SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Feestreactie pik!quote:
Vanzelfsprekend ouwe billentikker!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Hoera! De gebraden kippenbouten waren in de aanbieding. 4 voor ¤ 5
Toen mij iMotM werd ingehaald door Mertesacker heb ik besoten hem te verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef laucas het volgende:
Het moment waarop mijn Pirlo Walcott kan bijhouden in een sprint
Ik wil hem in mijn BPL bronze team maar ik wil hem ook in een pack om hem te verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen mij iMotM werd ingehaald door Mertesacker heb ik besoten hem te verkopen
Die Powell daalt niet in prijs, toch te goedkoop verkocht maar wil hem nu eigenlijk in een team. Achja
Ik doe het andersom, eerst verkopen en dan straks voor meer terugkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil hem in mijn BPL bronze team maar ik wil hem ook in een pack om hem te verkopen
Had je hem achter de spitsen staan?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen mij iMotM werd ingehaald door Mertesacker heb ik besoten hem te verkopen
Die Powell daalt niet in prijs, toch te goedkoop verkocht maar wil hem nu eigenlijk in een team. Achja
Nee als RW beviel me niet erg vooral niet voor die 300kquote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Had je hem achter de spitsen staan?
Zijn balcontrole compenseert zijn pace wel behoorlijk en elke corner is zowat een assist.
Oh verkeerd gelezen.. dacht dat het om Pirlo gingquote:Op maandag 23 juli 2012 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee als RW beviel me niet erg vooral niet voor die 300kOm een of andere reden was hij in de lucht wel erg sterk
Ik haal Marin en Vela ook maar gewoon, geen zin om te wachten
Oh jij hebt Pirlo zeker, dacht Walcott. Daardoor kwam hetquote:Op maandag 23 juli 2012 17:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Oh verkeerd gelezen.. dacht dat het om Pirlo ging
Wat een domme fout Thorbje!quote:Op maandag 23 juli 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh jij hebt Pirlo zeker, dacht Walcott. Daardoor kwam het![]()
Mijn fout![]()
Ik had een bod van 5500 op een Pogba in goede positie (CAM) en formatie maar toen ik weg was is hij verkocht voor 5600, altijd zo kut
bakkes houwe dikkequote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een domme fout Thorbje!
Hoe heette jij nou in het echt?
Ik denk dat hij Gerard heetquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een domme fout Thorbje!
Hoe heette jij nou in het echt?
Als je nog hebt, graag.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gooi er net nog een worstenbroodje in, wil je ook?
Ik had verwacht dat Pogba duurder zou worden nu Powell ook bij Man Utd zit maar dat is niet zo. Ik heb hem al weg zien gaan voor minder dan 5kquote:Op maandag 23 juli 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh jij hebt Pirlo zeker, dacht Walcott. Daardoor kwam het![]()
Mijn fout![]()
Ik had een bod van 5500 op een Pogba in goede positie (CAM) en formatie maar toen ik weg was is hij verkocht voor 5600, altijd zo kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |