geen idee wat er bijzonder aan is, maar de hele familie gebruikt die kruiden al tig jaren, en nu kunnen ze het haast nergens meer kopenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:21 schreef Erasmo het volgende:
Ik dacht dat je die andere bedoelde
[ afbeelding ]
Beter bekend als Lavas.
Maar wat is er dan zo bijzonder aan die kruiden?
pff, ga buiten spelen zegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef RobinOok het volgende:
En nu dreigen ze te verhongeren. Wat erg.
Ze zullen dan waarschijnlijk alleen de naam van een inkoopcombinatie kunnen geven, niet een specifieke supermarkt. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag anders hier eens na
http://www.maggi.nl/Contact/Contactformulier.aspx
http://www.maggi.nl/Contact/FAQ.aspx#11quote:Kan ik een lijst krijgen van supermarkten die specifieke Maggi-producten verkopen?
Wij leveren onze producten niet direct aan supermarkten, maar aan hun hoofdkantoor. Wij streven ernaar dat als onze producten landelijk verkrijgbaar zijn. Mocht een supermarkt bij jou in de buurt een bepaald product niet in hun assortiment hebben, kan je hen vragen of zij dit product voor je willen opnemen in het assortiment of dat ze het voor je willen bestellen.
Dat kan denk ik bij elke supermarkt, alleen moet je dan gelijk een doos kopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef markmarkmark het volgende:
bij jumbo kun je vragen of ze het willen bestellen voor je.
Hele doos valt met kruiden best wel mee hoor, hoogstens 20 van die zakjes en die kan je best wel lang bewarenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan denk ik bij elke supermarkt, alleen moet je dan gelijk een doos kopen.
Kan je een paar jaar vooruit....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee bij de Jumbo komt het dan in de schappen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
de jumbo waar mijn ouders komen heeft het niet meer, maar was vandaag bij een andere jumbo en die had het wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef markmarkmark het volgende:
bij jumbo kun je vragen of ze het willen bestellen voor je.
jumbo had het dus standaard liggen, maar kan me niet voorstellen dat de ene Jumbo het wel heeft en de andere niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 08:29 schreef Erasmo het volgende:
Je moet het natuurlijk wel vragen he, het komt niet vanzelf in de schappen
Lekker gezond dit....................quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:31 schreef Macka66 het volgende:
Of zelf gaan mixen. Ingrediënten zijn (volgens de Nestlé Professional site): zout, smaakversterker (E621), aardappelzetmeel, witte peper (11,4%), gistextract, marjolein, rode paprikapoeder, knoflook, geharde plantaardige olie, kummel, laurier, rozemarijn.
boeienquote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef teletubi13 het volgende:
[..]
Lekker gezond dit....................
Alleen die geharde olie is slecht voor je en sowieso moet je toch ergens aan dood gaanquote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef teletubi13 het volgende:
[..]
Er is niets mis met smaakversterkerquote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef teletubi13 het volgende:
[..]
Natuurlijke glutamaat uit tomaten en kaas niet nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er is niets mis met smaakversterker
Jawel, het assortiment verschilt lichtelijk omdat in iedere supermarkt andere producten worden aangevraagd.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:31 schreef gateway het volgende:
[..]
jumbo had het dus standaard liggen, maar kan me niet voorstellen dat de ene Jumbo het wel heeft en de andere niet?
Dus ik vermoedt dat het op een plek lag waar ze het niet zochten? (al lag het volgens mij bij de andere kruiden?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |