SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet maar aan 1 kant hoger he. Als ik 1 kant zomaar verhoog, schiet de andere kant los, vanwege de hoek die er dan is.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:26 schreef Apuleius het volgende:
Schroeven eruit draaien en 15cm hoger plaatsen.Desgewenst de oude gaten plamuren.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:19 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil aan 1 kant de lattenbodem verhogen van een babyledikant, ik ben er nog niet uit hoeveel hoger, maar waarschijnlijk ongeveer 15cm.
Hoe kan ik dit het beste te doen zonder de ledikant al te veel te beschadigen?
Foto's (slechte kwaliteit, iPhone):Waarom aan 1 kant? Moet het ledikantje schuin komen te staan? Dan kun je beter iets onder de poten schuiven, dan hoef je het ledikantje zelf niet te beschadigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
^^ Dat. Veel eenvoudiger krijg je het niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:26 schreef Apuleius het volgende:
Schroeven eruit draaien en 15cm hoger plaatsen.
Omdat we willen dat het hoofdje hoger komt te liggen. Iets onder de poten hebben we geprobeerd, tot een cm of 5-7 lijkt dat goed te werken, maar om nog hoger te gaan lijkt mij niet echt veilig.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom aan 1 kant? Moet het ledikantje schuin komen te staan? Dan kun je beter iets onder de poten schuiven, dan hoef je het ledikantje zelf niet te beschadigen.
Nee, kleine heeft last van zijn maag (nu opgenomen in het ziekenhuis, waar hij ook zo ligt).quote:Op zondag 22 juli 2012 11:30 schreef klusfoobje het volgende:
waarom eigenlijk maar aan 1 kant ? Is de kijkhoek naar de lcds voor de kleine dan beter ?
Dan kun je dat combineren met een dikke opgevouwen handdoek onder het hoofdeinde van de matras. Of een soort wig van schuimrubber onder de matras.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:30 schreef xaban06 het volgende:
Omdat we willen dat het hoofdje hoger komt te liggen. Iets onder de poten hebben we geprobeerd, tot een cm of 5-7 lijkt dat goed te werken, maar om nog hoger te gaan lijkt mij niet echt veilig.
Dat is een slimme! Nooit bij een stoffeerder geweest. Zulke kleine klusjes doen ze ook? Stof moet wel hypoallergeen (anti-alergie) + luchtdoorlatend zijn etc.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:31 schreef klusfoobje het volgende:
anders even naar een stoffeerder gaan. en daar een stuk foam op de juiste manier laten snijden. Die leg je onder het huidige matras en klaar.
grote voordeel is dat je dan niks kapot maakt, het speciale foam stuk ook gewoon kunt meenemen naar opa en oma ofzo..
De wig hoeft maar onder de helft van de matras ongeveer. Je kindje neemt nog niet heel de matras in beslag denk ikquote:Op zondag 22 juli 2012 11:43 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb een een zij aanzicht getekend (paint).
Rood = houten wig welke ik vast monteer aan 't ledikantje
Groen = huidige lattenbodem welke ik op de wig leg
[ afbeelding ]
Dat is wat jullie bedoelen toch?
Klopt, maar ik dacht de wig onder de lattenbodem. Dus op de huidige aansluit punten op t ledikantje komt de wig en op de wig leg ik de lattenbodem.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De wig hoeft maar onder de helft van de matras ongeveer. Je kindje neemt nog niet heel de matras in beslag denk ik
Jullie zijn de expertsquote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik vraag me af of die constructie niet te zwaar wordt
Simpelweg dat of anders zoals wij het hebben.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan kun je dat combineren met een dikke opgevouwen handdoek onder het hoofdeinde van de matras.
Welke is dat? Ik heb heel veel gezocht maar niks kunnen vinden. Moet wel een babyledikant zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:50 schreef ueberduitser het volgende:
TS mag overigens onze oplossing wel overnemen, tegen verzendkosten.![]()
Wij krijgen over een week of 2 voor ons meisje een hoog-laag bed, die gewoon op beide kopse kanten separaat omhoog of omlaag kan.
Baby-matras is ook alleen maar een blok schuim. We mogen geen lijm gebruiken he.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:38 schreef xaban06 het volgende:
Ik kan wel foam kopen, maar hoe luchtdoorlatend zal het worden met een matras direct op foam/schuimrubber. Plus dat het hypoallergeen moet zijn.
Bedoel je dat hoog-laag bed? Dat is niets voor jullie, zo'n hoog-laag bed is een therapiebed en in ons geval maatwerk. Wij krijgen die voor ons gehandicapte meisje en wordt via de verzekering betaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik heb heel veel gezocht maar niks kunnen vinden. Moet wel een babyledikant zijn.
Hmmke. Ons kleine is namelijk opgenomen in het ziekenhuis vanwege drink en slaap problemen. In het ziekenhuis slaapt hij namelijk met zijn hoofdje hoger en moeten wij thuis voortzetten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Bedoel je dat hoog-laag bed? Dat is niets voor jullie, zo'n hoog-laag bed is een therapiebed en in ons geval maatwerk. Wij krijgen die voor ons gehandicapte meisje en wordt via de verzekering betaald.
Sterkte met de de kleine!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmmke. Ons kleine is namelijk opgenomen in het ziekenhuis vanwege drink en slaap problemen. In het ziekenhuis slaapt hij namelijk met zijn hoofdje hoger en moeten wij thuis voortzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |