Ik heb dat gevoel ook, maar je moet de commentaren na de eerst wedstrijden van Eriksen eens doorlezen... We moeten niet te snel gaan hypen, het blijft een groot vraagteken hoe hij zich verder ontwikkelt.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt echt een baas en heeft meer in zich vind ik ook dan Eriksen![]()
Gaan we heel veel plezier aan beleven.
Ik was Eriksen al aan het hypen toen hij nog in de B1 zatquote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook, maar je moet de commentaren na de eerst wedstrijden van Eriksen eens doorlezen... We moeten niet te snel gaan hypen, het blijft een groot vraagteken hoe hij zich verder ontwikkelt.
Fisher heeft veel meer winnaarsmentaliteit plus echt echte afmakersinstinct. Dat gaat t verschil maken denk ikquote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook, maar je moet de commentaren na de eerst wedstrijden van Eriksen eens doorlezen... We moeten niet te snel gaan hypen, het blijft een groot vraagteken hoe hij zich verder ontwikkelt.
Ja echt koelbloedig die manquote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef Bamihapje het volgende:
Net als tegen PSV weer de keeper uitgespeeld.
Net als bij ebicilio en jozefzoonquote:Op zondag 20 januari 2013 16:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Fisher heeft veel meer winnaarsmentaliteit plus echt echte afmakersinstinct. Dat gaat t verschil maken denk ik
ebecilio ben ik nooit fan van geweestquote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Net als bij ebicilio en jozefzoon
Binnekort. Alderweireld en Eriksen gaan ze eerst mee bezig dan Blind waarschijnlijk en dan Fisher of die laatste twee andersom nog zgmaarquote:
Deed hij na 6 maanden al.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef TLC het volgende:
Hij praat ook al vloeiend Nederlands zag ik net![]()
Nou nou nou nou nou, verdediging van Feyenoord stelt ook niet zoveel voor héquote:Op maandag 21 januari 2013 07:27 schreef Devv het volgende:
Dit gaat een hele grote worden. Hij heeft de verdediging van Feyenoord gewoon vernederd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |