Dat had ik niet volgehouden. Lag om twee uur al in bed. Maar kwart over 11 weggaan van een leuke meet was veels te vroeg. Heb ook maar een half glas alcohol gehad . Hoe meer drank hoe levendiger ik word.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was dan met mij meegegaan naar Hengelo. Het is open tot 7:00
En agressiefquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat had ik niet volgehouden. Lag om twee uur al in bed. Maar kwart over 11 weggaan van een leuke meet was veels te vroeg. Heb ook maar een half glas alcohol gehad . Hoe meer drank hoe levendiger ik word.Krengeriger ook trouwens.
De terugreis gaat dan wel iets langer duren denk ik maar zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, eindelijk etenDe wielrenners zijn weer naar het volgende bieradres (dat hebben ze zo geregeld, bij elke vriend gaan ze even bij de ouders langs om een pilsje te drinken en te ouwehoeren
)
Ben verbrand gisteren en het doet nu echt pijn gewoon. En heb mn teen gekneusdquote:
Ja dat is domquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ben verbrand gisteren en het doet nu echt pijn gewoon. En heb mn teen gekneusd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja dat is dom
ja ha-ha erg grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn the world into your dance floor.
Ze gaan uiteraard morgen terugquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De terugreis gaat dan wel iets langer duren denk ik maar zo
Aftersun erop smeren, werkt hier altijd heel behoorlijkquote:
Ik wou net zeggen, bier gaat je goed in de benen zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze gaan uiteraard morgen terugVannacht pitten ze op de boerderij van de ouders een van die lui.
Mits irritatie. Maar daar was gisteren absoluut geen sprake van.quote:
Heb je mij niet gemist?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mits irritatie. Maar daar was gisteren absoluut geen sprake van.Als ik dat had verwacht was ik er niet heen gegaan. San was als altijd een schatje, Wouter zoals ik hem ken, Krea was slanker en stiller als toen in Cinestar, ACT-F is mijn blonde broer
en Lonaa is tof met haar vlotte babbel.
Sommige mensen stellen teleur IRL maar Ilona heeft mn verwachting overtroffen. Ilona![]()
Genoeg gekwijl nu. Wat gaan jullie doen vanavond?
Het liefst had ik iedereen van ToF erbij gewild, jou ook dusquote:
Bij Iloontje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het liefst had ik iedereen van ToF erbij gewild, jou ook dus, maar het was bij San en jullie liggen elkaar niet zo en dat is jammer.
Ik heb met niemand in ToF problemen, jij wel met bepaalde personen behalve met mij, wie weet zien we elkaar bij Ilona of ergens in augustus (meet @ Nath) als ik kan?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/127870
Ratelslangetje[/url] het volgende:
[..]
Mits irritatie. Maar daar was gisteren absoluut geen sprake van.Als ik dat had verwacht was ik er niet heen gegaan. San was als altijd een schatje, Wouter zoals ik hem ken, Krea was slanker en stiller als toen in Cinestar, ACT-F is mijn blonde broer
en Lonaa is tof met haar vlotte babbel.
Sommige mensen stellen teleur IRL maar Ilona heeft mn verwachting overtroffen. Ilona![]()
Genoeg gekwijl nu. Wat gaan jullie doen vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ja. Gisteren met Sel en San even heel snel over mijn housewarming gehad. En op mijn housewarming zijn alle ToF'ers ook van harte welkom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij Iloontje?
En volgens mij was de meet bij David en natuurlijk ben ik er wel. Moet jou gewoon nog ff zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens van de week (ofzo) roep ik wel een datum. Jij bent ook welkom.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Gisteren met Sel en San even heel snel over mijn housewarming gehad. En op mijn housewarming zijn alle ToF'ers ook van harte welkom.Moet ff kijken of ik kan dan, komende 2 zaterdagen ben ik al bezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens van de week (ofzo) roep ik wel een datum. Jij bent ook welkom.
Doet maar wat..
De komende weekenden zijn veel mensen, en ik ook, bezet. Festivalseizoen, werk, feestjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet ff kijken of ik kan dan, komende 2 zaterdagen ben ik al bezet
Komt ook wel weer goed. Meeste toffers zijn keileuke mensen. Beetje raar maar wat dat betreft pas jij er super tussenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De komende weekenden zijn veel mensen, en ik ook, bezet. Festivalseizoen, werk, feestjes.
Maar komt vast goed.
Vind het wel nodig eens een housewarming te geven. 11 x verhuizen en geen housewarming kan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |