abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114559890
Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...

Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

En weer verder!

:W
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_114559911
Wie heeft TDKR al gezien? :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_114559920
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef DragonFodder het volgende:
Jij.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:26:40 #4
67089 Gillingham
The horror...
pi_114559926
The Dark Knight Rises bedoel je, neem ik aan. Ik, dan.
What's it going to be then, eh?
pi_114559956
Nope, zaterdag als er geen werk tussenkomt
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_114559958
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef Gillingham het volgende:
The Dark Knight Rises bedoel je, neem ik aan. Ik, dan.
:Y
Wat vond je ervan? Ik vond het een goede film, maar vooral in de context van de trilogie. De andere twee vond ik nog net wat beter.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_114559976
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef DragonFodder het volgende:
Zondag misschien.
pi_114560067
Wel vaag trouwens. Wij gingen dus op de avond dat die schietpartij was geweest in Denver. Eerste trailer was van de gangster squad, waarin van achter een bioscoopscherm op het publiek gevuurd wordt. Ik zat toch even een paar minuten minder lekker in mijn stoel :')
  maandag 23 juli 2012 @ 11:34:03 #9
67089 Gillingham
The horror...
pi_114560083
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:27 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

:Y
Wat vond je ervan? Ik vond het een goede film, maar vooral in de context van de trilogie. De andere twee vond ik nog net wat beter.
Het was een vermakelijke film, maar ik vond het inderdaad wel de minste van de drie. Die hele gevangenismythe vond ik vergezocht en de film wilde te veel op te grote schaal. Bane viel me dan weer mee.
What's it going to be then, eh?
pi_114560199
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:34 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Het was een vermakelijke film, maar ik vond het inderdaad wel de minste van de drie. Die hele gevangenismythe vond ik vergezocht en de film wilde te veel op te grote schaal. Bane viel me dan weer mee.
Bane was prima als schurk idd. Ik vond de schaal juist wel een pluspunt, lekker ouderwets veel figuranten :)
Het meeste ergerde ik me aan sommige nogal geforceerde stukjes expositie, die was niet altijd goed vermomd. Kreeg af en toe een beetje het James Bond badguy-gevoel: "Ik leg nog even alles uit voor degenen die het niet gesnapt hebben en voor de held, zodat hij precies weet wat hem te doen staat."
pi_114560345
Als ik 'm al ga kijken is het niet in de bios. TDK was een flinke deceptie, dus dit zal ik ook wel niks vinden.
pi_114560389
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef picodealion het volgende:
Als ik 'm al ga kijken is het niet in de bios. TDK was een flinke deceptie, dus dit zal ik ook wel niks vinden.
Goeie kans inderdaad. Al heeft deze meer van doen qua verhaal met Batman Begins, de actie is weer een overtreffende trap van TDK, en het tempo ligt weer hoger.
pi_114560446
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Die ja. Leuke serie was dat wel, jammer dat ie zo snel weer gestopt is.
vind ik ook, keek er graag na, al vond ik seizoen 2 al minder met die nieuwe bazin
pi_114560632
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

vind ik ook, keek er graag na, al vond ik seizoen 2 al minder met die nieuwe bazin
Seizoen twee? :)
Ik heb seizoen twee nooit gezien, ik dacht dat het na seizoen een gecanceld was. Woehoe! *O*
pi_114560651
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Seizoen twee? :)
Ik heb seizoen twee nooit gezien, ik dacht dat het na seizoen een gecanceld was. Woehoe! *O*
Word niet te gauw blij. Er was inderdaad gezegd dat seizoen 1 ook gelijk het laatste zou zijn. Toen is er toch aan een seizoen 2 begonnen, maar dat is na 5 afleveringen alweer afgekapt geloof ik
pi_114560683
-O- toch maar opsnorren en kijken :)

Eerst Community afmaken, bazenserie is dat! Beetje Scrubs-achtig in de dialogen, erg leuk! ^O^
pi_114560707
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:57 schreef DragonFodder het volgende:
-O- toch maar opsnorren en kijken :)

Eerst Community afmaken, bazenserie is dat! Beetje Scrubs-achtig in de dialogen, erg leuk! ^O^
vind het alle twee niet zoveel aan. Vandaag gaat in de VS weer warehouse13 beginnen en Alpha's :D Hopelijk ook Haven :D
pi_114560853
Lekker dat het weer zo warm is, jammer genoeg denkt mijn laptop daar anders over :')
pi_114560897
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Lekker dat het weer zo warm is, jammer genoeg denkt mijn laptop daar anders over :')
Ik kwam er vorige week achter dat mn laptop een regen sensor heeft... Das best praktisch
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_114560910
huh? een wat?
pi_114560957
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
huh? een wat?
Jah dat dacht ik ook..

Maar ik zat in de tuin, of mn laptop lag daar en t begon te sputteren en toen klonk er uit mn laptop een sirene... Ik dacht wtf... Dus een dag later weer testen, ff met mn laptop de miezer in gelopen, en ja hoor weer alarm :)
pi_114560975
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Jah dat dacht ik ook..

Maar ik zat in de tuin, of mn laptop lag daar en t begon te sputteren en toen klonk er uit mn laptop een sirene... Ik dacht wtf... Dus een dag later weer testen, ff met mn laptop de miezer in gelopen, en ja hoor weer alarm :)
Hahah!
  maandag 23 juli 2012 @ 12:08:03 #23
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_114561012
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

weeralarm :)
Jouw laptop komt bij de KNMI vandaan ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_114561015
Weer eens wat anders... Gelukkig komt mijn laptop nooit in de regen...(zo wie zo nooit buiten)
pi_114561019
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Hahah!
Nou jah het was erg luidt.. Maar op zich best handig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')