SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wil echt nog een jaar werken want m'n CV staat zo leegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat ga je volgend schooljaar studeren dan?
Wat wil je er voor in de plaats dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1525706
Help me met het verwisselen van de belgen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan had je niet naar Havo hoeven te gaan he..
ga dan beide doen man, nog beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil echt nog een jaar werken want m'n CV staat zo leeg
Kan je niet beter UP Powell nemen van Man U ?quote:
Ja maar die zit niet in FUthead.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je niet beter UP Powell nemen van Man U ?
Ik wil niet te veel gouden spelers. En het liefts een snellere centrale CB. Ik zat te denken aan vertonghen en anita CDM, maar ik heb geen ervaring met Anita en die keeper heb ik liever ook niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: ik pak de lapo nog ff. Net niet dus
[..]
Wat wil je er voor in de plaats dan?
Hij gooit gewoon jaren weg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:45 schreef poker4lifee het volgende:
@marcie,
why not? Als je er daarna achter komt dat je liever een mbo studie wilt doen + je kan later altijd nog een hbo studie willen doen wat dan gewoon kan. Ook veel mensen die vwo doen en naar het hbo gaan.
En wat faal ik, alles zonder hoofdletter omdat ik niet weet welke met en welke zonder moet
[..]
ga dan beide doen man, nog beter
Tegen die tijd kan je tot je 70e werken dus nog genoeg tijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij gooit gewoon jaren weg.
Hij haalt zijn Vmbo en kan naar mbo. hij kiest ervoor om 2/3 jaar extra te gaan doen, en dan komt hij erachter dat hij iets wil gaan doen wat hij 2/3 jaar geleden ook al kon doen. Kiest hij als nog iets wat hij niet leuk vindt, en stopt hij er ook mee.
Hij heeft gewoon minimaal 4 jaar weggegooid. Dat is zonde, en dom
Misschien is hij door zijn keuzes nu multimiljonair, dan is het opeens het beste wat hij kon doen zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij haalt zijn Vmbo en kan naar mbo. hij kiest ervoor om 2/3 jaar extra te gaan doen, en dan komt hij erachter dat hij iets wil gaan doen wat hij 2/3 jaar geleden ook al kon doen. Kiest hij als nog iets wat hij niet leuk vindt, en stopt hij er ook mee.
Ja en nu gaat hij eerst een jaar werken, en dan nog een studie doen. Nog eens 3/4 jaar + zijn leeftijd en heeft hij eindelijk een studie afgerond, die hij wil doen, wat hij ook al op zijn 19 oid kon hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan je tot je 70e werken dus nog genoeg tijd.
Hij neemt gewoon de snackbar van zijn pa over johquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is hij door zijn keuzes nu multimiljonair, dan is het opeens het beste wat hij kon doen zeker
Hij heeft jaren weggegooid? hoe kan je dan multimiljonair worden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is hij door zijn keuzes nu multimiljonair, dan is het opeens het beste wat hij kon doen zeker
Meeste multimiljonairs hebben school niet eens afgemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft jaren weggegooid? hoe kan je dan multimiljonair worden?
klopt, maar hij heeft vmbo afgerond en daarna havo, en zo nog wat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meeste multimiljonairs hebben school niet eens afgemaakt
Ik weet ook niet hoe goed Anita is, als ik mensen moet geloven is hij best goed. Je kan Vertonghen idd wel op CB zetten en dan een Eredivisie keeper (silver of gold)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel gouden spelers. En het liefts een snellere centrale CB. Ik zat te denken aan vertonghen en anita CDM, maar ik heb geen ervaring met Anita en die keeper heb ik liever ook niet.
Ok, en nu?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Anita is gewoon gooooeeeed. Net een pitbull, hij bijt zich vast in elk duelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel gouden spelers. En het liefts een snellere centrale CB. Ik zat te denken aan vertonghen en anita CDM, maar ik heb geen ervaring met Anita en die keeper heb ik liever ook niet.
Achterafquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Ik had nu in het 4e jaar van de uni kunnen zitten, alleen vond ik plezier belangrijker en nu doe ik 2e van HBO
Achteraf zou ik het anders hebben gedaan en altijd mijn best hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |