abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5331231
Vette nieuwe CD van Dom, wie heeft hem nog meer? Vele bekende nummers, weinig nieuws maar toch een retegoeie CD!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_5331278
da's toch die ene met allemaal singles van hem?
pi_5331293
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:06 schreef _Etter_ het volgende:
da's toch die ene met allemaal singles van hem?
Ja, volgens mij zijn het wel allemaal singles. Ook vele oude nummers als "Can't Punish Me", wat ik nog steeds zijn beste nummer ooit vind.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_5331304
hhmmm, zag hem niet staan in plato gister. Volgende keer toch ff zoeken erna want industry vind ik nog steeds het beste d&b album van allemaal
pi_5331318
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:08 schreef _Etter_ het volgende:
hhmmm, zag hem niet staan in plato gister. Volgende keer toch ff zoeken erna want industry vind ik nog steeds het beste d&b album van allemaal
Weet je hoe lang ik op zoek ben geweest naar dat album? Kon hem nergens vinden en was ook al niet te bestellen. Ik heb de nummers met veel moeite toch nog weten te downloaden. "Chained On Two Sides" is ook een magisch goed nummertje.
pi_5331324
normaal heeft plato wel van zulke albums, weet niet of er aan plato bij jou in de buurt is?
pi_5331333
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:10 schreef _Etter_ het volgende:
normaal heeft plato wel van zulke albums, weet niet of er aan plato bij jou in de buurt is?
Ken die hele Plato niet, kom zelf uit Cuijk en ga meestal naar De Waaghals in Nijmegen, daar kunnen ze (bijna) altijd wel alles bestellen. *Tip: 6-9-02, Bad Company, Doornroosje Nijmegen.
pi_5331413
ja, ik had het al zien staan in de muziek topic. Maar ik luister wel naar drum&bass maar live hou ik totaal niet van dj mensen. Weet ik nooit waar ik naar moet kijken en dansen dat doe ik de mensheid niet aan
pi_5331438
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:17 schreef _Etter_ het volgende:
ja, ik had het al zien staan in de muziek topic. Maar ik luister wel naar drum&bass maar live hou ik totaal niet van dj mensen. Weet ik nooit waar ik naar moet kijken en dansen dat doe ik de mensheid niet aan
Stil blijven staan is zeker onmogelijk bij Bad Company, ik ben 100% zeker van de partij!
pi_5331513
sorry maar ik hou het lekker bij de cd's (op d&b gebied dan!)
pi_5331517
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:24 schreef _Etter_ het volgende:
sorry maar ik hou het lekker bij de cd's (op d&b gebied dan!)
Denk dat je er verstandig aan doet ook plaat te halen, vaak is er meer op plaat uitgekomen als op CD.
pi_5331540
nou met de hoeveelheid cd's dat ik koop ben ik blij dat ik niet meer kan kopen

Ik luister namelijk naast drum&bass ook nog naar jazz/metal/rock/klassiek/techno

pi_5331561
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:26 schreef _Etter_ het volgende:
nou met de hoeveelheid cd's dat ik koop ben ik blij dat ik niet meer kan kopen

Ik luister namelijk naast drum&bass ook nog naar jazz/metal/rock/klassiek/techno

Oh, ok, dan heb je het iig drukker als dat ik het heb!
pi_5331599
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:26 schreef _Etter_ het volgende:
Hey, ben jij soms een kloon van mij? Oh nee, want ik ben geen klassiekluisteraar.

Ontopic: Industry was 1 van de eerste d&b cd's die ik kocht, nog steeds een klassieker. Deze ga ik zeker een keer checken.

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_5331855
nee, geen kloon maar dan hou je waarschijnlijk ook gewoon van 'goeie' muziek
pi_5334767
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ja, volgens mij zijn het wel allemaal singles. Ook vele oude nummers als "Can't Punish Me", wat ik nog steeds zijn beste nummer ooit vind.

mee eens :p
Een van me favo dnb nummers
Knahmsayin?
pi_5786481
Heb hem nu lekker hard aan staan!
pi_5786899
is het daar niet een beetje te warm voor
pi_5789014
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 16:14 schreef _Etter_ het volgende:
is het daar niet een beetje te warm voor
Nooit!
pi_5791293
voor mij is het toch wel een beetje nachtmuziek
maar je hebt me wel op een idee gebracht want hij staat nu ook bij mij op
pi_6362992
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')