scherpquote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat moet dan een bureaustoel zijn, anders is het een high-four.
Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....quote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat moet dan een bureaustoel zijn, anders is het een high-four.
Zolang je die van mij maar niet slooptquote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....
Tuurlijk nietquote:Op maandag 23 juli 2012 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je die van mij maar niet sloopt
Ja, je kunt er iemand goed mee rakenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk nietZijn ze een beetje robuust, die barkrukken van jou?
![]()
Oké. Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op dit moment gaat mijn voorkeur eerlijk gezegd meer uit naar een barkruk....
Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.quote:
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoorquote:
Nou vooruit maar danquote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.
[..]
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoor
Wel met je mannelijkheid zeker?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik er in dat geval even 5 lenen? Ik breng ze ongeschonden weer terug.
[..]
Haar wil ik niet high-fiven in haar gezicht met een barkruk hoor
Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.quote:
Gemiste kansquote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Grappig wel dat ik in Nederland nog nooit een reclame voor bier heb gezien waarin een vrouw de waar aanprijst
Welcome to politicsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.Dat best naadje kan ik je vertellen
Ik vind haar er eigenlijk wel heel lief uitzien, ik wil graag een wandeling maken door het park en haar daarna uit eten nemen bij kaarslichtquote:
Lullig.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het schijnt het project waar we met een aantal mensen aan werkten is stopgezet, zonder de mensen die eraan werkten dit mede te delen en zonder reden.Dat best naadje kan ik je vertellen
Volgens mij is zelfs "politicus" Geert Wilders nog beleefder dan ditquote:
Zeg dat nou niet te hard, zometeen komt Ang3l me nog 'welkom heten' in de wondere wereld van de andere kant.quote:
Fijn!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat ik zo maar even zwaar aan de zuip gaquote:
Oh! Oh! Ik heb bier, wijn, tequila, apfelcorn en likeurquote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat ik zo maar even zwaar aan de zuip ga
Soort vanquote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Grappig wel dat ik in Nederland nog nooit een reclame voor bier heb gezien waarin een vrouw de waar aanprijst
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Oh! Ik heb bier, wijn, tequila, apfelcorn en likeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |