wel de bedoeling maar ik denk niet dat mijn vader vrij kan krijgenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het spijt me
Ga je naar Feyenoord - Kiev?
Ik heb mijn vader weten over te halen. Al mijn vrienden zijn op vakantiequote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling maar ik denk niet dat mijn vader vrij kan krijgendan heb ik geen auto tot de beschikking en trein is kut
Ik zal kijken of ik met een paar mensen die ik ken kan meerijden als die ook gaan.
Jij wel?
Bij ons zal het wel D of E wordenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader weten over te halen. Al mijn vrienden zijn op vakantie. Nu gaat mijn oom ook mee, maar zat nog te kijken voor welk vak. W1-4 lijkt me zeer tof, maar wat minder voor hun. Ik denk dat het V gaat worden
Ander x tjequote:Op maandag 23 juli 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik maak worstenbroodjes en vroeg me af of jij ook wou.
We kunnen ook op de markt samen iets gaan drinken?![]()
Zijn er tickets nog te koop ?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het spijt me
Ga je naar Feyenoord - Kiev?
Hoeveel kan je per persoon halen? 4?quote:
Ik denk wat duurder dan de normale kaarten. Ze hebben al heel lang geen europees meer gespeeld dus eigenlijk geen ideequote:Op maandag 23 juli 2012 18:31 schreef laucas het volgende:
Hoeveel kosten die tickets ongeveer? Ben van plan om de komende tijd wat wedstrijden te kijken
50 euro voor goede/ redelijke plekkenquote:
Ga jij wel eens naar wedstrijden van feyenoord ja? Dacht dat je zon nep fan wasquote:Op maandag 23 juli 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk wat duurder dan de normale kaarten. Ze hebben al heel lang geen europees meer gespeeld dus eigenlijk geen idee
Als ze de groepsfase halen wil ik eigenlijk een passe partout!
47.50*quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij wel eens naar wedstrijden van feyenoord ja? Dacht dat je zon nep fan was
Ik maak liever mijn eigen broodjes, kan ik er meer eten voor minder geld.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
47.50*
Daar kan je een broodje frikandel van kopen, die 2.50.
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
47.50*
Daar kan je een broodje frikandel van kopen, die 2.50.
Hele stadion, debielquote:
quote:
xbox?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef Luukiee09 het volgende:
Off topic, wie zin in Black ops Zombies
IK NIET!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef Luukiee09 het volgende:
Off topic, wie zin in Black ops Zombies
Jezus man, ik kan wel doof worden zegquote:
DOE DARKSONIC NOU EENS ENE PLEZIER EN GA NIET STEEDS OFFTOPIC MAFKETELquote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jezus man, ik kan wel doof worden zeg
SCHREEUW DAN NIET ZO DIKKE DIKquote:Op maandag 23 juli 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
DOE DARKSONIC NOU EENS ENE PLEZIER EN GA NIET STEEDS OFFTOPIC MAFKETEL
Hij heeft niet voor niets dit topic gepakt en deze naam gegeven.
Tot en met vrijdag geloof ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
Wordt het morgen en overmorgen weer zulk mooi weer?
Ja he.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja he. Vooral dat geluidssysteem vind ik maar een gekkie.
NNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is 35k geboden op mijn IF Mulgrew dus sowieso winst
Nu ga ik er even vandoor, later
Waar ga je heen?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die zieke silver CB?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is nog maar de helft, minder zelfsquote:Op maandag 23 juli 2012 19:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die zieke silver CB?![]()
Die kocht en verkocht ik voor rond de 100k een paar maanden terug.
Jij kan goed rekenen!quote:
Ja leuk manquote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
Pogba in een pakje
Helaas is het deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
Pogba in een pakje
Helaas is het deze
[ afbeelding ]
Zullen we een potje spelen erom? Als ik win krijg ik dat als jij wint krijg jij mijn team.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil dit team kopen? 10k en dan is het van jou.
Zolang je img tags kan doen eromheen moet het werkenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Toefjes het volgende:
Werken die puush dingen alleen in fora? Of ook op facebook enzo?
Facebook werkt ook. Gewoon de link neerzetten dan krijg je vanzelf zo'n verkleind plaatje erbij.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Toefjes het volgende:
Werken die puush dingen alleen in fora? Of ook op facebook enzo?
Mooi, ga ik elke slechte grap op facebook afstraffen met kabouter Wesleyquote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zolang je img tags kan doen eromheen moet het werken
Niet op facebook hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zolang je img tags kan doen eromheen moet het werken
nee, 10k graag of niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen we een potje spelen erom? Als ik win krijg ik dat als jij wint krijg jij mijn team.
Oh nou volgens Stijn werkt het anders. Ik gebruik mijn facebook nooit. Ik denk dat Toefjes los gaat vanavondquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi, ga ik elke slechte grap op facebook afstraffen met kabouter Wesley
Dat team kan je maken voor 5Kquote:Op maandag 23 juli 2012 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil dit team kopen? 10k en dan is het van jou.
En verkopen voor 2500quote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
352 kaartjes kan je kopen voor 500 coins
Die heb ik ook ergens in m'n club.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 300 coins kost zo'n speler met die stats
In een uur van 4 naar 2 har harquote:Op maandag 23 juli 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
Toefjes is zometeen de helft van zijn vrienden kwijt
Ze ligt naakt in de tuinquote:Op maandag 23 juli 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
HOLY fuck. Ik kom er net achter datm ijn buurmeisje neukbaar is![]()
![]()
Nee. M'n buurmeisjes zijn <10 allemaal maar ik zag net vanuit mijn ooghoek iets ouders uit de auto stappen. Zeker op z'n minst 16. Is volgens mij een nichtje ofzoquote:
Ahja onder de elf is voor papa zelf dus je moet nog paar jaar wachtenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. M'n buurmeisjes zijn <10 allemaal maar ik zag net vanuit mijn ooghoek iets ouders uit de auto stappen. Zeker op z'n minst 16. Is volgens mij een nichtje ofzo
Boven de 11 beslist zelf was het tochquote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ahja onder de elf is voor papa zelf dus je moet nog paar jaar wachten
Dat dit al 9 jaar oud isquote:
Blijft wel chillquote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat dit al 9 jaar oud isDamn we beginnen echt oud te worden
Ja is écht lang geleden hèquote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat dit al 9 jaar oud isDamn we beginnen echt oud te worden
quote:
Dit luisterde jij zekerquote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Dat nummer had ik precies in jouw straatje verwacht
Nee, dat eet ik heel veelquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
I'M BLUE BADIEDIEDBAIII DABADIE DAADAM DIE BDAM DAYYY
Wie kent deze nog?
Dat was mijn vakantie liedjequote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
I'M BLUE BADIEDIEDBAIII DABADIE DAADAM DIE BDAM DAYYY
Wie kent deze nog?
quote:
quote:
Wie is dat?quote:
Ok, bedankt voor de mededeling.quote:
Nou, ik zeg alleen maar welk liedje in mijn vakantie gedraaid werd.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de Beegees was.
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, dus beter hou je op en ga je in een hoekje staan huilen.
Zwemmen maar nu doen mijn oogjes pijn, misschien blauwe algenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef BDIL het volgende:
Hebben jullie suggesties om wat leuks te doen in deze hitte ?
Strand?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef BDIL het volgende:
Nee, dan moet 'ie ook zo een mooie muts op, te warm in dit weer manquote:
Bier drinken. Koud bier.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef BDIL het volgende:
Druk, maar denk dat het toch de beste optie isquote:
Bier drinken moet dan wel ergens chil gebeurenquote:
zelfde provider? dan kan je het gewoon overzetten en kost het niks extra's. Andere provider moet je het afkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met een abonnement voor je telefoon dat je een nieuwe afsluit terwijl je met die andere nog anderhalve maand moet? Gaat dat volgende abonnement dan na anderhalve maand pas in of nu gelijk en moet ik dubbel betalen?
Heb je vrienden?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bier drinken moet dan wel ergens chil gebeuren
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
Jaloers op alle mensen die dicht bij Starbucks wonen.
Ik ben eerst speciaal naar Amsterdam gegaan voor Starbucks, en toen daar ook maar gaan winkelen
Alsof je er ooit ben geweest. Laat staan in Amsterdam.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, dan moet 'ie ook zo een mooie muts op, te warm in dit weer man
Zelfde provider. Dan gaat het andere abo na die anderhalve maand pas in?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zelfde provider? dan kan je het gewoon overzetten en kost het niks extra's. Andere provider moet je het afkopen
Tuurlijk hahahahha , maar Rotterdam is dood om echte lekker te genieten van de omgevingquote:
Was er laatst langsgelopen in A'dam, maar ik zag allemaal van dat hipstervolk zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alsof je er ooit ben geweest. Laat staan in Amsterdam.
Je kan in de winkel vragen voor verlate activatie voor het nieuwe abonnementquote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met een abonnement voor je telefoon dat je een nieuwe afsluit terwijl je met die andere nog anderhalve maand moet? Gaat dat volgende abonnement dan na anderhalve maand pas in of nu gelijk en moet ik dubbel betalen?
Waarom zou je dicht bij een starbucks willen wonen?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
Jaloers op alle mensen die dicht bij Starbucks wonen.
Ik ben eerst speciaal naar Amsterdam gegaan voor Starbucks, en toen daar ook maar gaan winkelen
Wtf?quote:
Ik ga het niet in de winkel halenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan in de winkel vragen voor verlate activatie voor het nieuwe abonnement
Frappuchino caramelquote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alsof je er ooit ben geweest. Laat staan in Amsterdam.
Anders gingen ze je air max afzeiken zekerquote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was er laatst langsgelopen in A'dam, maar ik zag allemaal van dat hipstervolk zitten
om dat gewoon even starbucks te gaan halen?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarom zou je dicht bij een starbucks willen wonen?
Rijen worden extreem langquote:Op maandag 23 juli 2012 20:25 schreef Rijst het volgende:
Ey BDIL je kan ook chillings in Walibi. Wel druk tho. Daarom wachti k nog even een maandje
Ik zou sowieso geen stap binnen zetten in zo'n tent.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Anders gingen ze je air max afzeiken zeker
Heb ik ook een keer gedaan maar je stond inderdaad wel erg lang in de rijquote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rijen worden extreem langWas 2 jaar geleden naar Walibi gegaan in de zomer, niet normaal druk
Zeg het maar als je pack waarde boven de 10k zit.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
in 1 pack.
okquote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg het maar als je pack waarde boven de 10k zit.
5 euro betalen voor een beker slootwater. Het is maar wat je wil.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
om dat gewoon even starbucks te gaan halen?
Je moet toch wat over hebben voor die mooie foto op Facebook hèquote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5 euro betalen voor een beker slootwater. Het is maar wat je wil.
Dat zeg je nu. Je bent pas een half jaar lid van FOK! In 2011 zou je het niet eens weten dat het een chilplaats was voor hipsters.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen stap binnen zetten in zo'n tent.
Tuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Je bent pas een half jaar lid van FOK! In 2011 zou je het niet eens weten dat het een chilplaats was voor hipsters.
Ja klopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tis de waarheidAl jouw bronnen komen van FOK! Zonder internet was je nog dommer.
Ik zou ook niet weten of er bij de starbucks hipsters zitten, lekker boeiend ookquote:Op maandag 23 juli 2012 20:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tis de waarheidAl jouw bronnen komen van FOK! Zonder internet was je nog dommer.
Neem maar een flinke zak geld mee danquote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
Als ik een half jaar in Amerika ga studeren zal ik ook wel naar starbucks moeten voor koffie
Ik ben dan wel gewoon mager als ik in Amerika ben vergeleken met die bevolkingquote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem maar een flinke zak geld mee dan
Dat is ook gelul. Sowieso mensen van FOK! die de mensen daar hipsters noemen zijn jaloerse zolderkamerautisten of luisteren naar metalquote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten of er bij de starbucks hipsters zitten, lekker boeiend ook
Ik zal er ook niet wakker van liggen.
.....quote:Op maandag 23 juli 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Sigurdsson in een bronze pack
Helaas is het deze
[ afbeelding ]
Ik ben geen van beide en vind Starbuck's voor hipsters, showen dat jij wel in staat bent om overpriced product's te consumerenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is ook gelul. Sowieso mensen van FOK! die de mensen daar hipsters noemen zijn jaloerse zolderkamerautisten of luisteren naar metal
Dan is dat met merkkleding, dure telefoons enzo ook allemaalquote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide en vind Starbuck's voor hipsters, showen dat jij wel in staat bent om overpriced product's te consumeren
En dan ben je een hipster?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
showen dat jij wel in staat bent om overpriced product's te consumeren
Denken Starbucks in Amerika net zo duur is als hierquote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem maar een flinke zak geld mee dan
Starbucks is gewoon lekker.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5 euro betalen voor een beker slootwater. Het is maar wat je wil.
Deels, want ze promoten een soort lifestijl door middel van hun consumeren. Als iets eenmaal mainstream wordt zie je ineens groepen ontstaan die dat als hip en alledaags zien.quote:
Kleding ligt bij verschillende groepen mensen anders, de dure merken rage ( Lanvin, D&G, Gucci etc. ) dat 2 jaar bezig was vond ik ook onzin samen met de Blackberry hype.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan is dat met merkkleding, dure telefoons enzo ook allemaal
Nee niet elke dag, maar nu omdat ik in Eindhoven woon, is Amsterdam het dichtst bij. En dan ga ik ALTIJD naar starbucks. Die chocomel is daar ook echt lekker.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. En het is wel belachelijk duur.
Ik ga iig niet elke dag Starbucks halen
Is er geen Starbucks in Eindhoven dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee niet elke dag, maar nu omdat ik in Eindhoven woon, is Amsterdam het dichtst bij. En dan ga ik ALTIJD naar starbucks. Die chocomel is daar ook echt lekker.
En wat een onzin dat Starbucks voor hipsters oid is, komen ook gewoon opa's hoor
Nee, zitten er alleen in Amsterdam en Utrecht dacht ik?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is er geen Starbucks in Eindhoven dan?Je zou toch denken dat die in elke grote stad wel zit.
Blijft 'ie sowieso wel.. ventje is echt niet slecht.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:44 schreef marcie216 het volgende:
oh en Lukaku naar Fulham, misschien blijft het dan toch een gouden speler
Oh had hier eerst gelezen dat het misschien een silver werd.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Blijft 'ie sowieso wel.. ventje is echt niet slecht.
Dat lijkt me niet, in Leiden CS zit er ook een.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, zitten er alleen in Amsterdam en Utrecht dacht ik?
Groningen ookquote:Op maandag 23 juli 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, in Leiden CS zit er ook een.
Je hebt mensen die naar Starbuck's gingen voordat de 'hipsters' Starbuck's in Amerika en de rest van de wereld begonnen op te hemelen via sociale media etc. Het is een hype geworden en iedereen die nu daaraan meedoet is een 'hipster' ( Mijn mening).quote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee niet elke dag, maar nu omdat ik in Eindhoven woon, is Amsterdam het dichtst bij. En dan ga ik ALTIJD naar starbucks. Die chocomel is daar ook echt lekker.
En wat een onzin dat Starbucks voor hipsters oid is, komen ook gewoon opa's hoor
Oh, in Eindhoven zit er helaas geen. Maar dat is dan wel weer beter voor mijn geldquote:Op maandag 23 juli 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, in Leiden CS zit er ook een.
Ik heb het in Amerika gedronken en vond die bakken veel te groot. Ben toch maatje senseo gewend. Die frapucino (o.i.d.) is wel erg lekker daar.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt mensen die naar Starbuck's gingen voordat de 'hipsters' Starbuck's in Amerika en de rest van de wereld begonnen op te hemelen via sociale media etc. Het is een hype geworden en iedereen die nu daaraan meedoet is een 'hipster' ( Mijn mening).
Niet alles geloven wat de noobs hier zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh had hier eerst gelezen dat het misschien een silver werd.
Ik weet niet wanneer dat is op gehemeld. Ik weet alleen dat ik 2,5 jaar geleden voor het eerst chocomel dronk bij starbucks op het vliegveld bij Gran canaria dacht ik. Sinds dien ben ik verliefd op starbucksquote:Op maandag 23 juli 2012 20:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt mensen die naar Starbuck's gingen voordat de 'hipsters' Starbuck's in Amerika en de rest van de wereld begonnen op te hemelen via sociale media etc. Het is een hype geworden en iedereen die nu daaraan meedoet is een 'hipster' ( Mijn mening).
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Ik steek mijn hoofd liever in een sloot en ga dat drinken dan dat ik met een macbook bij starbucks ga zitten en alles op facebook ga zetten.
Ja maar dat is altijd al zo geweest. Bij allesquote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Deels, want ze promoten een soort lifestijl door middel van hun consumeren. Als iets eenmaal mainstream wordt zie je ineens groepen ontstaan die dat als hip en alledaags zien.
waarom zou je je macbook meenemen om koffie te gaan halenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Ik steek mijn hoofd liever in een sloot en ga dat drinken dan dat ik met een macbook bij starbucks ga zitten en alles op facebook ga zetten.
Omdat dat hipsters zijn en dat zijn starbucks bezoekersquote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waarom zou je je macbook meenemen om koffie te gaan halen?
Hier in Nederland zou ik het niet doen dan ga ik liever naar OBA. maar in Engeland bijvoorbeeld kan je lekker lounchenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Het begrip Veramerikanisering is niet voor niks ontstaan sinds de jaren '70, alleen vind ik mensen die door een hype van anderen ineens iets gaan consumeren 'hipsters'. Dat soort types worden gevormd door hun omgeving en niet door hun eigen stijl.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het in Amerika gedronken en vond die bakken veel te groot. Ben toch maatje senseo gewend. Die frapucino (o.i.d.) is wel erg lekker daar.
Oke.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat dat hipsters zijn en dat zijn starbucks bezoekers [ afbeelding ]
Haha, hipsterquote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke.
Leuk, dan ben ik een hipster. Nooit geweten
Boeit je wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
wat boeit mij dat nou weer of ik een hipster ben ja of nee? Ik drink wat ik lekker vind. Ik kleed me gewoon normaal en jullie mening maakt me niet zoveel uit.
Jammerquote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
wat boeit mij dat nou weer of ik een hipster ben ja of nee? Ik drink wat ik lekker vind. Ik kleed me gewoon normaal en jullie mening maakt me niet zoveel uit.
Rodwell ipv Cabayequote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver idd, er moet nog een engelsman bij
van jullie niet hoorquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
Rijke tatta's drinken gewoon koffie bij starbucks zoals het hoort. Paupers.
Bullshit, marketing heeft hier niks mee te maken, maar met het kudde gedrag van mensen. Deze trend / hype / rage is niet expres gecreëerd door het bedrijf zelf maar door diegene die het consumeerde en het ophemelde in de wereld via sociale media bijvoorbeeld ( foto's maken van starbuck's bekers etc).quote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd al zo geweest. Bij allesStarbucks doet het gewoon goed kwa marketing.
Er komen ook normale mensen daar die de andere koffiesmaken wel gewoon lekker vinden.
Ok, HIPSTERquote:
Alsof ze een Starbucks in Friesland hebbenquote:
En terecht, met die snuivende skinheads uit oost friesland is het logisch dat die wc's niet open zijn. En een DE koffiehuis is al genoeg!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alsof ze een Starbucks in Frieland hebben![]()
Laatste keer toen ik Leeuwarden CS was moest ik naar een servicelijn bellen om de deur van de wc te openen
Zonder marketing was er ook geen hypequote:Op maandag 23 juli 2012 20:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bullshit, marketing heeft hier niks mee te maken, maar met het kudde gedrag van mensen. Deze trend / hype / rage is niet expres gecreëerd door het bedrijf zelf maar door diegene die het consumeerde en het ophemelde in de wereld via sociale media bijvoorbeeld ( foto's maken van starbuck's bekers etc).
Dat is gewoon pauperquote:Op maandag 23 juli 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, met die snuivende skinheads uit oost friesland is het logisch dat die wc's niet open zijn. En een DE koffiehuis is al genoeg!
Wel?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan pakken en Rodwell en Mangala geen 9 chem.
Ach, ik ga toch nooit met de trein vanuit LWD, als ik met de trein ga dan is het naar Feyenoord en gaan we vanaf Purmerend.quote:
Purmerendquote:Op maandag 23 juli 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, ik ga toch nooit met de trein vanuit LWD, als ik met de trein ga dan is het naar Feyenoord en gaan we vanaf Purmerend.
Ik studeer economie en dat is niet zo in dit geval. Starbuck's verkoopt producten met dikke winstmarges, toen Starbuck's open ging in Amerika ging niet iedereen naar Starbuck's omdat het zo geweldig was maar er ging een kleine groep mensen die het konden betalen ( High class groep) . Dan heb je weer bepaalde persoonlijkheden die zich een zon kop koffie iedere dag niet kunnen permitteren maar alsnog in aanraking zijn gekomen met het product en het ineens onder vrienden etc gaan prezen. Via sociale media wordt het verder gehypet tot een steeds grotere groep en uiteindelijk naar Europa. Alsof jij wist wat Starbuck's was voordat je hoorde via de hype dat op internet bezig was?quote:
Dan ben je er ook al bijnaquote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
PurmerendKut aansluiting naar Rotterdam. Ga dan vanaf Hoorn.
Ik weet niet wat het ertoe doet dat jij economie studeert? Dat heeft hier niks mee te maken. Maar het is toch juist de marketing dat ze het zo duur verkopen en zo een 'exclusief' product maken. Is goede marketing dus denk ik zo.... en het is ze nog gelukt ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik studeer economie en dat is niet zo in dit geval. Starbuck's verkoopt producten met dikke winstmarges, toen Starbuck's open ging in Amerika ging niet iedereen naar Starbuck's omdat het zo geweldig was maar er ging een kleine groep mensen die het konden betalen . Dan heb je weer bepaalde persoonlijkheden die zich een zon kop koffie iedere dag niet kunnen permitteren maar alsnog in aanraking zijn gekomen met het product en het ineens onder vrienden etc gaan prezen. Via sociale media wordt het verder gehypet tot een steeds grotere groep en uiteindelijk naar Europa. Alsof jij wist wat Starbuck's was voordat je hoorde via de hype dat op internet bezig was?
Wat maakt mij het uit dat Rodwell geen 9 chem krijgtquote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mangala wel natuurlijk![]()
maar Rodwell niet toch?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof jij wist wat Starbuck's was voordat je hoorde via de hype dat op internet bezig was?
En het domme volk trapt erinquote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het ertoe doet dat jij economie studeert? Dat heeft hier niks mee te maken. Maar het is toch juist de marketing dat ze het zo duur verkopen en zo een 'exclusief' product maken. Is goede marketing dus denk ik zo.... en het is ze nog gelukt ook.
Daar word ik autistisch van. En fuck spurs daar ga ik niet mee spelen. Bovendien pakt Mangala dan geen 9.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat maakt mij het uit dat Rodwell geen 9 chem krijgtKan je niet die van de Spurs doen en dan 2 engelse spurs spelers (huddlestone en parker?)
Je hebt die franse verdediger van Spurs?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar word ik autistisch van. En fuck spurs daar ga ik niet mee spelen. Bovendien pakt Mangala dan geen 9.
Economie heeft niks met marketing te maken hahahahhahaquote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het ertoe doet dat jij economie studeert? Dat heeft hier niks mee te maken. Maar het is toch juist de marketing dat ze het zo duur verkopen en zo een 'exclusief' product maken. Is goede marketing dus denk ik zo.... en het is ze nog gelukt ook.
o wacht, Kaboul. Nou ja laat ook maar, 7 chem rodwell it is.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt die franse verdediger van Spurs?
Dat zeg ik niet. Maar schijnbaar kan je niet meer goed lezen door je gelach. Ik vind het gewoon beetje onzinnig overkomen om te zeggen: ik studeer het dus ik heb er verstand van. Verder ga je totaal niet op mijn post in wat wel weer genoeg zegt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Economie heeft niks met marketing te maken hahahahhaha![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar word ik autistisch van. En fuck spurs daar ga ik niet mee spelen. Bovendien pakt Mangala dan geen 9.
Als ik iets studeer en me specialiseer in iets kan ik aannemen dat ik er meer verstand van heb dan jij neem ik aan ? Wanneer heeft iemand dan verstand van iets volgens jouw? Exclusieve producten worden niet alleen maar bestempelt door hun prijs , maar door hun kwaliteit etc. De brand equity, de waarde welke een consument hecht aan een product bepaalt of zij het bereid zijn om te betalen of niet. Als er mensen die niet instaat zijn om regelmatig gebruik te maken van het product dit ophemelen omdat het duur is maakt het niet een 'goed product' . Als er dan meelopers ontstaan die het kopen vanwege een mening van anderen krijg je 'hipsters'.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar schijnbaar kan je niet meer goed lezen door je gelach. Ik vind het gewoon beetje onzinnig overkomen om te zeggen: ik studeer het dus ik heb er verstand van. Verder ga je totaal niet op mijn post in wat wel weer genoeg zegt.
Haha, ga nu maar lekker met Marcie in een hoekje ravotten, hipster.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Thorb het volgende:
Ik ben Thorb en ik ben een hipster. Haat maar.
mede-hipsterquote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Thorb het volgende:
Ik ben Thorb en ik ben een hipster. Haat maar.
Nee,maar als mensen slim doen en er niks vanaf weten moeten ze niet stoer lopen pratenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:15 schreef Rijst het volgende:
BDIL je bent kennelijk wel een zolderkamerautist. Je gaat er te diep on in
Jij zei dat er zonder marketing geen hype was, de marketing is hoge prijzen en zo het idee van een exclusief product creëren. Heeft erg goed gewerkt en door die marketing is die 'hype' er. En bij zon vrij gemakkelijk onderwerp als marketing van strabucksquote:Op maandag 23 juli 2012 21:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als ik iets studeer en me specialiseer in iets kan ik aannemen dat ik er meer verstand van heb dan jij neem ik aan ? Wanneer heeft iemand dan verstand van iets volgens jouw? Exclusieve producten worden niet alleen maar bestempelt door hun prijs , maar door hun kwaliteit etc. De brand equity, de waarde welke een consument hecht aan een product bepaalt of zij het bereid zijn om te betalen of niet. Als er mensen die niet instaat zijn om regelmatig gebruik te maken van het product dit ophemelen omdat het duur is maakt het niet een 'goed product' . Als er dan meelopers ontstaan die het kopen vanwege een mening van anderen krijg je 'hipsters'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |