wel de gehele animatie af kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef emmyemmy het volgende:
Hoe lang houd je het gemiddeld vol als je kruikje rood knippert?
En waarom bloed ik soms door als ik al 1000 bandages heb gebruikt?
ja, de "casttime" zeg maar, je ziet hem knielen en een soort wikkelbeweging maken, die moet je laten afmaken, het is niet aanbrengen hop klaarquote:
Bloeden, als in een knipperend kruisje door die bloeddruppel? Of verlies je om de paar seconden 3 bloed? Indien dit laatste, dan ben je geïnfecteerd en moet je dat genezen met antibiotics.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef emmyemmy het volgende:
Hoe lang houd je het gemiddeld vol als je kruikje rood knippert?
En waarom bloed ik soms door als ik al 1000 bandages heb gebruikt?
Oh, dat kan, ik werd toen achtervolgd door zombies geloof ik, dus had een beetje haast. Maar ik geloof dat toen ik eenmaal van ze af was het nog doorging na het aanbrengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, de "casttime" zeg maar, je ziet hem knielen en een soort wikkelbeweging maken, die moet je laten afmaken, het is niet aanbrengen hop klaar
Oh dat wist ik niet, het stopte na een tijdje wel vanzelf, toen ik 6000 bloed had verloren, kan dit?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Bloeden, als in een knipperend kruisje door die bloeddruppel? Of verlies je om de paar seconden 3 bloed? Indien dit laatste, dan ben je geïnfecteerd en moet je dat genezen met antibiotics.
Nee je moet Arrowhead ook hebben (combined operations dus).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef aequus het volgende:
Heb ik aan arma 2 reinforcements en arma 2 genoeg?
Wat heb je precies aangepast dan en hoe? Heb zelf namelijk ook wel eens last van dat het beeld schokkerig is terwijl hij vloeiend moet lopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef PennyWise84 het volgende:
nee heb het al gefixxed.moest in msconfig wat services uitzetten![]()
loopt nu als een tierelier op high settings.nu nog een wapen vinden
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef jespertje het volgende:
[..]
Wat heb je precies aangepast dan en hoe? Heb zelf namelijk ook wel eens last van dat het beeld schokkerig is terwijl hij vloeiend moet lopen.
Zou soepel moeten draaien op elke PC/laptop.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef emmyemmy het volgende:
Ja, ik vraag me ook af of de graphics nou echt zo zwaar zijn? Ik moet namelijk op low settings spelen op mijn laptop.
1) Win+R and run msconfig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef jespertje het volgende:
[..]
Wat heb je precies aangepast dan en hoe? Heb zelf namelijk ook wel eens last van dat het beeld schokkerig is terwijl hij vloeiend moet lopen.
Ja echt heel jammer. Maar dat krijg je als je opeens een veel breder publiek aanboortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef Berend. het volgende:
Zielig al die hackers. Vanmiddag nog eentje waardoor we allemaal onze botten broken
Steamsalequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer. Maar dat krijg je als je opeens een veel breder publiek aanboort
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja nouja, ik heb hem zelf ook gehaald met de steamsale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |