abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119625164
Het is bij mij niet zo erg dat het een fobie is, maar ik krijg wel de kriebels van de plaatjes uit de op.
En ik durf de rest van de spoilers niet open te klikken brr
  maandag 26 november 2012 @ 01:38:57 #102
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_119627791
Ik krijg hetzelfde gevoel bij de plaatjes uit de OP als ik heb als ik zo'n groep pitjes uit een paprika die er in zijn geheel uitgesneden zijn zie. Bah, kippenvellen rillingen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_119627949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef Sprouts het volgende:
Oh my, ik dacht altijd dat ik gek was. Maar het is dus een officiële fobie! Vooral dat koraal en die zwammen, brrr..
Hier nog een voorbeeld waar ik écht de jeuk van krijg, een navelsinaasappel. (het Googlen van de afbeelding bezorgde me al kippenvel.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fobieën zijn niet 'officieel' of niet ;) Als je ergens een ziekelijke, irrationele angst voor hebt is het een fobie. Dat kan iets zijn wat niemand anders heeft, of iets met een hele logische en natuurlijke achtergrond zoals hoogtevrees.
pi_119628918
De plaatjes doen eigenlijk helemaal niets met me :@
  maandag 26 november 2012 @ 11:32:37 #105
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_119632842
van dat gephotoshopte plaatje heb ik jeuk over mijn hele lijf,maar vooral mijn hoofdhuid *gruwel* Ik ben niet gauw onder de indruk van vieze plaatjes,maar dit soort plaatjes , bah!
pi_119632926
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef scrub_nurse het volgende:
van dat gephotoshopte plaatje heb ik jeuk over mijn hele lijf,maar vooral mijn hoofdhuid *gruwel* Ik ben niet gauw onder de indruk van vieze plaatjes,maar dit soort plaatjes , bah!
ja ik dus ook :') loop sinds gisterenavond aan mn hoofd te krabben. idioot hoe dat werkt :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119633183
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef scrub_nurse het volgende:
Hetzelfde hier, deze pagina heeft nieteens plaatjes nog maar krijg al rillingen en kippenvel als jullie erover praten :'). Ik kijk serieus (en niet om op te scheppen) liever een onthoofddingsfilmpje of een zelfmoordfilmpje ofzo dan dit :{.
  maandag 26 november 2012 @ 12:01:26 #108
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_119633788
ik heb dat ook als ik weet dat er iemand in mijn omgeving is die luizen heeft...als ik er alleen al aan denk, kriebelt t overal op mijn lijf,maar vooral mijn hoofdhuid
  maandag 26 november 2012 @ 17:58:28 #109
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_119645113
en ik maar denken dat ik de enige was :@
ik heb er ook een bepaalde afkeer tegen. ik krijg er geen jeuk of zo van, maar ik wil het plaatje wel zo snel mogelijk weg hebben omdat ik er zelfs een soort van misselijk van wordt. maar geinig dat meer mensen dit hebben :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 26 november 2012 @ 18:14:40 #110
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119645600
Niemand die mijn vissenfobie herkent? :') Dacht al dat ik redelijk uniek was, zelfs google meldt er weinig over :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_119645623
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef MaLo het volgende:
Niemand die mijn vissenfobie herkent? :') Dacht al dat ik redelijk uniek was, zelfs google meldt er weinig over :')
Ik ken iemand die exact hetzelfde heeft met kreeft. Nog erger zelfs, hij kan ook geen kreeft(-achtigen) eten. :')
pi_119652844
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ken iemand die exact hetzelfde heeft met kreeft. Nog erger zelfs, hij kan ook geen kreeft(-achtigen) eten. :')
Hier nog eentje. Krabben en kreeften, ik walg ervan. Conflict kijkt graag naar Deadliest Catch en ik vind het ook mooi om te zien, maar op het moment dat ze de netten op gaan halen zit ik met mijn ogen dicht.
Ook bij kookprogramma's waar ze levende kreeften tevoorschijn toveren. Het wekt zeer sterke gevoelens van afkeer bij me op en ik kan er niet naar kijken.
Hetzelfde geldt trouwens voor garnalen. Die grote gamba's die mensen dan zelf gaan zitten te ontleden. *ril* Als iemand in een restaurant naast me die dingen gaat zitten te eten dan kan ik zelf mijn eigen eten al bijna niet meer wegkrijgen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:09:07 #113
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_124326056
Ja dit heb ik dus ook, dacht dat ik het enige was.
pi_124326925
Ik krijg altijd het gevoel dat dit forum van fok vol zit met allemaal types die zich overal in herkennen en denken dat ze allerlei problemen hebben en overal problemen in zien :`)
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:51:13 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124327069
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel dat dit forum van fok vol zit met allemaal types die zich overal in herkennen en denken dat ze allerlei problemen hebben en overal problemen in zien :`)
omdat ze rillingen krijgen van een paar enge plaatjes... nou phoe phoe... ik zou zeggen, haal het uit je forumlijst en ga lekker ergens anders lopen jankzakken :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_124327173
quote:
Sommigen hebben het toch wel erg hoor in dit topic. En ja anderen herkennen zich er een beetje in zonder dat het echt een fobie is.
pi_124327210
quote:
FOK! zit ook vol pedo's.

Maar die plaatjes klik ik niet meer aan.
pi_124327319
Bah. :r Ik weet nog dat ik een keer nieuw spul in mijn haar deed en dat daar toen ook van dat soort bubbeltjes/ribbeltjes (ofzo) kwamen. Ik werd misselijk en voelde me echt raar. :') Gebruik dat spul ook nooit meer.

Jezus, weer vreemd geschreven. Ik deed het spul op m'n hand en er kwamen bubbeltjes/ribbeltjes en toen :r maar ik dacht dat het - vreemd genoeg - te maken had met mijn ongesteldheid. Dat ik dan dingen meer walgelijk vind, ofzo?
pi_124327352
Geen probleem totdat ik ze op een mens zie (bijv. de gephotoshopte foto in de OP). Dan krijg ik er wel een naar gevoel bij.
pi_124327827
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef Ziba het volgende:
maar ik dacht dat het - vreemd genoeg - te maken had met mijn ongesteldheid.
Als er ongesteldheid in mijn gel zit wordt ik ook wel even onpasselijk hoor :r

Plaatjes doen me overigens niks behalve dat ik na een tijdje scheel ga kijken omdat ik niet goed weet waar ik moet focussen blijkbaar.
pi_124328120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef Deshain het volgende:

[..]

Als er ongesteldheid in mijn gel zit wordt ik ook wel even onpasselijk hoor :r

Plaatjes doen me overigens niks behalve dat ik na een tijdje scheel ga kijken omdat ik niet goed weet waar ik moet focussen blijkbaar.
Dat zeg ik nergens :') ik denk dat ik omdat ik ongesteld was, zo reageerde
pi_124328421
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:24 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens :') ik denk dat ik omdat ik ongesteld was, zo reageerde
Dan heb ik je verkeerd begrepen O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124328678
Ergens moet ik er naar blijven kijken omdat het blijkbaar trekt (en ik het ook wel mooi vind), maar tegelijkertijd vind ik het ook wel weer heel vies ofzo...

Kippenvel!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124330577
Oh jeez jasses. Ik word er echt kotsmisselijk van. :X
Vooral plaatjes waarbij er ook nog eens iets 'in' die gaatjes zit...ik krijg echt neiging om het eruit te peuteren/kapot te krabben totdat alles weg is. En die uitgeholde vingers zou ik het liefst helemaal wegbreken vanaf die holtes. :r
Overigens heb ik het vooral met foto's. Als ik het kan aanraken, vind ik het vaak veel minder erg.
(Ik kan ook niet naar operaties/behandelingen op TV kijken, maar in het echt heb ik geen moeite met de meeste dingen.)

Ik kwam er jaren geleden achter dat ik niet tegen veel van dit soort dingen kan. Wist niet dat het een veelvoorkomend iets was. Het begon met mij met de Pipa....die stond in een boek. Ik wist niet ik wat walgelijker vond; die eitjes in die sponzige huid (alles schreeuwde 'haal het weg, schraap het eruit!') of de kikkertjes die door de huid heen barsten :')

Gatver..en dan toch kijken naar die foto's hè.....brr.....ik word er helemaal onrustig van en krijg echt dwangneigingen. (handen in elkaar moeten duwen, onder m'n nagels duwen....heel maffe dingen.)
pi_124330654
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh jeez jasses. Ik word er echt kotsmisselijk van. :X
Vooral plaatjes waarbij er ook nog eens iets 'in' die gaatjes zit...ik krijg echt neiging om het eruit te peuteren/kapot te krabben totdat alles weg is. En die uitgeholde vingers zou ik het liefst helemaal wegbreken vanaf die holtes. :r
Overigens heb ik het vooral met foto's. Als ik het kan aanraken, vind ik het vaak veel minder erg.
(Ik kan ook niet naar operaties/behandelingen op TV kijken, maar in het echt heb ik geen moeite met de meeste dingen.)

Ik kwam er jaren geleden achter dat ik niet tegen veel van dit soort dingen kan. Wist niet dat het een veelvoorkomend iets was. Het begon met mij met de Pipa....die stond in een boek. Ik wist niet ik wat walgelijker vond; die eitjes in die sponzige huid (alles schreeuwde 'haal het weg, schraap het eruit!') of de kikkertjes die door de huid heen barsten :')

Gatver..en dan toch kijken naar die foto's hè.....brr.....ik word er helemaal onrustig van en krijg echt dwangneigingen. (handen in elkaar moeten duwen, onder m'n nagels duwen....heel maffe dingen.)
en natuurlijk moest ik die pipa opzoeken |:( nu heb ik overal jeuk 8)7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')