SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Is hier gewoon snel hoor!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist geen TT dus dan is het maar goed dat iemand anders een topic heeft geopend.
ultimatedb is wel erg traag nu
3* skills, 75 afmaken geloof ik, genoeg kracht + pace. Prima spitsje.quote:
Ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie durft een potje tegen me homeboy RavioliPUNCH
Even doorgevenquote:
Ban jaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft hij een ban ofzo?
Ik vind Marlos trouwens lief.
[ afbeelding ]
Nu nog een baasje ernaast. Al voldoet Neymar ook wel.
Nee, dit is een nieuwe manier van vragen. Niet meer posten maar tegen iemand anders zeggen of die het wil vragenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft hij een ban ofzo?
Ik vind Marlos trouwens lief.
Zo kwam ik wel aan mijn eerste vriendinnetje.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dit is een nieuwe manier van vragen. Niet meer posten maar tegen iemand anders zeggen of die het wil vragen
Je moet in een kroeg aan een meisje vragen of ze wel eens een konijntje tussen de oren heeft gekust en dan je piemel eruit hangen en je broekzakken uit je broek trekkenquote:
Hilarisch. Echt zo'n schunnig mopje van 15 jaar geledenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet in een kroeg aan een meisje vragen of ze wel eens een konijntje tussen de oren heeft gekust en dan je piemel eruit hangen en je broekzakken uit je broek trekken
Heb ik weleens gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet in een kroeg aan een meisje vragen of ze wel eens een konijntje tussen de oren heeft gekust en dan je piemel eruit hangen en je broekzakken uit je broek trekken
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik weleens gedaan.Maar ze was niet onbekend, dus ze moest lachen.
Held is het ook.twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Had dan looking forward to your IF gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Held is het ook.twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Zeg dat maar tegen Gerben.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had dan looking forward to your IF gedaan
Zijn alledrie must see films.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
Welke film vonden jullie leuker :
Project X
Dude were's my car
21 Jump street
Dude where's my car was destijds echt de meest geniale comedy..we hebben hem toen wel echt tig keer gezien, maar nu 10 jaar later ofzo is het wellicht wat minder.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
Project X en 21 jumpstreet beide erg leuk, die andere vond ik matig
"Looking forward to playing with you later tonight"quote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had dan looking forward to your IF gedaan
project x en 21 jumpstreet zou ik bewarenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:46 schreef marcie216 het volgende:
ahh, ja 2 zet ik er op mijn Ipad volgende week, als ik vrijdagnacht vertrek voor in het vliegtuig. (1 voor heen, 1 voor terug)
Hmm, dan kijk ik nu wel Project X
Nee, ik ga nu Project X kijken. Vriend van me begint op ping al heel dat verhaal te vertellenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
project x en 21 jumpstreet zou ik bewaren
Tief hem van je telefoon af dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu Project X kijken. Vriend van me begint op ping al heel dat verhaal te vertellen
twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57@Babygirl2Chill ly2 baby. can't wait to please you with blackie. Love. reageer retweet
Ik weet al dat het over nerdjes gaat die een hele groep uitnodigen en dat het huis afbrand ofzo. Ik ga hem nu kijkenquote:
Loltwitter:Koeman1963 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:49:27Hey @persie_official, als Manchester United en Manchester City er niet uitkomen, mag je ook terug bij #Feyenoord hoor. #prijzenpakken reageer retweet
Hou gewoon je bek dichtquote:Op zondag 22 juli 2012 22:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet al dat het over nerdjes gaat die een hele groep uitnodigen en dat het huis afbrand ofzo. Ik ga hem nu kijken
Ik kijk hier af en toe wel even.
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 juli 2012 22:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet al dat het over nerdjes gaat die een hele groep uitnodigen en dat het huis afbrand ofzo. Ik ga hem nu kijken
Ik kijk hier af en toe wel even.
Fuck Tim kuik?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
Wat was die link met tim kuik ook alweer?
www.fucktimkuik.orgquote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
Wat was die link met tim kuik ook alweer?
Stil ik ben bezig met die bitches.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef Thorb het volgende:
He Mathijs als het hosselen is gelukt, maak dan nog even een doelpuntje
Bij mij nietquote:
Met mij gaat het ook goed. Ik doe alles goed wat ik doe ...quote:Op zondag 22 juli 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou ook? Doe je het goed met FIFA?
Laat mij even zien hoe het moet.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed. Ik doe alles goed wat ik doe ...
Heel goed!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed. Ik doe alles goed wat ik doe ...
Jij laatst ook met je spelfoutquote:
Waarom kom je hier eigenlijk altijd?quote:
Omdat het hier met vlagen wel tof is.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom kom je hier eigenlijk altijd?
Nee hoor, just wonderingquote:Op zondag 22 juli 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat het hier met vlagen wel tof is.moet ik weg?
Een vrouw. Koester ze. Hou van zequote:Op zondag 22 juli 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom kom je hier eigenlijk altijd?
Ben jij soms een kloon van GJE?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat het hier met vlagen wel tof is.moet ik weg?
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben lief en gevoelig.. Wt is jj pin?
Gewoon, just wonderingquote:
Super!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik scoorde net een belangrijke goal, vind je me nou stoer ?
Is per maandquote:Op zondag 22 juli 2012 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even een dringend vraagje toen fifa 12 net uit was had ik de special edition gekocht..
Daarbij zat een code dat je elke maand free pacs zou krijgen voor ulitmate team.
Maar ik zou nu dus heel veel pakjes moeten hebben omdat ik er niets meegedaan heb maar ik zie niets?
Ja ? hoe bedoel je dat ik zou nu dan toch 6x3 packs kunnen downloaden?quote:
EA aanklagen!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even een dringend vraagje toen fifa 12 net uit was had ik de special edition gekocht..
Daarbij zat een code dat je elke maand free pacs zou krijgen voor ulitmate team.
Maar ik zou nu dus heel veel pakjes moeten hebben omdat ik er niets meegedaan heb maar ik zie niets?
Je had de code moeten invullen en dan kreeg je van oktober t/m april elke maand je pakjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, actie is al verlopen en was per maandquote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ? hoe bedoel je dat ik zou nu dan toch 6x3 packs kunnen downloaden?
Die code heb ik ingevuld.. alleen verder niets meer met ultimate team gedaan daarna maar dan zouden er nu toch een stuk of wat packs op mij moeten liggen te wachten? ik zie nergens wat staan.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je had de code moeten invullen en dan kreeg je van oktober t/m april elke maand je pakjes.
Zoals ze hierboven al zeiden kon je maandelijks die packs ophalen..dat zal nu verlopen zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die code heb ik ingevuld.. alleen verder niets meer met ultimate team gedaan daarna maar dan zouden er nu toch een stuk of wat packs op mij moeten liggen te wachten? ik zie nergens wat staan.
Dan ben ik gewoon genaaid door eaquote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals ze hierboven al zeiden kon je maandelijks die packs ophalen..dat zal nu verlopen zijn.
Ik heb liever een die niets met voetbal heeft en gewoon weg gaat als ik thuis voetbal wil kijken met vriendenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Toefjes het volgende:
We zijn straks allemaal helden als we allemaal een voetbalvrouw kunnen scoren hier
Dibs op Silviequote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Toefjes het volgende:
We zijn straks allemaal helden als we allemaal een voetbalvrouw kunnen scoren hier
Ik schijn vervelend te zijn. Ik stel vragen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever een die niets met voetbal heeft en gewoon weg gaat als ik thuis voetbal wil kijken met vrienden
Je hebt het zeker ook over het uiterlijk van de spelersquote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik schijn vervelend te zijn. Ik stel vragen.
Mijn moeder doet dat ook en die begint de boel op te naaien als Feyenoord achter staat en dan kan ik echt door het lint gaanquote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wie heeft laatst de CL gewonnen?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mij als Nederland achterstaat van ja gaat niet zo goed he...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat ook en die begint de boel op te naaien als Feyenoord achter staat en dan kan ik echt door het lint gaan
Nederland is toch niet belangrijkquote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij mij als Nederland achterstaat van ja gaat niet zo goed he...
Arsenal bemoeit ze zich gelukkig niet mee
Ah onze gloryhunterquote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie heeft laatst de CL gewonnen?
Bayern verloor van.... Ehm. Iets Engels?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie heeft laatst de CL gewonnen?
Neem even contact met EA zelf op dan..wij weten dat ook niet zeker ofzo.quote:
Praat dan eens met ome Toefjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef arachide. het volgende:
Maar hier is ook niemand om gezellig mee te kletsen, dat is wel jammer.
Ik zie nu echt zo'n ouwe viezerik die een paar keer op zijn knie tikt als teken dat het meiske maar even moet komen zittenquote:
Nee, want dat zijn over het algemeen kampers of negers of homo's zoals Ronaldo.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt het zeker ook over het uiterlijk van de spelers
Van de mooist voetballende club van Engeland..quote:Op zondag 22 juli 2012 23:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bayern verloor van.... Ehm. Iets Engels?
Je moet ook niet naar Feyenoord kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn over het algemeen kampers of negers of homo's zoals Ronaldo.
Ik ken everton.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van de mooist voetballende club van Engeland..
Chel...quote:
quote:
Ik kijk Vitesse.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Feyenoord kijken.
inb4 VDM
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Homo's zitten bij ajax hoor, niet voor niks de poten club van nederland.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Feyenoord kijken.
inb4 VDM
Chelterham?quote:
Dafuq. Je kan veel van ze zeggen, maar mooi voetbalquote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post het artikeltje even andersquote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo's zitten bij ajax hoor, niet voor niks de poten club van nederland.
Ok, BRB. Dan post ik ook even het artikel van potenrammer De Boerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post het artikeltje even anders
Het zijn joden.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo's zitten bij ajax hoor, niet voor niks de poten club van nederland.
TR gemachtquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, BRB. Dan post ik ook even het artikel van potenrammer De BoerLekker hypocriet, de hele dag met vuige schandknapen werken en vervolgens naar de media neerbuigend zijn over ze.
Racist.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, BRB. Dan post ik ook even het artikel van potenrammer De BoerLekker hypocriet, de hele dag met vuige schandknapen werken en vervolgens naar de media neerbuigend zijn over ze.
Mijn stem heb je!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen maar, nu je het toch zegtquote:
Je kan beter uit Friesland komen dan Limburg, zeeland of Brabantquote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
Ik word gepest door Mathijs, Rijst en N0ir. Ze zeggen dat ik uit Friesland kom
Limburg is de shittquote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan beter uit Friesland komen dan Limburg, zeeland of Brabant
Mijn vriend is er ook zo een.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen maar, nu je het toch zegt
Je hebt het goed visueelquote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n ouwe viezerik die een paar keer op zijn knie tikt als teken dat het meiske maar even moet komen zitten
Z-H jongequote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij bedoelt de club van Engeland met de beste verdediging denk ikquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dafuq. Je kan veel van ze zeggen, maar mooi voetbal
Who's yo daddy.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n ouwe viezerik die een paar keer op zijn knie tikt als teken dat het meiske maar even moet komen zitten
Ik ben wel slimquote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Wie kan er hier iets met gezondheids problemen?
quote:'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'
ze ravotten al met elkaar, die billentikkers
Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken. Dat wil de Amsterdamse politiek, zo meldt De Telegraaf.
© anp.
De politiek vindt dat de club te veel afwacht wat andere topclubs doen aan initiatieven om homofobie in de voetbalwereld terug te dringen. Dat leidt tot ergernis in het stadhuis. Het idee is niet bedoeld als bijdrage aan het imago van Amsterdam als homohoofdstad van de wereld.
'Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven', zegt D66-raadslid Gerolf Bouwmeester. Hij wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstein Foundation.
En counterquote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt de club van Engeland met de beste verdediging denk ik
Ik heb sinds vanochtend echt een hele erge jeuk aan mijn anus, zo eromheen. Tips? Vaseline erop doen?quote:
Gewoon gaan blowen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Je kan beter uit de anus van een koalabeer met diarree kruipen dan uit Friesland komen. Samen met Limburg echt zo'n nutteloze provincie..alleen Heerenveen mag wel blijven.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Telefoon in je reet doen en jezelf bellenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanochtend echt een hele erge jeuk aan mijn anus, zo eromheen. Tips? Vaseline erop doen?
Even langs de lokale dokterquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanochtend echt een hele erge jeuk aan mijn anus, zo eromheen. Tips? Vaseline erop doen?
Waar moeten we dan aan denken?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heerenveenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan beter uit de anus van een koalabeer met diarree kruipen dan uit Friesland komen. Samen met Limburg echt zo'n nutteloze provincie..alleen Heerenveen mag wel blijven.
Ja, problemen mee?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem hiermee? Heb jij wat tegen homo's ofzo?
Vandermar is een kasthomo pur sang. Met die foto van hem die hij steeds zo trots post in zijn roze shirtje.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem hiermee? Heb jij wat tegen homo's ofzo?
Dan moet je zeker vaak healing kaartjes kopen?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team is zo verschrikkelijk ziek, echt niet normaal![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandermar is een kasthomo pur sang. Met die foto van hem die hij steeds zo trots post in zijn roze shirtje.
Nou je hoort het Steefie.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
Homofoben zijn vooral bang om zichzelf tegen te komen of dat iemand hun imago aantast, wat misschien nog wel het meest faggy is.
Hetero roze is niet gayquote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandermar is een kasthomo pur sang. Met die foto van hem die hij steeds zo trots post in zijn roze shirtje.
Nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je zeker vaak healing kaartjes kopen?
Nee alleen die racistische debiel, jij mag blijvenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik woon ook in Friesland dus dat betekent dat jullie mij ook weg willen hebben
Wat is het verschil tussen hetero roze en normaal roze dan?quote:
Een vandermarretje noemen we dat hier.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb trouwens een voetballer die homo is in mijn BraSilver team
Jij bent ook zo iemand die denkt dat het gros van de homo's niet "normaal" doet zeker?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen problemen met homo's die normaal doen, dat houdt in: niet op straat lopen bekken, kleed je normaal. Dat was het wel.
Mooi, nu is mijn dag weer goed. Overigens ben ik eindelijk weer dikke winst aan het maken. Ik had een Eccleston CM (47 passingquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee alleen die racistische debiel, jij mag blijven
Nee. Maar hier vlak bij mij woont er een en die loopt zijn vriendje wel eens te zoenenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die denkt dat het gros van de homo's niet "normaal" doet zeker?
Waar ben ik racistisch dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee alleen die racistische debiel, jij mag blijven
Als je een heterostel dat ziet doen dan reageer je toch ook niet zoquote:Op zondag 22 juli 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Maar hier vlak bij mij woont er een en die loopt zijn vriendje wel eens te zoenenja, ik zie dat wel eens
en ja dan ben ik dus ook een homo omdat ik dat altijd zie nu
Het gros doet normaal maar er zijn uitzonderingen
En waarom mag een hetero stel dat dan wel?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen problemen met homo's die normaal doen, dat houdt in: niet op straat lopen bekken, kleed je normaal. Dat was het wel.
Niet tegen elke zegt hij tochquote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij hebt wat tegen homo's zei je net
Dat is in feite niet racistisch. Echter heeft hij ook iets tegen Jodenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij hebt wat tegen homo's zei je net
Zoenende vrouwen zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
En waarom mag een hetero stel dat dan wel?
En waarom vind je het bij deze dames waarschijnlijk ook geen probleem?
[ afbeelding ]
Waarom mag iemand zich niet uiten zoals hij is. Waarom stoort het jou?
Ik heb niks tegen joden hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is in feite niet racistisch. Echter heeft hij ook iets tegen Joden
In elkaar slaan om seksuele geaardheid slaat nergens op. Maar als ik het zie op TV zapp ik weg. Vrouwen onder elkaar zoek ik juist op op het internetquote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
Ik ben bi en dat vinden jongens "wel geil", mijn neef is homo en in elkaar geslagen. Waarom?
Omdat er mensen zijn die het leuk vinden om iemand die anders is te slaan? Ik ga niet iemand slaan om zijn geaardheid of zijn land van herkomst of godsdienst. Ik beoordeel iemand op zijn gedrag en voorkomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
Ik ben bi en dat vinden jongens "wel geil", mijn neef is homo en in elkaar geslagen. Waarom?
Misschien is hij verwijfd?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
Je mag dingen best vinden, maar denk er eerst een paar keer over na. Want wees dan wel zo consequent dat niemand zijn sexuele geaardheid mag laten zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het niet horen, mag toch?Tering, ik dacht dat je in Nederland dingen mocht vinden maar nee hoor
En bij hetero's vind ik het ook niet horen in het openbaar, gaan ze maar lekker thuis doenik heb nog nooit in het openbaar gezoend, enkel een kus op de mond maar meer niet.
En twee hete chicks mogen altijd
Ohja dat verklaart het, thanks knulquote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien is hij verwijfd?
Niet iedereen wilt dat zien en slaat ze in elkaar.
Nou, dat vind ik niet. Je mag best meer afkeer hebben tegen bepaald gedrag van sommige mensen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je mag dingen best vinden, maar denk er eerst een paar keer over na. Want wees dan wel zo consequent dat niemand zijn sexuele geaardheid mag laten zien.
Is toch zo man, hang niet altijd de slimme jongen uit. Zijn vaak die over the top homo's die je geslagen ziet wordenquote:
Dat is geen reden om iemand in elkaar te slaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien is hij verwijfd?
Niet iedereen wilt dat zien en slaat ze in elkaar.
Voor hun wel, obviouslyquote:Op zondag 22 juli 2012 23:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is geen reden om iemand in elkaar te slaan.
Lul toch altijd niet zo alsof je overal verstand van hebt man, je bent 11 en hebt 0,0 levenservaringquote:Op zondag 22 juli 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is toch zo man, hang niet altijd de slimme jongen uit. Zijn vaak die over the top homo's die je geslagen ziet worden
Hé fuck man, je hebt me weer doorzien. Slimme jongen hier hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lul toch altijd niet zo alsof je overal verstand van hebt man, je bent 11 en hebt 0,0 levenservaring
Volgens sommigen zijn alle mensen gelijk. Ik vind dat wel alleen het veranderd zodra ik weet hoe iemand zie gedraagt en hoe hij zich doet voorkomen. Ik heb geen vooroordelen over iemand.quote:
Alles wat je weet komt zo ongeveer van het internet en je neemt alles maar voor waarheid aan. Alsof er hier in NL in deze tijd wekelijks honderden homo's in elkaar geslagen worden..Je denkt echt dat je overal verstand van hebt..quote:Op zondag 22 juli 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hé fuck man, je hebt me weer doorzien. Slimme jongen hier hoor
Waar zeg ik dat allemaal?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles wat je weet komt zo ongeveer van het internet en je neemt alles maar voor waarheid aan. Alsof er hier in NL in deze tijd wekelijks honderden homo's in elkaar geslagen worden..Je denkt echt dat je overal verstand van hebt..
Nee?quote:
Bah.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
Zinloze discussie dit, iedereen weet dat homo's ziek zijn en niet te genezen.
Lees je posts van de afgelopen maanden maar eens door, misschien dat je dan zelf eens gaat zien hoe je over komt op anderen. Je hoeft echt niet te doen alsof je over ieder denkbaar onderwerp een mening hebt..je zegt zulke rare dingen. Je bent 14,15 ofzo..het is echt geen schande om er geen verstand van te hebben, maar doe dan niet alsof.quote:
Verschil van dag en nacht..hangt wel heel erg van je eigen gemoedstoestand af..quote:
Ey hou op mn plasser wordt stijfquote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
En waarom mag een hetero stel dat dan wel?
En waarom vind je het bij deze dames waarschijnlijk ook geen probleem?
[ afbeelding ]
Waarom mag iemand zich niet uiten zoals hij is. Waarom stoort het jou?
Ben een beetje moe, misschien toch maar de komedie dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verschil van dag en nacht..hangt wel heel erg van je eigen gemoedstoestand af..
quote:
Foto's richten weinig uit denk ikquote:
Goed dat je dit zegt trouwens. Hopelijk dringt het tot hem door.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees je posts van de afgelopen maanden maar eens door, misschien dat je dan zelf eens gaat zien hoe je over komt op anderen. Je hoeft echt niet te doen alsof je over ieder denkbaar onderwerp een mening hebt..je zegt zulke rare dingen. Je bent 14,15 ofzo..het is echt geen schande om er geen verstand van te hebben, maar doe dan niet alsof.
quote:
quote:
En zo is hetquote:Op zondag 22 juli 2012 23:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Size does not mather. Het gaat erom hoe je hem gebruikt.
Goed dat je het weer even post, moet ik nog kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mocht weer niks kosten he?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Komt wel goed! DM je Skype maar als je er over wil praten.
[ afbeelding ]
Zou hem wel terug willen zien bij Ajax. Dan kan Fischer nog een jaar bij de A.quote:Ryan Babel mag van trainer Markus Babbel niet mee op trainingskamp met Hoffenheim. De 25-jarige aanvaller traint komende week met de beloften mee, zo meldt Bild. Voor Babel zijn de kansen op speeltijd bij Hoffenheim sterk afgenomen. Eerder liet coach Babbel al weten dat het voor de Nederlander een 'moeilijk verhaal' gaat worden.
Babel kwam het voorbije seizoen 31 keer in actie in de Bundesliga, maar zag zijn werkgever deze zomer enkele concurrenten vastleggen. Hoffenheim hoopt de oud-Ajacied, die nog een jaar onder contract staat, te verkopen. De club heeft een trainingskamp in het Oostenrijkse Feldkirchen belegd.
Waarom nog een jaar A?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou hem wel terug willen zien bij Ajax. Dan kan Fischer nog een jaar bij de A.
Babel is nog geen vergane glorie hij is pas 24 ofzo. Zo'm jongen met ervaring kan je altijd wel in je team gebruikenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoef Babel echt niet terug te hebben eigenlijk. Niet goed genoeg als spits en als buitenspeler ook gewoon veel te lomp en totaal geen voorzet..
Juist niet man, als je goed genoeg bent ben je oud genoeg. Als je bij het 1e op de bank zit en in het 2e speelt is het prima.quote:
Babel komt niet om op de bank te zitten en is gewoon niet het type speler dat in dit Ajax past in de basis..dan houdt het op.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Babel is nog geen vergane glorie hij is pas 24 ofzo. Zo'm jongen met ervaring kan je altijd wel in je team gebruiken
69 ofzo..Boilesen achtig? Mag ook wel een 64 zijn van mequote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat voor rating zou Fischer volgend jaar krijgen als hij in FUT zou zitten?
Ik hoop dat Ebecilio volgend jaar bronze is en Ligeon ook (en ik snap nog steeds niet waarom hij nog 0 weight is)quote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
69 ofzo..Boilesen achtig? Mag ook wel een 64 zijn van me
Ben benieuwd naar Van Rhijn ook. En gasten als Narsingh en Ola John..en Chanturiaquote:Op maandag 23 juli 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ebecilio volgend jaar bronze is en Ligeon ook (en ik snap nog steeds niet waarom hij nog 0 weight is)
En dan zul je zien dat die niet in FUT komenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Van Rhijn ook. En gasten als Narsingh en Ola John..en Chanturia
Er zullen sowieso wel wat logische namen ontbreken vrees ik ja, maar vooral Narsingh en John kunnen ze toch niet omheen lijkt me..quote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat die niet in FUT komen
Nice, wist niet dat hij in H2H zatquote:Op maandag 23 juli 2012 00:17 schreef wieisboos het volgende:
Denswil is op H2H een 73 pace 64-rated center backlijkt me vet als die op FUT komt volgend jaar
Als die twee buitenspelers silver wordenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zullen sowieso wel wat logische namen ontbreken vrees ik ja, maar vooral Narsingh en John kunnen ze toch niet omheen lijkt me..
Oh je was serieusquote:
Ik hoop het, maar als zelfs master Beerens een gouden UP kreeg..quote:Op maandag 23 juli 2012 00:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Als die twee buitenspelers silver worden
Ja hoor, maar qua stijl is het niet echt mijn ding en die piercings daar vind ik zo nasty he..quote:Op maandag 23 juli 2012 00:20 schreef Rijst het volgende:
Zouden jullie haar geven?
http://www.rtl.nl/compone(...)ilyana.avi_plain.xml
Ze zat bij mij in de klas toen ze daaraan meedeed, xDquote:Op maandag 23 juli 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar qua stijl is het niet echt mijn ding en die piercings daar vind ik zo nasty he..
Ze is een stuk beter dan 2 koeien die ineens het scherm binnen kwamen vallen op het einde van het filmpje
IRL ook wel geefbaar?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze zat bij mij in de klas toen ze daaraan meedeed, xD
Zendert?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:30 schreef poker4lifee het volgende:
over half uurtje psg - chelsea oefenwedstrijd voor de mensen die niks te doen hebben en nog niet moe zijn.
niet voor mij dus, gn.
El Cashicoquote:Op maandag 23 juli 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Cech; Ferreira, David Luiz, Cahill, Ivanovic; Lampard, Obi Mikel; Marin, Hazard, Ramires; Lukaku
Douchez; Sakho Alex Jallet Armand; Bodmer Chantome Pastore; Lavezzi Nene Gameiro
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1834739.page;jsessionid=A94FC8B1F835CDD53560457DA07E0580
echt geen ideequote:
Tuurlijk wel gekquote:
waar kunnen we het zien?quote:
Chelsea TVquote:
Gun je deze arme jongen geen coins?quote:
Schooier.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gun je deze arme jongen geen coins?
Stoereboii is weg.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:40 schreef StijnDa het volgende:
En weer enkele topics gemist. Nog wat gebeurd?
Hij is helemaal niet weggepest. Hij is helemaal weg van fok omdat hij vond dat hij er teveel tijd op doorbracht en dat het zonde was van zijn tijd. Dat was wat hij hier zelf zei tenminste..quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind het best zielig dat hij 'weggepest' is
Mja, de manier van afscheid was een beetje ruig vond ikquote:Op maandag 23 juli 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet weggepest. Hij is helemaal weg van fok omdat hij vond dat hij er teveel tijd op doorbracht en dat het zonde was van zijn tijd. Dat was wat hij hier zelf zei tenminste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |