abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:03:26 #51
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_141191110
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

heb spel veel gespeeld maar illuminatie symbolen? gaat me redelijk snel plus heb vaak krijsende meid naast me dus let meer op haar dan op spel :P

heb je voorbeeldje?
Genoeg voorbeelden

En nog een schilderij zoals het laatste plaatje maar kan daar ff geen plaatje van vinden. Het is een schilderij of poster van een raar wezen (lijkt op een alien) met een piramide met een oog erin als hoofd.

Gekke shit, misschien heb je niet alle symbolen gezien omdat je niet alle map packs hebt?
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:05:50 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141191172
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:03 schreef Spinosaurus het volgende:

[..]

Genoeg voorbeelden
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nog een schilderij zoals het laatste plaatje maar kan daar ff geen plaatje van vinden. Het is een schilderij of poster van een raar wezen (lijkt op een alien) met een piramide met een oog erin als hoofd.

Gekke shit, misschien heb je niet alle symbolen gezien omdat je niet alle map packs hebt?
Is dit black ops 1 of 2?
Zal er binnen kort op letten, als ik weer eens ga spelen, deel 2 heb ik niet alleen 1 ^O^ thanks

en nee ik heb niet alle maps packs meer oude PS3 moest ruimte vrijmaken voor add on the last of us! ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:10:08 #53
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_141191296
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Is dit black ops 1 of 2?
Zal er binnen kort op letten, als ik weer eens ga spelen, deel 2 heb ik niet alleen 1 ^O^ thanks

en nee ik heb niet alle maps packs meer oude PS3 moest ruimte vrijmaken voor add on the last of us! ;(
Oh oké, dit is allemaal black ops 1 haha ik heb black ops 2 ook (niet alle map packs, bij BO1 wel). Maar black ops 2 heb ik amper gespeeld, er zal daar vast en zeker ook genoeg illuminati symbolen bijzitten.

Bij Kino Der Toten moet je bij het begin het bovenste raam pakken en dan daarboven beetje langs de muren lopen en kijken (ook waar je de M14 kan kopen in het begin) er zit daar aan de linkerkant die ene andere poster die ik bedoel.

Als je rechtsboven de deur opent en doorloopt kom je in een vierkante kamer waar schilderijen hangen van alle personages toch? als je dan verder gaat kom je bij een trap en in de ruimte van de trap hangt volgens mij precies dezelfde poster.

Die grote zwarte pyramide is van Moon (laatste map pack). Als je daar de easter egg voltooid komt Samantha (dochter van Maxis of Richtofen, ben ik ff vergeten) Als een soort geest breekt ze uit de pyramide en zweeft ze daar een beetje rond.

Die pyramide op dat TV schermpje is van de map Ascension (eerste map pack volgens mij).
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:12:41 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141191362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef Spinosaurus het volgende:

[..]

Oh oké, dit is allemaal black ops 1 haha ik heb black ops 2 ook (niet alle map packs, bij BO1 wel). Maar black ops 2 heb ik amper gespeeld, er zal daar vast en zeker ook genoeg illuminati symbolen bijzitten.

Bij Kino Der Toten moet je bij het begin het bovenste raam pakken en dan daarboven beetje langs de muren lopen en kijken (ook waar je de M14 kan kopen in het begin) er zit daar aan de linkerkant die ene andere poster die ik bedoel.

Als je rechtsboven de deur opent en doorloopt kom je in een vierkante kamer waar schilderijen hangen van alle personages toch? als je dan verder gaat kom je bij een trap en in de ruimte van de trap hangt volgens mij precies dezelfde poster.

Die grote zwarte pyramide is van Moon (laatste map pack). Als je daar de easter egg voltooid komt Samantha (dochter van Maxis of Richtofen, ben ik ff vergeten) Als een soort geest breekt ze uit de pyramide en zweeft ze daar een beetje rond.

Die pyramide op dat TV schermpje is van de man Ascension (eerste map pack volgens mij).
Top zal er op proberen te letten , en foto maken, vorige keer was mevrouw zo hard aan het gillen dat de politie een kijkje kwam nemen of er niemand vermoord werd in huis, ze kan niet echt tegen schrik reacties :D
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:15:16 #55
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_141191448
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Top zal er op proberen te letten , en foto maken, vorige keer was mevrouw zo hard aan het gillen dat de politie een kijkje kwam nemen of er niemand vermoord werd in huis, ze kan niet echt tegen schrik reacties :D
Haha, je vriendin? :p
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:20:59 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141191642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:15 schreef Spinosaurus het volgende:

[..]

Haha, je vriendin? :p
Ja kan der zo naast pewdiepie neer zetten.
gaat ongeveer zo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:16:27 #57
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_143151338
Vandaag tegengekomen tijdens het spelen van GTA V
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:17:55 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143151379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:16 schreef Spinosaurus het volgende:
Vandaag tegengekomen tijdens het spelen van GTA V
[ afbeelding ]
AHA die had ik nog niet eerder gezien, is dat een mod of kan je die kleding kopen als player?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:19:10 #59
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_143151407
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

AHA die had ik nog niet eerder gezien, is dat een mod of kan je die kleding kopen als player?
Was tijdens een Strangers & Freaks ding van Franklin:p kwam die gozer dus tegen en had dat aan. Geen mod en weet niet of je die kleding kan kopen, wil je dat?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:42:16 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143151921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:19 schreef Spinosaurus het volgende:

[..]

Was tijdens een Strangers & Freaks ding van Franklin:p kwam die gozer dus tegen en had dat aan. Geen mod en weet niet of je die kleding kan kopen, wil je dat?
Zover ben ik nog niet, nauwelijks tijd voor gehad, heb de game van haar gekregen voor mijn verjaardag, enige wat ik tot nu toe gedaan had was poging doen tot 5 sterretjes aan politie achter me aan te krijgen, verder.. veels te druk en te warm om even uitgebreid er voor te gaan zitten, houd ook meer van multiplayer games fifa MK en Diablo black ops dual multiplayer, dat speel ik erg veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')