quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi mijn vriendin post sinds kort op FOK! Ja leuk, hoor ik een ieder zeggen. Dat vind ik ook, want FOK! jwz.
Máár zij is geen Nederlandse en ondanks dat haar Nederlands echt héél erg goed is is ze te onzeker om te posten zonder dat ik elke post moet controleren.
Het is zelfs zo erg dat ze vanaf haar werk belt en ik haar posts moet controleren.
Dus help hier Jufoli over haar onzekerheid heen.
ALS heel de wereld een appeltaart wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:31 schreef plopkweker het volgende:
Als ik mod was had ik alle mod's genote die liepen te SC'en
Wat is dat nou voor boeren gedicht?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ALS heel de wereld een appeltaart was
En inkt de hele zee,
Dan konden we eten meer dan genoeg,
Maar drinken niet - owee!
De meester van groep 7 dreunde dat altijd op als iemand een zin begon met 'ja maar als...'quote:
Heeft wel indruk gemaakt blijkbaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De meester van groep 7 dreunde dat altijd op als iemand een zin begon met 'ja maar als...'
Nan is ook ouder dan ik. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ouderen/Bejaarden wel dan? Het is trouwens Nee.
Wel hulde voor de 'dan' ipv 'als'.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:35 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Nan is ook ouder dan mij ik. Telt dat ook?
Geil, kreeg je ook wel eens billenkoek?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
Meester Fontein. Nog zo'n échte schoolmeester die van oorsprong met de lineaal op den handen sloeg enzo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ALS heel de wereld een appeltaart was
En inkt de hele zee,
Dan konden we eten meer dan genoeg,
Maar drinken niet - owee!
Nee, ik was 't braafste meisje van de klas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geil, kreeg je ook wel eens billenkoek?
Waarom denk je dat ik *tel* 18 jaar later dat gedichtje nog weetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik was 't braafste meisje van de klas.
quote:
Jaja, en je had zeker ook de grootste tieten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik was 't braafste meisje van de klas.
Maar dat gedicht van jou klopt qua zinsopbouw ook niet helemaal. Of wel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DAT IS GEEN NEDERLANDS!!!!111!!1EINZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |