quote:Op maandag 23 juli 2012 10:28 schreef Loqi het volgende:
Hou je er rekening mee dat als je een goedkope soort kikker kruist met een dure de prijs van het fokken de prijs van de dure kikker is? En als er dan alleen goedkope kikkers uitkomen die dus voor een lagere prijs verkopen je veel verlies hebt?
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een lijst met al mijn kikkers, en dan 1 kolom voor hoofdkleur, een kolom voor tweede kleur, een kolom voor species en een kolom voor habitat. En ik wil nog een formule gaan bouwen zodat ie automatisch telt welke kikkers ik dan kan verkopen zonder in de problemen te komen
aah okquote:Op maandag 23 juli 2012 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar ik zet die goedkope kikkers allemaal in de catalogus zodat ik ze kan kopen als ik de kleur nodig heb.
Als ik dan dure kikkers daar zet, kost het meer om ze te kopen.![]()
En in m'n habitats heb ik alle soorten zitten
Hoeveel habitats zijn dat dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
aah ok![]()
Ik heb inmiddels het maximale aantal habitats, dus ik hoeft niet meer te hannesen met de catalogus en lijstjes
15quote:Op maandag 23 juli 2012 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeveel habitats zijn dat dan?
Maar soberso is het toch onmogelijk om alle combinaties kikkers te hebben?
Ik heb heel veel kleuren ook al in de habitats zitten, heb nog maar 1 keer een kikker uit de catalogus hoeven kopen. Maar vind het wel prettig voor m'n overzicht
soms moet je twee keer fokken?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
15
Ik heb gewoon van alle kleuren/patronen/tekeningkleuren een kikker zitten dus ik hoeft nooit uit de catalogus te kopen, ik kan elke kikker vanuit mijn habitats fokken(soms moet ik dan 2 keer fokken om de juiste kleuren EN patroon te krijgen.. maar met hoge level kikkers duurt het toch lang, dus dat maakt dan niet veel meer uit)
ik bedoel dat ik soms 2 rondes door moet zeg maar.. 1 keer voor de kleuren.. dan een keer voor de patronen ipv meteen de goede kleur en patroon tegelijk... voordat ik die heb kan dat wel eens 20 kikkers in de foute combi zijn jaquote:Op maandag 23 juli 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
soms moet je twee keer fokken?
Ik moet altijd negentien keer fokken
ah gelukkigquote:Op maandag 23 juli 2012 10:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik soms 2 rondes door moet zeg maar.. 1 keer voor de kleuren.. dan een keer voor de patronen ipv meteen de goede kleur en patroon tegelijk... voordat ik die heb kan dat wel eens 20 kikkers in de foute combi zijn ja
dat stopt rond level 18 als ik me het goed herinnerquote:Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Blijven er trouwens elk level gewoon weer kikkersoorten bijkomen, of houdt dat ook nog wel eens op?
legendary froksquote:Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat stopt rond level 18 als ik me het goed herinner
en dan zijn er nog de kikkers in de shop (altijd alleen de bovenste) die je alleen in de shop kunt kopen, die komen niet met de levels vrij
volgens de poets duurde de ramadan tot 19 augustusquote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, wanneer is het suikerfeest? Dan moet ik een vriendin even een smsje sturen
Ahquote:Op maandag 23 juli 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens de poets duurde de ramadan tot 19 augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |