quote:Op maandag 23 juli 2012 10:28 schreef Loqi het volgende:
Hou je er rekening mee dat als je een goedkope soort kikker kruist met een dure de prijs van het fokken de prijs van de dure kikker is? En als er dan alleen goedkope kikkers uitkomen die dus voor een lagere prijs verkopen je veel verlies hebt?
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een lijst met al mijn kikkers, en dan 1 kolom voor hoofdkleur, een kolom voor tweede kleur, een kolom voor species en een kolom voor habitat. En ik wil nog een formule gaan bouwen zodat ie automatisch telt welke kikkers ik dan kan verkopen zonder in de problemen te komen
aah okquote:Op maandag 23 juli 2012 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar ik zet die goedkope kikkers allemaal in de catalogus zodat ik ze kan kopen als ik de kleur nodig heb.
Als ik dan dure kikkers daar zet, kost het meer om ze te kopen.![]()
En in m'n habitats heb ik alle soorten zitten
Hoeveel habitats zijn dat dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
aah ok![]()
Ik heb inmiddels het maximale aantal habitats, dus ik hoeft niet meer te hannesen met de catalogus en lijstjes
15quote:Op maandag 23 juli 2012 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeveel habitats zijn dat dan?
Maar soberso is het toch onmogelijk om alle combinaties kikkers te hebben?
Ik heb heel veel kleuren ook al in de habitats zitten, heb nog maar 1 keer een kikker uit de catalogus hoeven kopen. Maar vind het wel prettig voor m'n overzicht
soms moet je twee keer fokken?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
15
Ik heb gewoon van alle kleuren/patronen/tekeningkleuren een kikker zitten dus ik hoeft nooit uit de catalogus te kopen, ik kan elke kikker vanuit mijn habitats fokken(soms moet ik dan 2 keer fokken om de juiste kleuren EN patroon te krijgen.. maar met hoge level kikkers duurt het toch lang, dus dat maakt dan niet veel meer uit)
ik bedoel dat ik soms 2 rondes door moet zeg maar.. 1 keer voor de kleuren.. dan een keer voor de patronen ipv meteen de goede kleur en patroon tegelijk... voordat ik die heb kan dat wel eens 20 kikkers in de foute combi zijn jaquote:Op maandag 23 juli 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
soms moet je twee keer fokken?
Ik moet altijd negentien keer fokken
ah gelukkigquote:Op maandag 23 juli 2012 10:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik soms 2 rondes door moet zeg maar.. 1 keer voor de kleuren.. dan een keer voor de patronen ipv meteen de goede kleur en patroon tegelijk... voordat ik die heb kan dat wel eens 20 kikkers in de foute combi zijn ja
dat stopt rond level 18 als ik me het goed herinnerquote:Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Blijven er trouwens elk level gewoon weer kikkersoorten bijkomen, of houdt dat ook nog wel eens op?
legendary froksquote:Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat stopt rond level 18 als ik me het goed herinner
en dan zijn er nog de kikkers in de shop (altijd alleen de bovenste) die je alleen in de shop kunt kopen, die komen niet met de levels vrij
volgens de poets duurde de ramadan tot 19 augustusquote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, wanneer is het suikerfeest? Dan moet ik een vriendin even een smsje sturen
Ahquote:Op maandag 23 juli 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens de poets duurde de ramadan tot 19 augustus
Ja, ligt aan de stand van de maan, soms is het op de dag ervoor nog spannendquote:Op maandag 23 juli 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
AhAl weet ik wel dat het soms een dag kan verschillen, afhankelijk van de moskee.. Maar volgens mij gaat mjin vriendin met de grote bulk mee, da's wel handig.
Daarom blijven alle mensen die normaal naar Marokko zouden gaan dit jaar in Nederland, het is daar te warm om te vastenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
lijkt me wel zaad, ramadan moeten vieren in de hoogzomer en dan niet eens een slok water mogen
Zeker als je de warmte niet of niet meer gewend bentquote:Op maandag 23 juli 2012 10:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom blijven alle mensen die normaal naar Marokko zouden gaan dit jaar in Nederland, het is daar te warm om te vasten
Daarbij duurt het ook fucking lang voor de zon onder gaatquote:Op maandag 23 juli 2012 10:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom blijven alle mensen die normaal naar Marokko zouden gaan dit jaar in Nederland, het is daar te warm om te vasten
Daarom jaquote:Op maandag 23 juli 2012 10:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zeker als je de warmte niet of niet meer gewend bent
Marokko gaat dus geen medailles winnen deze spelenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarbij duurt het ook fucking lang voor de zon onder gaat.
Hoorde op de radio dat het ook een probleem geeft voor de Marokaanse atleten tijdens de olympische spelen.
De hardlopers mogen wel water drinken naar het schijnt, anders gaan ze dood denk ik.
Maar ze spraken een ruiter die nog steeds de ramadan aanhoudt.. Zijn paard mocht wel eten
ik denk dat een serieuze atleet echt wel vreet. Je mag namelijk gewoon inhalen. En je mag zelf weten wanneer, ergo, in decemberquote:Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarbij duurt het ook fucking lang voor de zon onder gaat.
Hoorde op de radio dat het ook een probleem geeft voor de Marokaanse atleten tijdens de olympische spelen.
De hardlopers mogen wel water drinken naar het schijnt, anders gaan ze dood denk ik.
Maar ze spraken een ruiter die nog steeds de ramadan aanhoudt.. Zijn paard mocht wel eten
Ja de echte topsporters doen dat wel, anders redden ze het niet, vallen ze allemaal om tijdens het sprintenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat een serieuze atleet echt wel vreet. Je mag namelijk gewoon inhalen. En je mag zelf weten wanneer, ergo, in december
Dat is toch alleen als je ernstig ziek bent/suikerziekte hebt/zwanger bent/vies omdat je ongesteld bent?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat een serieuze atleet echt wel vreet. Je mag namelijk gewoon inhalen. En je mag zelf weten wanneer, ergo, in december
True story welquote:Op maandag 23 juli 2012 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja de echte topsporters doen dat wel, anders redden ze het niet, vallen ze allemaal om tijdens het sprinten
Maar die ruiter zette dus wel ramadan door onder het motto "het paard doet het meeste werk"
kinderen, they haz no logicquote:Op maandag 23 juli 2012 11:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik zie een ruiter nog niet met een paard op de rug over hekjes springen nee
Stef heeft zijn superduperwarme sloffen herontdektHet is godvergeten juli
Hendigquote:Op maandag 23 juli 2012 11:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik zie een ruiter nog niet met een paard op de rug over hekjes springen nee
Stef heeft zijn superduperwarme sloffen herontdektHet is godvergeten juli
Nopequote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NopeNouja, het staat hem enig
En ik moet zo naar de fysio en Stef moet mee want ik heb geen oppas.. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik neem maar alvast het polisnummer van mijn avp mee
De ene dag beter als de andere. Nu even druk omdatquote:Op maandag 23 juli 2012 11:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat het met jou dan lieverd?
Pff, gedoe hoor, alles bij elkaar.. Succes bij de fysio strakjesquote:Op maandag 23 juli 2012 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De ene dag beter als de andere. Nu even druk omdateind deze week onder het mes gaat, en we nu de boel een beetje aan de kant willen hebben, omdat ie straks 6 weken niks mag doen.
Jij ookquote:Op maandag 23 juli 2012 11:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pff, gedoe hoor, alles bij elkaar.. Succes bij de fysio strakjes
Ypenburgquote:Op maandag 23 juli 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
meerhoven is het Ypenburg van Eindhoven :'
)
Het zegt me serieus niks.quote:
Strontvliegen rond je hoofdquote:Op maandag 23 juli 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
thuiswerken onder je dakraam, zonAchterpui open
geur van was aan de lijn buiten
Neuhquote:Op maandag 23 juli 2012 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of Tilburg
http://www.013.nl/event/4141_we_all_love_80_s_90_s
Da's elken maandquote:Op maandag 23 juli 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden idee: We all love the 80's & 90's meet in eindhoven?
http://www.effenaar.nl/agenda/7282
Ik vergeet het steeds.quote:
Let verdomme eens opquote:
Hij geeft geen meldingquote:
er zijn vrouwen die daar op vallen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En het ging nog best aardig, er was niks écht kapot
Zow, en ik heb vanavond een girls night outWas wel ff een gedoetje..
Dat is niet egoistisch, dat is gewoon achterlijk van henSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, ik weet hetquote:Op maandag 23 juli 2012 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die daar op vallen.
[..]![]()
nee hoor, niks selfish, alsog je geen dingen meer zonder koters kan / mag doen als je er 1 hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij, ladies NIGHT. Dan horen babbels in bed te liggen. Ik heb gesproken
disclaimer
er zijn ook vrouwen die op ekte badboys vallen. En dan worden ze behandeld als kut en dan gaan ze janken.quote:
Omdat tieten?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die op ekte badboys vallen. En dan worden ze behandeld als kut en dan gaan ze janken.
En dan denk ik. HAHAHAHA
En dan denk ik ook: hoe ken een ekte vent nou vallen op een of andere trut die compleet over zich heen laat lopen.
die bokser die iedereen doodslaat en dan zegt: ik vind het heel erg dat jullie gemene dingen over mij zeggen.quote:
Dan kan je beter een koe nemen... die heeft pas tieten.quote:
simpel, die gasten willen graag mensen manipuleren en domineren. Daarom geven ze ook iedereen patsen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die op ekte badboys vallen. En dan worden ze behandeld als kut en dan gaan ze janken.
En dan denk ik. HAHAHAHA
En dan denk ik ook: hoe ken een ekte vent nou vallen op een of andere trut die compleet over zich heen laat lopen.
Onjuist. Een koe heeft uiers.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan kan je beter een koe nemen... die heeft pas tieten.
ik hoop dat ze allemaal aids in hun kontgat krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
simpel, die gasten willen graag mensen manipuleren en domineren. Daarom geven ze ook iedereen patsen.
Niks mis meequote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hoop dat ze allemaal aids in hun kontgat krijgen.
en zulks een vrouwen die daar op vallen moeten ook eens normaal doen.![]()
Dat je als man dominant bent is goed. Maar zodra je thuis de keet afbreekt en je wijf als vuil behandelt mag je wel dood.
oh, ik zou daar totaal geen moeite mee hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Incantrix het volgende:
Thnx girlsHet begint wel vrij vroeg hoor, zeker voor zo'n avond, maar voelde me rot om het te zeggen, maar dacht eigenlijk 'meh'
quote:
[..]![]()
Kinderen naar een ladies night?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed plan, neem ik mijn hont mee![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
woon jij nou in brabant of niet?quote:
Wat boeit mij het of een koe tieten heeftquote:Op maandag 23 juli 2012 14:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
woon jij nou in brabant of niet?
ik mijn vent, want ik heb geen kint of hont!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kinderen naar een ladies night?
Goed plan, neem ik mijn hont mee![]()
[..]![]()
FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb nu een oefening erbij voor mijn buikspieren. En ze heeft mijn bil gemasseerd en toen was mijn rugpijn even weg
![]()
Je hebt gelijk hoor![]()
Ik mijn konijn, dan kan ze ieder kind aanvallenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mijn vent, want ik heb geen kint of hont!
bipsmassagequote:Op maandag 23 juli 2012 14:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Fijn. Ik heb nu een oefening erbij voor mijn buikspieren. En ze heeft mijn bil gemasseerd en toen was mijn rugpijn even weg
![]()
Je hebt gelijk hoor
jammer dat ze niet wit isquote:Op maandag 23 juli 2012 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Aahhh lief nijntje'
*HAP HAP SCHEURT VLEES UIT KIND*
nee? oke
Ze hebben een plussize deel daar ehquote:Op maandag 23 juli 2012 14:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]Niets past daar over mijn tieten heen, of het ziet er raar uit
En je pousse!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mijn vent, want ik heb geen kint of hont!
Ja, en die is dan weer vormloos, althans, toen ik er wasquote:Op maandag 23 juli 2012 14:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ze hebben een plussize deel daar eh
Jij hebt te grote tieten voor de normale maat en te weinig vetjes voor de plussize volgens mij? Hendugquote:Op maandag 23 juli 2012 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en die is dan weer vormloos, althans, toen ik er wasIk moet gewoon afvallen
Ik denk dat als mijn tieten er door een verschrikkelijk ongeluk af werden gezaagd, ik een gangbaardere maat zou hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij hebt te grote tieten voor de normale maat en te weinig vetjes voor de plussize volgens mij? Hendug
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat als mijn tieten er door een verschrikkelijk ongeluk af werden gezaagd, ik een gangbaardere maat zou hebben
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
NeeM. vroeg wel of ie het ook kon doen
Niet doerquote:Op maandag 23 juli 2012 14:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nu 6 dingen in m'n mandje voor 25 euro
Echt wel dat dat past.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef milka82 het volgende:
Helllloooo ladies! Ik voeg me bij de verloofden (maar nog wel zonder datum) zoals jullie al op facebook hebben kunnen lezen. Djies wat een moranticus die vent van me, didn't know he had it in him, phehehe.
Nog een beetjes brakjes van het weekendje stappen met de meiden in Den Haag, man, wat een feestje weer in Crazy Piano's. Tevens wat een ballerige vleeskeuring, echt elke vent keek je op een neer aan en het aantal polo's plus half lang haar was hoog.
@ Trix, ben je gek, je moet soms lekker zonder kids! Snap zulke moeders echt niet. Heb me de afgelopen dagen kapot geergerd aan een vriendin van me, die was voor het eerst een nachtje van haar 1,5 jarige vandaan. Elke zin die ze sprak kwam haar kind in voor en constant bellen naar haar kerel want anders zou ie iets vergeten. Hele diepe zucht... Ik heb zaterdag de deur achter me dicht getrokken met de woorden: het beste! en heb lekker geshopt en gestapt.
ja, ze komt overal doorheen als ze maar graag genoeg wilquote:Op maandag 23 juli 2012 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hijzij loopt er ook echt zo doorheen van "Dit was de hele tijd al mijn plan hoor."
Tnhx!quote:
Leuk tochquote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tnhx!
Was ook helemaal flabbergasted... Ik zei tegen hem: doe niet zo idioot! toen ie me vroeg.....
ik vind het zo leuk voor jequote:Op maandag 23 juli 2012 15:14 schreef milka82 het volgende:
Nee, nog geen ring... hij kon niet eens op zijn knieen in het mandje van de luchtballon, paste niet. Ring mag ik zelf uitzoeken.... Ik vond het al heel wat dat ie dit allemaal had geregeld, mijn ouders erbij, de ballonvaart, de hele shabang!
Dat is wel een hele goeden tip.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
nieuwen comments op onze vilmpjes
ik heb ook een goeie tip!!!!!!!!!!!!
laat je nagellak drogen voordat je chips gaat eten!.. * DUH*
kom op zeg, ik heb nooit chips aan mijn nagels.
Sjonnie Lon 2 weeks ago
Die Sjonniequote:Op maandag 23 juli 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
nieuwen comments op onze vilmpjes
ik heb ook een goeie tip!!!!!!!!!!!!
laat je nagellak drogen voordat je chips gaat eten!.. * DUH*
kom op zeg, ik heb nooit chips aan mijn nagels.
Sjonnie Lon 2 weeks ago
Youtube is niet de plek voor grapjesquote:Op maandag 23 juli 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
waar ik me zo over verwonder is dat al die mensen zulks een serieuze commentaren achter laten.
Ik bedoel, als je zelfs bij deze vilmpjes niet door hebt dat het niet serieus is moet je je echt ff laten checken bij de dokter hoor
Ik meen het, misschien ging ze wel op zoek naar serieuze tips over chips in je nagels voor een werkstukquote:
voor serieuze tips ga je maar naar Masjaquote:Op maandag 23 juli 2012 15:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik meen het, misschien ging ze wel op zoek naar serieuze tips over chips in je nagels voor een werkstuk![]()
Ga toch knoflook etenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor serieuze tips ga je maar naar Masja
Comfortabele lippen?quote:Zachte lippen, die gevoed en comfortabel aanvoelen, in combinatie met een mooie kleur.
Was neopets niet van ná jouw tijd?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
nog steeds als ik kiko lees zie ik dit:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kikoquote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja
[..]
Geen idee, ik was toen 20 ofzo en redelijk verslaafd
Mijn account bestaat nogsteedsquote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja
[..]
Geen idee, ik was toen 20 ofzo en redelijk verslaafd
Nog niet echt een datum....Heb eerst nog wat anders te doen....quote:Op maandag 23 juli 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk voor je
En weet je al wanneer?
ik denk dat de mijne ook al zo'n 8 jaar starving zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik kan m'n account niet meer in omdat ik een pincode heb ingesteld die ik niet meer weet![]()
whehehe, maar je bent toch niet echt boos?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:44 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nog niet echt een datum....Heb eerst nog wat anders te doen....
Ik voelde me ook zo genaaid.. Ik wist dus echt van niks, ben er heen gebracht en kwam daar erachter dat we gingen ballonvaren. Wat doe ik: eerst mijn moeder bellen. Mijn moeder echt heel serieus: oh ja joh, go, wat leuk en wij verder kletsen.... Hoor ik een toeter achter me, zag ik daar de auto van mijn vader met mijn broers en ouders er in gieren van het lachen. Ik echt: wtf?! Godverdomme brulde ik daar over het veld. Maar ja, toen dacht ik nog: oooh wat leuk, zij komen kijken hoe wij opstijgen. Bleek dus dat iedereen in het complot zat,had mijn vader al lang om zijn hand gevraagd en ze kwamen dus om iets anders.
quote:Begon te spelen: 17 Mei, 2001
Vrijdag al hierquote:Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig is er voor zaterdag weer regen voorspeld.
Nee tuurlijk niet, maar ik voelde me zo dom... Maar hee, ik kwam die ballon weer uit (nou ja, het bakje dan) en daar stonden ze weer... Ik jenken: iemand wil mij hebben, ik ga trouwenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe, maar je bent toch niet echt boos?
Gaat niet gebeuren, want dan vier ik mijn verjaardag.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig is er voor zaterdag weer regen voorspeld.
Ik ben dan echt jarigquote:Op maandag 23 juli 2012 15:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, want dan vier ik mijn verjaardag.
/wishful thinking
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ik voelde me zo dom... Maar hee, ik kwam die ballon weer uit (nou ja, het bakje dan) en daar stonden ze weer... Ik jenken: iemand wil mij hebben, ik ga trouwen
JIJ GEEFT NIET OM JE NEOPETSquote:
Tutjequote:Op maandag 23 juli 2012 15:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ik voelde me zo dom... Maar hee, ik kwam die ballon weer uit (nou ja, het bakje dan) en daar stonden ze weer... Ik jenken: iemand wil mij hebben, ik ga trouwen
LOL waar?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:56 schreef Dwyn het volgende:
Congratulations!!!
You have won 15,000 Neopoints!
You also win a Fire Muffin and a Scritchy Sketchy Paint Brush!
Die waren ooit de big bucksquote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
The Fruit Machine!
Helaas is die paint brush haast niks waard.
Foto!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al m'n nagellak staat op tafel...
Het is genant
Jonge, ik heb zelfs m'n eigen "they're not the same, they're simular"-fotoquote:
Ik heb ze net in groepjes van 50 gezet, dan is de tafel wel volquote:
Ik zou er even een "quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit zijn groepjes van 50 en één groep van 36...
(en nog 11 onderweg)
[ afbeelding ]
wantz!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Duochrome-THEY'RE NOT THE SAME, THEY'RE SIMULAR!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En die orly is heullll een ander kleur joh !!! IS NIET EENS SIMULAR !!!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Van welke?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:34 schreef Loqi het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn eerste backup bottle gekocht van iets wat geen top-/basecoat is... ik vind dat wel een nieuwe stap
neinz!quote:
Thanx! Kun je mooi mee jurk shoppen,ooit.... Ik had ook echt zo'n Beaker moment (van de film Juno) didn't know he had it in him.....quote:Op maandag 23 juli 2012 16:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
Milka nog maar eens gefeliciteerd had niet gedacht dat ie zo romantisch kon zijn wat zei midi ervan?
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef princess-a het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Priemmail![]()
![]()
Vette stash Nagel![]()
En Milka, gefeliciteerd!
je mocht die andere allstars toch terug brengen? wat zeiden ze toen?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
En ik baal.
Waren eerst mijn nieuwen sleehakjes kapot gegaan na één dag dragen, daar baalde ik van want ik had er eindelijk gevonden die pasten. Daarna gingen mijn allstars kapot, en die droeg ik redelijk vaak dus dat is balen. En dan zijn mijn zomersandaaltjes vandaag ook overleden. Ik had ze wel voor het tweede seizoen, maar toch. Ontzettend kut dat alles tegelijk kapot gaat, vooral omdat ik echt niet met mijn uberoude afgetrapte allstars op mijn werk kan komen. Ik heb geen schoenen meer om aan te trekken.
En ik heb geen zin om nieuwe allstars te kopen voordat ik weet wat er met die andere gebeurt. Nu heb ik een laatste poging gedaan om online passende sleehakken te kopen, maar ik heb de komende tijd dus wel een schoenenprobleem.
Das wel kak ja, goeden timingquote:Op maandag 23 juli 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
En ik baal.
Waren eerst mijn nieuwen sleehakjes kapot gegaan na één dag dragen, daar baalde ik van want ik had er eindelijk gevonden die pasten. Daarna gingen mijn allstars kapot, en die droeg ik redelijk vaak dus dat is balen. En dan zijn mijn zomersandaaltjes vandaag ook overleden. Ik had ze wel voor het tweede seizoen, maar toch. Ontzettend kut dat alles tegelijk kapot gaat, vooral omdat ik echt niet met mijn uberoude afgetrapte allstars op mijn werk kan komen. Ik heb geen schoenen meer om aan te trekken.
En ik heb geen zin om nieuwe allstars te kopen voordat ik weet wat er met die andere gebeurt. Nu heb ik een laatste poging gedaan om online passende sleehakken te kopen, maar ik heb de komende tijd dus wel een schoenenprobleem.
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
Ohaiik zit hier een een trui in een cafe in een haven van een brownie te smikkelen met heul veul vanillesaus omnomnom!
Dat het toch wel heel erg leek op schade door verkeerd gebruik, en dat 3 maanden toch wel erg lang zijn voor allstarsquote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mocht die andere allstars toch terug brengen? wat zeiden ze toen?
Nope, dat zijn echt badslippersquote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das wel kak ja, goeden timingHeb je geen comfy slippers ofzo?
Ben ik nu voor aan het kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef megamandy het volgende:
Wel balen Mss, kun je ook geen goedkope sandaaltjes uit de sale halen?
Purrrrrrr *squeeze*quote:
Welke?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef Mss het volgende:
Ik overweeg om deze te bestellen. Die zien er wel uit alsof ze fatsoenlijk lopen.
Die zijn leukquote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/ann(...)00e-802.html?size=42
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Gofter.... ik weet niet waar we heen moeten/ kunnen op vakantie... ons budget is echt niet groot ivm sparen voor de trouw, maar we willen wel even weg. We wilden lekker cheapass gaan kamperenin de ardennen, maar het wordt echt schijtweer..
Iemand een leuk en goedkoop idee? Stedentripje is ook prima!
Heeft iemand trouwens ervaring met Berlijn?
Aan welk budget zit je te denken?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Gofter.... ik weet niet waar we heen moeten/ kunnen op vakantie... ons budget is echt niet groot ivm sparen voor de trouw, maar we willen wel even weg. We wilden lekker cheapass gaan kamperenin de ardennen, maar het wordt echt schijtweer..
Ja, leuk!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/ann(...)00e-802.html?size=42
http://www.generatorhostels.com/en/berlin/quote:Op maandag 23 juli 2012 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Wat is er zoal te doen in berlijn?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Loqi het volgende:
[..]Berlijn is erg leuk (ik ga binnenkort voor de 3e keer, zegt genoeg toch?
)
en een vrij goedkope stad om heen te gaan qua hotels en uit eten
Max 3-400 ppquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aan welk budget zit je te denken?
Lekker eten, leuke terrassen, spotgoedkoop, super openbaar vervoer en als je de geschiedenis in wil duiken ook genoeg gelegenheden.quote:
Bietjequote:Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
boeit het dat je geen tv habtt?
Klinkt wel goedquote:Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker eten, leuke terrassen, spotgoedkoop, super openbaar vervoer en als je de geschiedenis in wil duiken ook genoeg gelegenheden.
Hele open stad waar geen druk op je staat
Berlijn
Volgend jaar?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ergens tussen 30 juni en goedkoop13 augustus :-)
Ook goed om naar te kijken dan!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond Bulgarije erg mooi![]()
We zaten voor bijna 400 euro een week in een 4sterren-appartement. Gebied was nog heel authentiek, erg leuk. Weinig stappen dus. Maar erg leuk en heeeel goedkoop leven, we aten met z'n 2en voor 11 euro in een restaurant.
Enige nadeel is dat je geen zongarantie krijgt, maar we hadden gewoon mooi weer. Alleen ook wat wolkjes
Anders moet je met elkaar pratenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Jongeuh, je gaat toch niet fernsehen als je op verkansie bent!
hoeveel nachtenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ergens tussen 30 juni en goedkoop13 augustus :-)
Sunny beach moet je niet hebben, tenzij je een soort Salou wil.quote:
Gewoon batsen scharen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders moet je met elkaar praten
Dat!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders moet je met elkaar praten
dan ga je naar het verkeerde park.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef Mss het volgende:
Ik ga donderdag geloof ik naar Walibi. Maar ik houd niet zo van achtbanen.
Dan heb je daar niks te doenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef Mss het volgende:
Ik ga donderdag geloof ik naar Walibi. Maar ik houd niet zo van achtbanen.
Mja, daar zit ik ook wel meequote:Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan ga je naar het verkeerde park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |