quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef Sprouts het volgende:
Oh my, ik dacht altijd dat ik gek was. Maar het is dus een officiële fobie! Vooral dat koraal en die zwammen, brrr..
Hier nog een voorbeeld waar ik écht de jeuk van krijg, een navelsinaasappel. (het Googlen van de afbeelding bezorgde me al kippenvel.)Fobieën zijn niet 'officieel' of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je ergens een ziekelijke, irrationele angst voor hebt is het een fobie. Dat kan iets zijn wat niemand anders heeft, of iets met een hele logische en natuurlijke achtergrond zoals hoogtevrees.
ja ik dus ookquote:Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef scrub_nurse het volgende:
van dat gephotoshopte plaatje heb ik jeuk over mijn hele lijf,maar vooral mijn hoofdhuid *gruwel* Ik ben niet gauw onder de indruk van vieze plaatjes,maar dit soort plaatjes , bah!
Hetzelfde hier, deze pagina heeft nieteens plaatjes nog maar krijg al rillingen en kippenvel als jullie erover pratenquote:Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef scrub_nurse het volgende:
van dat gephotoshopte plaatje heb ik jeuk over mijn hele lijf,maar vooral mijn hoofdhuid *gruwel* Ik ben niet gauw onder de indruk van vieze plaatjes,maar dit soort plaatjes , bah!
Ik ken iemand die exact hetzelfde heeft met kreeft. Nog erger zelfs, hij kan ook geen kreeft(-achtigen) eten.quote:Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef MaLo het volgende:
Niemand die mijn vissenfobie herkent?Dacht al dat ik redelijk uniek was, zelfs google meldt er weinig over
Hier nog eentje. Krabben en kreeften, ik walg ervan. Conflict kijkt graag naar Deadliest Catch en ik vind het ook mooi om te zien, maar op het moment dat ze de netten op gaan halen zit ik met mijn ogen dicht.quote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken iemand die exact hetzelfde heeft met kreeft. Nog erger zelfs, hij kan ook geen kreeft(-achtigen) eten.
omdat ze rillingen krijgen van een paar enge plaatjes... nou phoe phoe... ik zou zeggen, haal het uit je forumlijst en ga lekker ergens anders lopen jankzakkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel dat dit forum van fok vol zit met allemaal types die zich overal in herkennen en denken dat ze allerlei problemen hebben en overal problemen in zien
Sommigen hebben het toch wel erg hoor in dit topic. En ja anderen herkennen zich er een beetje in zonder dat het echt een fobie is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel dat dit forum van fok vol zit met allemaal types die zich overal in herkennen en denken dat ze allerlei problemen hebben en overal problemen in zien
FOK! zit ook vol pedo's.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Als er ongesteldheid in mijn gel zit wordt ik ook wel even onpasselijk hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef Ziba het volgende:
maar ik dacht dat het - vreemd genoeg - te maken had met mijn ongesteldheid.
Dat zeg ik nergensquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als er ongesteldheid in mijn gel zit wordt ik ook wel even onpasselijk hoor![]()
Plaatjes doen me overigens niks behalve dat ik na een tijdje scheel ga kijken omdat ik niet goed weet waar ik moet focussen blijkbaar.
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergensik denk dat ik omdat ik ongesteld was, zo reageerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en natuurlijk moest ik die pipa opzoekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh jeez jasses. Ik word er echt kotsmisselijk van.![]()
Vooral plaatjes waarbij er ook nog eens iets 'in' die gaatjes zit...ik krijg echt neiging om het eruit te peuteren/kapot te krabben totdat alles weg is. En die uitgeholde vingers zou ik het liefst helemaal wegbreken vanaf die holtes.![]()
Overigens heb ik het vooral met foto's. Als ik het kan aanraken, vind ik het vaak veel minder erg.
(Ik kan ook niet naar operaties/behandelingen op TV kijken, maar in het echt heb ik geen moeite met de meeste dingen.)
Ik kwam er jaren geleden achter dat ik niet tegen veel van dit soort dingen kan. Wist niet dat het een veelvoorkomend iets was. Het begon met mij met de Pipa....die stond in een boek. Ik wist niet ik wat walgelijker vond; die eitjes in die sponzige huid (alles schreeuwde 'haal het weg, schraap het eruit!') of de kikkertjes die door de huid heen barsten![]()
Gatver..en dan toch kijken naar die foto's hè.....brr.....ik word er helemaal onrustig van en krijg echt dwangneigingen. (handen in elkaar moeten duwen, onder m'n nagels duwen....heel maffe dingen.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |