Ik heb bijna geen recent eigen werk meer, laatste tijd vooral veel in opdracht getekend. En aangezien ik op de open dag van het asiel in oktober een stand heb, wil ik wel recente werken laten zienquote:Op zondag 22 juli 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom 'moet' je je portfolio uitbreiden?
Ga je alleen exposeren op de open dag, of ook verkopen of is het de bedoeling zo meer opdrachtgevers te krijgen?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb bijna geen recent eigen werk meer, laatste tijd vooral veel in opdracht getekend. En aangezien ik op de open dag van het asiel in oktober een stand heb, wil ik wel recente werken laten zien.
Vooral exposerenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je alleen exposeren op de open dag, of ook verkopen of is het de bedoeling zo meer opdrachtgevers te krijgen?
Ben benieuwd. Heb toch wel het idee dat mensen enthousiast worden bij het zien van je werk en dan opdracht geven voor iets?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Vooral exposeren. Het zou leuk zijn wanneer er meer opdrachten uit voortvloeien, maar dat is niet het hoofddoel.
Dat hoop ik wel, jaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb toch wel het idee dat mensen enthousiast worden bij het zien van je werk en dan opdracht geven voor iets?
Je moet dus gewoon keihard aan de bak in je vrije week.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
Dat hoop ik wel, ja.
Ik heb in het asiel al werken hangen, maar die zijn een jaar oud. Ik wil graag recente dingen erbij hebben. Het is wel lastig uit te zoeken wat ik precies wil tekenen, vooral omdat ik wil laten zien dat ik heel breed ben qua technieken en onderwerpen.
Nee, hoor. Tekenen is voor mij ontspanningquote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet dus gewoon keihard aan de bak in je vrije week.
Zodra je dood bent, voel je er niks meer van.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik heb iets op mijn teen laten vallen. Heb er nu al een halve dag pijn van. Gaat het ooit over.
Zo ben ik.quote:
Ja zeg, kom je net koekeloeren als ik ga slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |