USB? FireWire...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:03 schreef BlackRhino het volgende:
Er is dus geen USB driver meer voor die camera in Windows XP.
Dat is een keuze die je schoonouders gemaakt hebben, dus maak er niet te snel jouw probleem van in de zin van kosten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:05 schreef BlackRhino het volgende:
Dan moet ik dus eens op zoek gaan naar een firewire kaart voor die laptop, aangezien hij geen Firewire heeft maar USB 3.0. En ook geen express card slot..
Ehm, staat er bij?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef BlackRhino het volgende:
Ach, ik help hun altijd een beetje met de laptop enzo. Maar, eh, hoe ga je dan ooit een firewire verbinding kunnen opzetten op die laptop, zonder express card slot en alleen USB 3.0...
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:08 schreef BlackRhino het volgende:
Tja, dat zou ook kunnen. Software is er al, namelijk Magix. Dus dan moet ik het gaan zitten doen voor hun...
Nu wel ja, net niet.quote:
Als je iets aanschaft voor een bepaald doel, zonder voldoende vooronderzoek, dan loop je dit risico.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:09 schreef BlackRhino het volgende:
Hij heeft overigens nog een oudere laptop staan met firewire aansluiting, dus dan zou 'ie daarmee aan de slag moeten. Alleen dan heeft hij de nieuwe laptop een beetje voor niks gekocht zeg maar, aangezien hij daar videobewerking mee wilde gaan doen.
Dus hij koopt een nieuwe laptop voor videobewerking, heeft een camera met firewire uitgang,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:09 schreef BlackRhino het volgende:
Hij heeft overigens nog een oudere laptop staan met firewire aansluiting, dus dan zou 'ie daarmee aan de slag moeten. Alleen dan heeft hij de nieuwe laptop een beetje voor niks gekocht zeg maar, aangezien hij daar videobewerking mee wilde gaan doen.
Idd.. da's nogal uh... niet echt slim.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:10 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Dus hij koopt een nieuwe laptop voor videobewerking, heeft een camera met firewire uitgang,
en koopt dan een laptop zonder firewire???????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |