Ik zat ook echt, 'Oh, kut'.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar goed gedaanIk was in paniek geraakt
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
The SHJN SC - I Would Post 500 Topics
When I wake up -yeah- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who wakes up next to you
When I go out -yeah- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who goes along with you
If I get drunk -yes- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who gets drunk next to you
And if I haver -yeah- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who`s havering to you
But I would post 500 topics
And I would post 500 more
Just to be the man who posted 1000 topics
To fall down at your door
When I`m working -yes- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who`s working hard for you
And when the money comes in for the work I`ll do
I`ll pass almost every penny on to you
When I come home -oh- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who comes back home to you
And if I grow old -well- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who`s growing old with you
da da da
da da da
da da da dum da da dum da da dum da da
da da da
da da da
When I`m lonely -yes- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man whose lonely without you
When I`m dreaming -well- I know I`m gonna dream
Dream about the time when I`m with you
When I go out -well- I know I`m gonna be
And when I come home -yes- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who`s coming home with you
da da da
da da da
da da da
da da da
da da da
da da da
da da da
da da da
je bent man vergeten om te zetten naar womanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
The SHJN SC - I Would Post 500 Topics
When I wake up -yeah- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who wakes up next to you
When I go out -yeah- I know I`m gonna be
If I get drunk -yes- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who gets drunk next to you
And if I haver -yeah- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who`s havering to you
When I`m working -yes- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who`s working hard for you
And when the money comes in for the work I`ll do
I`ll pass almost every penny on to you
When I come home -oh- I know I`m gonna be
And if I grow old -well- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who`s growing old with you
da da da
da da da
da da da
da da da
When I`m lonely -yes- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man whose lonely without you
When I`m dreaming -well- I know I`m gonna dream
Dream about the time when I`m with you
When I go out -well- I know I`m gonna be
And when I come home -yes- I know I`m gonna be
I`m gonna be the man who`s coming home with you
da da da
da da da
da da da
da da da
da da da
da da da
da da da
da da da
ik heb 'm nog beterderder gemachtquote:
Duh, ze is Meta!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
je bent man vergeten om te zetten naar woman![]()
Of of ben jij gewoon heul stiekum een man
zie edit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
je bent man vergeten om te zetten naar woman![]()
Of of ben jij gewoon heul stiekum een man
tettersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie edit.
En ik lijkt soms een vent, maar heb echt tetters
Deze ken je vast ook wel dan, toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Duh, ze is Meta!
Nu zit ik wel met het da da da dum da da dum da da dum da da da da da-gedeelte in mijn hoofd
Andyquote:
Ooooh nee maar de eerste drie seconden zegt mij al dat het episch isquote:
Rovinj, Kroatië.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Waar ben je eigenlijk op vakantie geweest Bambi?
Aaa leuk! wel mooier/beter weer dan hier zekerquote:
OPNIEUW!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb een gifje gemaakt.
Realiseer me alleen dankzij Kip net dat ik hem eigenlijk met comic sans had moeten maken.
25 tot 30 graden, geen druppel gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Aaa leuk! wel mooier/beter weer dan hier zeker
O dat is toch helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
25 tot 30 graden, geen druppel gezien.
Dit was het gemiddelde beeld:
[ afbeelding ]
Echt zo mooiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
25 tot 30 graden, geen druppel gezien.
Dit was het gemiddelde beeld:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O dat is toch helemaal niet verkeerd
Ik wil terug.quote:
Kan ik mij voorstellenquote:
Oe nice! hoe lang ga je?quote:
Baas!quote:
Van maandag t'm vrijdagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen
[..]
Oe nice! hoe lang ga je?
[..]
Baas!
Het was ook echt een hele leuke groep!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen
[..]
Oe nice! hoe lang ga je?
[..]
Baas!
Even lekker met jezelf?quote:
Hoezo frustratie dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het was ook echt een hele leuke groep!
Ik had soms wel wat frustraties richting mijn reisgenootje, maar de locatie, het weer en de groep wogen daar ruim tegen op.
Jaquote:
Een lekkere hottie uit helsinkiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaEn als ik daar iemand tegenkom zou ook wel leuk zijn
En 's avonds kijken in de gemeenschappelijke ruimtes om contacten op te doenIn Oslo waren toen heel veel mensen die alleen reisden. Ging ik met mijn vriendin kaarten en binnen een half uur waren we met 5/6 man aan het kaarten
Naja echte hotties zijn volgens Ijs en Kip niet te vinden bij de Finnen. Maar een ander Scandinavisch land vind ik ook niet erg die daar ook als toerist isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Een lekkere hottie uit helsinki![]()
Maar dat lijkt mij wel gaaf inderdaad
hehe neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja echte hotties zijn volgens Ijs en Kip niet te vinden bij de Finnen. Maar een ander Scandinavisch land vind ik ook niet erg die daar ook als toerist is
Nou, we waren het er over eens dat we ook wel ons eigen plan zouden trekken en niet alles samen hoefden te doen. Maar wat zij daarin niet deed was overleggen. Dus ik kreeg te horen dat ze nu of morgen dat en dat ging doen, en moest zelf maar bedenken wat ik dan ging doen. Het voelde af en toe gewoon alsof we allebei alleen op vakantie waren maar wel toevallig bij elkaar op de kamer lagen zeg maar.quote:
niet zo leuk van haar zo te horen, maar verder wel leuk gehad?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, we waren het er over eens dat we ook wel ons eigen plan zouden trekken en niet alles samen hoefden te doen. Maar wat zij daarin niet deed was overleggen. Dus ik kreeg te horen dat ze nu of morgen dat en dat ging doen, en moest zelf maar bedenken wat ik dan ging doen. Het voelde af en toe gewoon alsof we allebei alleen op vakantie waren maar wel toevallig bij elkaar op de kamer lagen zeg maar.
Voor de vakantie had ik haar niet zoveel gezien terwijl ze wel veel met andere mensen afsprak, wat ik niet zo erg vond want ik dacht het tijdens de vakantie wel in te kunnen halen. Maar dat kon dus niet, omdat ik haar vrij weinig zag.
En op de busreis terug zat ik haar dan in de weg met knie of been oid. Nouja, prima, dan schuif ik. Maar als ik dan zeg dat haar elleboog mij in de weg zit komt er terug of ik "wel oplet dat ik op mijn eigen stoel zit". Daar word ik dan een beetje giftig van.
Ja zou ik ook doen anders blijf je er ook zo mee zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik ga het er ook nog met haar over hebben hoor, dat ik het lastig vond dat ze steeds zomaar 'verdween' enzo.
Jaaa, zoals ik zei, de rest woog er ruim tegen op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
niet zo leuk van haar zo te horen, maar verder wel leuk gehad?
Ja en vind het tegenover haar ook wel zo eerlijk. Ook omdat ik het er wel met mensen van dev groep over heb gehad, dus vind ik dat zij ook het recht heef om te weten waar ik mee zat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen anders blijf je er ook zo mee zitten
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, zoals ik zei, de rest woog er ruim tegen op.
[..]
Ja en vind het tegenover haar ook wel zo eerlijk. Ook omdat ik het er wel met mensen van dev groep over heb gehad, dus vind ik dat zij ook het recht heef om te weten waar ik mee zat.
Zielig he!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:20 schreef megamandy het volgende:
Die arme Amerikanen mogen geen Kinder Surprise eten
http://www.telegraaf.nl/b(...)colade_eieren__.html
ik ga dus nooit meer naar amerika verhuizen, geen kunder suprises meerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:20 schreef megamandy het volgende:
Die arme Amerikanen mogen geen Kinder Surprise eten
http://www.telegraaf.nl/b(...)colade_eieren__.html
mannen hebben soms ook tettasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie edit.
En ik lijkt soms een vent, maar heb echt tetters
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, we waren het er over eens dat we ook wel ons eigen plan zouden trekken en niet alles samen hoefden te doen. Maar wat zij daarin niet deed was overleggen. Dus ik kreeg te horen dat ze nu of morgen dat en dat ging doen, en moest zelf maar bedenken wat ik dan ging doen. Het voelde af en toe gewoon alsof we allebei alleen op vakantie waren maar wel toevallig bij elkaar op de kamer lagen zeg maar.
Voor de vakantie had ik haar niet zoveel gezien terwijl ze wel veel met andere mensen afsprak, wat ik niet zo erg vond want ik dacht het tijdens de vakantie wel in te kunnen halen. Maar dat kon dus niet, omdat ik haar vrij weinig zag.
En op de busreis terug zat ik haar dan in de weg met knie of been oid. Nouja, prima, dan schuif ik. Maar als ik dan zeg dat haar elleboog mij in de weg zit komt er terug of ik "wel oplet dat ik op mijn eigen stoel zit". Daar word ik dan een beetje giftig van.
quote:
In Scheveningen schijnt de dagvisser goed tr zijn voor niet teveel geld. Ik kom alleen niet zo vaak daar dus zou het niet zo goed weten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:34 schreef milka82 het volgende:
Booooh! Topic 1000,als de dag van gisteren dat de SC begon...... Gefeliciteerd maisjes! Nog 1 dag werken en dan vakantie! Morgen Den haag en Scheveningen onveilig maken met vriendinnen.
@ Kip: waar moeten we uit eten voor een leuk prijsjes?
's avonds gaan we iig stappen in Crazy Piano's.
Maar goed,nu nog 1 keer 24 kleuters......
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ad: acute opname afdeling Vreeland
Blijkbaar denken de ads ook dat we een stelletje gestoorde idioten zijn hehehehe!
Ben ik verdorie om half 8 op mijn vrije dag opgestaan om fris en fruitig iemand om 8 uur te kunnen bellen ('ik ben bereikbaar tussen 8 en half 9 's ochtends' zei diegene).
Krijg ik godsamme al de hele tijd na 2 a 3 keer over gaan de voicemail![]()
Lijer...
Goeden arbeidsproductiviteit wel! Hehehe!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
32 bureaus, vijftien flexplekken, 5 aanwezigen
de hele wereld is met verkansiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeden arbeidsproductiviteit wel! Hehehe!
Wordt weer een fijn dagje werken zo
Ik heb maar een mail én sms gestturd, answer me bitch!
In een freaking bus! Waar je helemaal geen plaats hebtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee niet eens, kan mijzelf gewoon plat tegen mijn benen leggenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Bespeur ik daar een mede knie overstrekker in MM?
Nice!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee niet eens, kan mijzelf gewoon plat tegen mijn benen leggenook met gebogen knieeën
Ga maar lekker duttenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice!
Ik ga nog maar een uur tukken denk ik... ben nog beetje moe en sacho, arggg...
Werkse allen!
Wordt toch eerst nog een week voorbereid.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
truste kippe
Gistermiddag bestelling bij H&M gedaan en het is al verzonden, wtf is deze
ook als je al een T&T code hebt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wordt toch eerst nog een week voorbereid.
H&M winkels zijn nog 10x zo erg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
H&m online![]()
H&m klantenservicex3848492821
quote:
Die met die sleehakken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik was hier alleen met mijn leuke collega, die gaat vanmiddag thuis werken dus ik zo van, dan ga ik ook naar huis. Zeurcollega zou de hele dag thuis werken. Komt ze alsnog net binnen lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou eigenlijk de klau look van Lin er ook neerzetten en haar hurr derr maurice make-up artistMaar ik kan em zo snel niet vinden
En meer epische plaatjes kan ik zo even niet bedenken
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
Owjahhh epische plaatjes van de afgelopen 1000 topics nazoekenEn deze natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou eigenlijk de klau look van Lin er ook neerzetten en haar hurr derr maurice make-up artistMaar ik kan em zo snel niet vinden
En meer epische plaatjes kan ik zo even niet bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En deze natuurlijk:Zeer goeien aanvullingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben echt al een uur (goeien tijdsbestediging ook) aan het zoeken naar lins klaulook
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
daarom, besides, het handschrift van de "leraar" is hetzelfde als het handschrift van de "student" (hij heeft wel geprobeerd om iets netter te schrijven) en er zitten tikfouten in het "examen"quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een lakje genaamd 'lipstick around your dipstick' en 'dining at the pink taco'
welk merk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En 'baby gravy' wit met shimmer
Pehehehquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is gewoon shimmer dacht ik, hoezo net geen glitterquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Wel weer het bekende verhaal bij al die zelf-maak-nagellak. Goeden naam voor een saaie berg met glitter.
Hoewel die lakken nog net geen glitter zijn, maar er is ook niks bijzonders aan.
Ik verwonder mij over mensen die daar 8 dollar voor betalen
Net geen glitter in de geest van dat het nog net niet een beetje glitter in een potje gooien is geweest, ze hebben misschien net iets meer gedaan (kleine glitter en een kleurstofjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is gewoon shimmer dacht ik, hoezo net geen glitter
Oke?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Net geen glitter in de geest van dat het nog net niet een beetje glitter in een potje gooien is geweest, ze hebben misschien net iets meer gedaan (kleine glitter en een kleurstofjezoveel werk jonge!).
IK SPOT EEN IK VERWONDER MIJ OVER POSTquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Wel weer het bekende verhaal bij al die zelf-maak-nagellak. Goeden naam voor een saaie berg met glitter.
Hoewel die lakken nog net geen glitter zijn, maar er is ook niks bijzonders aan.
Ik verwonder mij over mensen die daar 8 dollar voor betalen
DAT HOORT TOCH IN HET DUIZENDEN TOPIC?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK SPOT EEN IK VERWONDER MIJ OVER POST
quote:Rose says:
20/07/2012 at 09:49
Slierten in het haar ontstaan eigenlijk door vettig haar. Vettig haar kan veel met hormonen te maak hebben.=
Bedoel je niet maken? (:
x
quote:Seweryn says:
20/07/2012 at 09:56
OMG, dat is toch hetzelfde?
quote:Margot says:
20/07/2012 at 10:00
Ik kan me ook vreselijk ergeren aan schrijffouten. Iedereen heeft het recht om op een vriendelijke manier Mascha op deze fouten te wijzen. Je hoeft Rose daarvoor niet te beledigen.
quote:Seweryn says:
20/07/2012 at 10:06
Ik beledig haar niet, ik zeg alleen: ‘OMG, dat is toch hetzelfde’. Ik zeg niet van: ‘He, kutwijf, dat is toch hetzelfde’.
Kijk even goed voordat je iets zegt he!
error, het is palletquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe alleen die reacties al zijn een goeien vermaak.
Ow en waar einz tetten palette revieuw derp hurr massjjajsjsa klau
ECH WEL JONGE, JIJ ZIT GEWOON STIEKEM OP SCHOONHEIDSGLANS OM MASJA-HATERS TE CORRIGEREN!quote:
palllllllleettttttttteeee.....quote:
ben je unbanned?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het een vervreemdende werking hebben om op schoonheidsglans te komen zonder Proxy
Jah, ik denk dat Masja me heeft vergevenquote:
heb je 'm op zwart/wit staan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huu, waarom zijn m'n topics met ongelezen berichten opeens donkergrijs ipv roze?
held.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz.
Ik krijg net een burgernetbericht dat iemand zojuist de fiets van de postbode heeft gejat hier vlakbij... Inclusief post.
AARGH BIJ MIJ NU OOK!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet bewust iig. Stop volgen is nog steeds lichtroze.
bierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
friet patat koffie thee
*insert skjoe-plaatje*
Mjah. Maar irritant want veel te weinig kleurverschil, dus mijn overzicht is meteen weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
AARGH BIJ MIJ NU OOK!
Hoewel het meer paarsig is.
armen bambiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mjah. Maar irritant want veel te weinig kleurverschil, dus mijn overzicht is meteen weg.
Een forum vol autisten en ze kondigen niet van tevoren aan dat er iets gaat veranderenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:29 schreef Mirjam het volgende:
ik weet wel dat d'r nu van alles aan het forum gedaan wordt, dus misschien dat dat ook meeveranderd is
Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een forum vol autisten en ze kondigen niet van tevoren aan dat er iets gaat veranderen
quote:De trend van het moment(haha ik kan rijmen :-P) is uitbundige oogschaduw in verschillende(velle) kleuren.
quote:Klassieke weergave forums
Blokjes voor topictitels hebben de kleur van de hoofdgroep waarin ze staan. Schakel deze optie in om terug te gaan naar de klassieke geel/rood instelling
Oeh, dan kan je een soort regenboog van het topic makenquote:Postkleur friends
Stel de achtergrondkleur in van posts van je 'friends' (alleen voor premium accounts vanaf FOK!basic)
jepquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of krijg je 1 kleur voor al je friends?
Da's dan weer jammer, geen regenboogtopicquote:
nen vijandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, geen regenboogtopic![]()
Wat is een foe?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
wisten jullie trouwens dat die productfoto's van bolletjes roomijs, helemaal geen bolletjes roomijs zijn?
geef toe, een big mac ziet er nooit uit als op het plaatjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Net als die filmpjes van hoe ze een hamburger voor een reclame-foto maken. Die krijgen meer visagie dan het gemiddelde model
mwehehehequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had laatst een pakje euroshopper witte kaas (nep-feta)
Dit dus:
[ afbeelding ]
Ik moet er zo om lachen dat onder dat simpele plaatje nog "serveertip" staat![]()
.
Dan weet je tenminste zeker dat dat rode blaadje er niet bij zit
Is gewoon Feta, maar waarschijnlijk mogen ze het niet zo noemen omdat er zoveel rommel bij zit ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
witte kaas, het klinkt echt als iets wat je niet wil eten trouwens
Godsamme wat ziet dat er ranzig uitquote:
oh, het is mijn "tasteless" beveiligingquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
http://www.funtasticus.co(...)-comparison-project/
Voor mij doen de plaatjes het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, het is mijn "tasteless" beveiliging
Ik doe net of het plaatjes van producten zijn, maar stiekem staat er keiharde porno op die paginaquote:
Linquote:
Fu. Nu heb ik zin in Mars ijs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe net of het plaatjes van producten zijn, maar stiekem staat er keiharde porno op die pagina
Faalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens alles past in mijn untrieds lade
losrijdende karretjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef Dwyn het volgende:
Anders word je even omver gereden door een winkelwagentje in de Jumbo
Hier liep ook nog een mens achter waar nog geen excuses uitkwam, ondanks dat ik zowat in een schap lag.quote:
HALLO JUMBO JONGUH !!!!!BAM!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hier liep ook nog een mens achter waar nog geen excuses uitkwam, ondanks dat ik zowat in een schap lag.
Het is bijna bewust. Hoe kun je iemand van 1.75 met een megatas en een geel mandje nou niet zien?!quote:
Grijze zure dakduif met tijd teveel, borreltje teveel op en boosheid omdat haar favoriete jerrycans met sherry duurder zijn geworden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het is bijna bewust. Hoe kun je iemand van 1.75 met een megatas en een geel mandje nou niet zien?!
Denk het jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Grijze zure dakduif met tijd teveel, borreltje teveel op en boosheid omdat haar favoriete jerrycans met sherry duurder zijn geworden?
Ik heb een nieuwe UI voor jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Epische 1000-topics lunch, here I come!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe UI voor je
[ afbeelding ]
Is het een slekte matigen shoplog of een goeden matige shoplog?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb al 1 deel, wacht, zal effe uploaden
Sleckt matigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is het een slekte matigen shoplog of een goeden matige shoplog?
Veel beter dan de huidigequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe UI voor je
[ afbeelding ]
WAJOOOOO!!! Vette shit ouwe!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
En hai lin babe !! Vanaf morgen kan ik met de scootert naar tilburg komen jongeuh![]()
![]()
Filmpj0n?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol lindy, goede savonds deze savonds
Charmant.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, waren sleckten, ze pluisden als een mongol
Ja, daarom maar weer er uitquote:
GOEDEN IDEE!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
VOLGENDEN MEET IN DEETSCHLAND ZODAT WE VELEN DRANK KUNNEN KOPEN EN HEUL VEUL EINZ KUNNEN ROEPEN
Dezen: http://fietsen-brommers.m(...)it-gereserveerd.htmlquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WAJOOOOO!!! Vette shit ouwe!!
Doe eens een peekshur van de scooter![]()
Ja, nou, hij is heul niet fijn, hij is hardquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lekker mn kont afvegen met Duits toiletpapierEXTRA WEISS
Maar wel heul wit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, nou, hij is heul niet fijn, hij is hard
Maar hij is wel extra witquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[/quote[quote]Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geef hem een bot?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, kan die hoerenhond hier misschien kappen met aan z'n staart kauwen voor ik weer 60 euro bij de dierenarts moet spenderen?
Heeft hijquote:
Maar hoezo zou je aan je eigen staart knauwenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft hij![]()
En omdat hij een bot binnen een kwartier op heeft heb ik nu zelfs zo'n plastic bot-dat-nooit-op-gaat voor hen gekocht.
En zo'n mooncollar, kan je gebruiken in plaats van zo'n lampenkap.. Maar daar is hij dus te lenig voor![]()
Denk dat hij alleen van die staart af blijft als ik hem bewusteloos sla
Het schijnt serieus een neurotisch iets te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je aan je eigen staart knauwen
Hahahah emo.gif poedelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het schijnt serieus een neurotisch iets te zijn.
Door het kauwen op de staart komt er endorfine vrij, dat vinden ze een fijn gevoel, dus blijven ze het doen.
Als puppy ontdekt een hond dat en dat moet dus gecorrigeerd worden. Is denk ik niet echt gebeurd bij Wim.
Waar het dus op neer komt, is dat als Wim duimen had gehad, hij zou krassen
Nee, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of ik maak hem heel dik, dan kan hij er niet meer bij
Het schijnt trouwens zo te zijn dat als een hond echt obsessief is, staart amputeren ook geen nut meer heeft. Dan blijft hij de rest van zijn leven rondjes om zichzelf heen rennen.
Maar dat kan heul goed broodje aap zijn
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je extra goed zien of je je aarsch nog eens moet afvegen na het poepen
Bazenscooterquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dezen: http://fietsen-brommers.m(...)it-gereserveerd.html
Morgen ophalen
En nu eerst je filmpjen kijken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat![]()
Twaalf doden bij schietpartij Batman-première Denver![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Hij was gemaskerd en in het zwart gekleed, maar viel niet op, omdat veel bezoekers soortgelijk gekleed waren.
Slaan als ze echt voor je deur staanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Verkopers aan de deur die door de intercom alleen zeggen "wij zijn van het energiebedrijf", zodat je denkt dat ze misschien daadwerkelijk wat nuttigs komen doen![]()
WAJOOOOO SCOOTERBUDDIES !!!!!1!!1!!quote:
YAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYY!!1!11!!!!1!!!!!111!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAJOOOOO SCOOTERBUDDIES !!!!!1!!1!!
Goeden optiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Slaan als ze echt voor je deur staan
Ik HAAT die mensen echt, die die zooi aan je deur komen slijtenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden optie![]()
Deze ging wel vrij snel weg, hij ging me niet uitschelden zoals de vorige.
Niemand in het portiek laat die lui normaal binnen, maar zij hebben gewoon op alle bellen tegelijk gedrukt. Door algehele verwarring was er dus iemand die ze binnen heeft gelaten
Ehm... Wat doet een kind van 3 maanden oud bij een batman-film?quote:Several children and babies were in the theatre and an 80-year-old is believed to have been shot dead at point blank range. A three-month old is among those being treated in hospital and a six-year-old is believed to be the youngest victim.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ehm... Wat doet een kind van 3 maanden oud bij een batman-film?
Janken zodat niemand de film kan volgen, dan zou ik ze ook doodschietenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ehm... Wat doet een kind van 3 maanden oud bij een batman-film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kamperenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Klote-weersverwachtingWij wilden ga kamperen ja
In de Ardennenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kamperen
Kamperen in Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Janken zodat niemand de film kan volgen, dan zou ik ze ook doodschietenZO EEN SMAKENLOZE GARP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
7.7quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:59 schreef Lindytje het volgende:
Spees, wat had je voor je interview-verslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |