quote:Ja, volgens mij zijn het wel allemaal singles. Ook vele oude nummers als "Can't Punish Me", wat ik nog steeds zijn beste nummer ooit vind.
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:06 schreef _Etter_ het volgende:
da's toch die ene met allemaal singles van hem?
quote:Weet je hoe lang ik op zoek ben geweest naar dat album? Kon hem nergens vinden en was ook al niet te bestellen. Ik heb de nummers met veel moeite toch nog weten te downloaden. "Chained On Two Sides" is ook een magisch goed nummertje.
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:08 schreef _Etter_ het volgende:
hhmmm, zag hem niet staan in plato gister. Volgende keer toch ff zoeken erna want industry vind ik nog steeds het beste d&b album van allemaal
quote:Ken die hele Plato niet, kom zelf uit Cuijk en ga meestal naar De Waaghals in Nijmegen, daar kunnen ze (bijna) altijd wel alles bestellen. *Tip: 6-9-02, Bad Company, Doornroosje Nijmegen.
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:10 schreef _Etter_ het volgende:
normaal heeft plato wel van zulke albums, weet niet of er aan plato bij jou in de buurt is?
quote:Stil blijven staan is zeker onmogelijk bij Bad Company, ik ben 100% zeker van de partij!
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:17 schreef _Etter_ het volgende:
ja, ik had het al zien staan in de muziek topic. Maar ik luister wel naar drum&bass maar live hou ik totaal niet van dj mensen. Weet ik nooit waar ik naar moet kijken en dansen dat doe ik de mensheid niet aan
quote:Denk dat je er verstandig aan doet ook plaat te halen, vaak is er meer op plaat uitgekomen als op CD.
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:24 schreef _Etter_ het volgende:
sorry maar ik hou het lekker bij de cd's (op d&b gebied dan!)
Ik luister namelijk naast drum&bass ook nog naar jazz/metal/rock/klassiek/techno
quote:Oh, ok, dan heb je het iig drukker als dat ik het heb!
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:26 schreef _Etter_ het volgende:
nou met de hoeveelheid cd's dat ik koop ben ik blij dat ik niet meer kan kopenIk luister namelijk naast drum&bass ook nog naar jazz/metal/rock/klassiek/techno
quote:Hey, ben jij soms een kloon van mij?
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:26 schreef _Etter_ het volgende:
Ik luister namelijk naast drum&bass ook nog naar jazz/metal/rock/klassiek/techno
Ontopic: Industry was 1 van de eerste d&b cd's die ik kocht, nog steeds een klassieker. Deze ga ik zeker een keer checken.
quote:mee eens :p
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:07 schreef mrcool het volgende:[..]
Ja, volgens mij zijn het wel allemaal singles. Ook vele oude nummers als "Can't Punish Me", wat ik nog steeds zijn beste nummer ooit vind.
quote:Nooit!
Op vrijdag 13 september 2002 16:14 schreef _Etter_ het volgende:
is het daar niet een beetje te warm voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |