Dus je probeert met je cynische, moralistische ondertoon de integriteit van mijn verkoop in twijfel te trekken door te suggereren dat deze niet eerlijk zou zijn?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dus je krijgt geld van de verzekering, koopt een telefoon,om jem vervolgens hier te verkopen?
Als ik het goed lees, en correct me if I'm wrong; Je krijgt geld van de verzekering, waarmee je een telefoon gaat kopen, die je weer voor minder geld gaat verkopen?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:46 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dus je probeert met je cynische, moralistische ondertoon de integriteit van mijn verkoop in twijfel te trekken door te suggereren dat deze niet eerlijk zou zijn?
Het concept van een telefoonverzekering zal je niet nieuw zijn, lijkt me. Wanneer het huidige toestel onherstelbaar beschadigd raakt, keert de verzekering middels een financiële swap een vergoeding uit waarmee een vervangend apparaat aangeschaft kan worden. Wat ik vervolgens met dit apparaat doe, is geheel mijn eigen zaak natuurlijk.
Er ligt al een verzoek voor moderatie in dit topic, ik ben niet gediend van je getroll over de verzekeringskwestie. Het mag namelijk voor zich spreken dat je bij een telefoonverzekering een vergoeding in natura krijgt; een toestel dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo goed weet, leg het dan gewoon effe uit
Bedankt voor de uitleg, en stel je niet zo aan met 'getroll' als mensen gewoon een vraag stellen ter verduidelijking.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Er ligt al een verzoek voor moderatie in dit topic, ik ben niet gediend van je getroll over de verzekeringskwestie. Het mag namelijk voor zich spreken dat je bij een telefoonverzekering een vergoeding in natura krijgt; een toestel dus.
Aangezien ik al een andere telefoon gebruik, gaat deze Galaxy S3 de verkoop in.
Jij kopieert een 'vraag' die al twee keer eerder gesteld was; dan ben je gewoon vervelend.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, en stel je niet zo aan met 'getroll' als mensen gewoon een vraag stellen ter verduidelijking.
Bij deze een bod van 400 euro
Jij geeft geen duidelijk antwoord, vandaarquote:Op maandag 23 juli 2012 12:24 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Jij kopieert een 'vraag' die al twee keer eerder gesteld was; dan ben je gewoon vervelend.
De prijs is vrij duidelijk tot stand gekomen, je bod is dan ook een belediging
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef r3gi3boy het volgende:
Iemand PM'de me al een bod van 450, daar gaat die ook niet voor weg.
quote:
De tijd dat ik stickers spannend vond ben ik inmiddels ontgroeidquote:Op woensdag 25 juli 2012 02:17 schreef Muffle het volgende:
Is de neiging om die seal te verbreken om gewoon even te kijken niet heul groot?
Ik ben namelijk best nieuwsgierig altijd..
genoteerd maar veel te laag nogquote:
wauw ...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:58 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
De tijd dat ik stickers spannend vond ben ik inmiddels ontgroeid
wat wil je er echt voor hebben, dan hoeven we niet eindeloos weken te wachtenquote:genoteerd maar veel te laag nog
zoals in de OP staat, 495 euro. Dit is een prachtige prijs voor een gesealde doos + winkelkassabon.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef weigerambtenaar het volgende:
[..]
wat wil je er echt voor hebben, dan hoeven we niet eindeloos weken te wachten
ziet er uit als een betrouwbare shopquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:45 schreef W00fer het volgende:
Best een goede prijs:
http://www.gsm-eindhoven.(...)-S3-i9300-blauw.html
Een hele betrouwbare winkel zelfsquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ziet er uit als een betrouwbare shop![]()
Geen keurmerken of niets, daar is mijn prijs nl. wel op gebaseerd. Bovendien zit er bij mij gewoon een kassabon bij waarmee je in iedere stad terug naar de winkel kunt, mocht je problemen hebben.
Laten we het over het toestel hebben. Tot nu toe is het hoogste bod 460 via FoK, 475 via marktplaats.quote:
Waarom spam je deze troep in mijn verkooptopic? Het is totaal niet relevant, het betreft hier een DAGAANBIEDING...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef W00fer het volgende:
GSM-Eindhoven is een hele betrouwbare winkel, de deur wordt er elke dag platgelopen.
Jij komt ermee gast...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:54 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Waarom spam je deze troep in mijn verkooptopic? Het is totaal niet relevant, het betreft hier een DAGAANBIEDING...
Je kan beter een toestel aanschaffen die geen scheurtjes in het frame krijgt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil 'm verdomd graag hebben, ben bereid de vraagprijs te betalen, maar ik vind je een vervelend jong
Dilemma
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:42 schreef keepoww het volgende:
420,- hoger ga ik niet. Kan hem vanavond of morgen op halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |