En toch wens ik je 2x hetgeen wat jij hen toewenst, toe.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:17 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dom dat ik mezelf vrijwillig uithonger.
Ja waren er volgens mij wat meer, 8 ofzo toch? Ik neem aan dat het verhaal over de zondvloed in de koran hetzelfde is als in de bijbel?quote:
De zondvloed in de Koran was een regionaal gebeuren, geen wereldwijde.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja waren er volgens mij wat meer, 8 ofzo toch? Ik neem aan dat het verhaal over de zondvloed in de koran hetzelfde is als in de bijbel?
En waarom dan? Leg een uit dan...quote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch wens ik je 2x hetgeen wat jij hen toewenst, toe.
Omdat de resultaten van hetgeen ik jou toewens, afhankelijk is van wat jij ze toewenst, dus aan je (in)humane karakter.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:19 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
En waarom dan? Leg een uit dan...
waarom denk je,smartass.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:19 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jij bent echt triestquote:Op maandag 23 juli 2012 17:19 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Tenzij je een moslim bent hoef je je van die post niets aan te trekken.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat de resultaten van hetgeen ik jou toewens, afhankelijk is van wat jij ze toewenst, dus aan je (in)humane karakter.
Of ik het ben of niet doet er niet ter zake, genoeg familie en vrienden die moslim zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:22 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Tenzij je een moslim bent hoef je je van die post niets aan te trekken.
Dan reageer je toch lekker niet inplaats van zo gefrustreerd te doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of ik het ben of niet doet er niet ter zake, genoeg familie en vrienden die moslim zijn.
Alleen een moslim kan zich aan dergelijke uitspraken storen natuurlijk.
Oh god, de ironie, iemand die anderen het creperen toewenst is niet gefrustreerd, maar de verontwaardigde reacties die daar uit voortkomen? Cute.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Dan reageer je toch lekker niet inplaats van zo gefrustreerd te doen.
Ik ben niet gefrustreerd, ik zeg alleen wat veel mensen denken.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh god, de ironie, iemand die anderen het creperen toewenst is niet gefrustreerd, maar de verontwaardigde reacties die daar uit voortkomen? Cute.
Ik ben gefrustreerd omdat ik jou wens, wat jij anderen toewenst, zie je dan echt niet in dat jij frustraties (ook) uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:26 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik zeg alleen wat veel mensen denken.
God heeft een gevoel voor humor.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef Evertjan het volgende:
wel grappig dat het nu net warm begint te worden als de ramadan is begonnen
Klinkt erg onlogisch als je er bij nadenkt.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:14 schreef JudgeJudy het volgende:
Als je dan toch zo graag een statement wilt maken, eet dan ook 's avonds niet. Alleen eten wanneer de zon onder is vind ik hetzelfde als een dieet volgen en 's avonds (wanneer iedereen ligt te slapen) stiekem alle koekjes en chocolade uit de kast plunderen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:27 schreef Speikerboi het volgende:
JudgeJudy kan niet tegen moslims. Ooit slechte ervaring mee gehad, meissie?
Niet zo janken, dikkequote:Op maandag 23 juli 2012 01:14 schreef JudgeJudy het volgende:
Het is weer zover: half Nederland is in de ban van de Ramadan. Een maand lang niet eten om vervolgens een excuus te hebben om aan het eind van de maand een groot feest te geven met veel eten, drank, muziek en hoeren.
Ieder natuurlijk zijn ding. Als mensen denken dat ze hun ziel reinigen door een maand lang niet te eten, drinken, roken en neuken laat ik ze graag in die waan, geen probleem. Maar alsjeblieft, lieve ramadanners: val anderen er dan ook niet mee lastig:
- Een groot deel van de mensen die mee doen aan de ramadan loopt de hele dag te zeuren dat ze zo een trek hebben in eten en hoe kut het wel niet is dat ze én een ramadan hebben, én deze ook nog in de zomer valt. Ze willen dan ook graag de hele dag horen hoe knap het wel niet is dat ze een maand lang niets eten.
- Heel Twitter en Facebook wordt volgespamd door boze moslims die vinden dat ze niet worden gerespecteerd omdat er mensen zijn die vertellen over hun maaltijd (nu is foto's maken of vertellen over je eten op social media sowieso klachtwaardig, maar dat terzijde).
Als je dan toch zo graag een statement wilt maken, eet dan ook 's avonds niet. Alleen eten wanneer de zon onder is vind ik hetzelfde als een dieet volgen en 's avonds (wanneer iedereen ligt te slapen) stiekem alle koekjes en chocolade uit de kast plunderen.
Klacht:
Ik vind de hele ramadan klachtwaardig. Het is hartstikke ongezond, je kunt het amper vasten noemen ('s avonds eet je immers wel) en een groot deel van de moslims loopt de hele dag te klagen hoe verschrikkelijk het allemaal is: Doe het dan toch lekker niet!
De dönerboer om de hoek, die godverdomme de lekkerste döner heeft is óók nog eens dicht in verband met de ramadan!
[ afbeelding ]
Gelovigen denken dan ook niet logisch. Dat is het hele probleem.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Klinkt erg onlogisch als je er bij nadenkt.
Gelukkig ben jij rationaliteit zelve.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gelovigen denken dan ook niet logisch. Dat is het hele probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |