SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Is hier gewoon snel hoor!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist geen TT dus dan is het maar goed dat iemand anders een topic heeft geopend.
ultimatedb is wel erg traag nu
3* skills, 75 afmaken geloof ik, genoeg kracht + pace. Prima spitsje.quote:
Ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie durft een potje tegen me homeboy RavioliPUNCH
Even doorgevenquote:
Ban jaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft hij een ban ofzo?
Ik vind Marlos trouwens lief.
[ afbeelding ]
Nu nog een baasje ernaast. Al voldoet Neymar ook wel.
Nee, dit is een nieuwe manier van vragen. Niet meer posten maar tegen iemand anders zeggen of die het wil vragenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft hij een ban ofzo?
Ik vind Marlos trouwens lief.
Zo kwam ik wel aan mijn eerste vriendinnetje.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dit is een nieuwe manier van vragen. Niet meer posten maar tegen iemand anders zeggen of die het wil vragen
Je moet in een kroeg aan een meisje vragen of ze wel eens een konijntje tussen de oren heeft gekust en dan je piemel eruit hangen en je broekzakken uit je broek trekkenquote:
Hilarisch. Echt zo'n schunnig mopje van 15 jaar geledenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet in een kroeg aan een meisje vragen of ze wel eens een konijntje tussen de oren heeft gekust en dan je piemel eruit hangen en je broekzakken uit je broek trekken
Heb ik weleens gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet in een kroeg aan een meisje vragen of ze wel eens een konijntje tussen de oren heeft gekust en dan je piemel eruit hangen en je broekzakken uit je broek trekken
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik weleens gedaan.Maar ze was niet onbekend, dus ze moest lachen.
Held is het ook.twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Had dan looking forward to your IF gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Held is het ook.twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |