true... hier een hectische dag... overwerken daarna boodschappen wezen halen en sporten. toen thuis eigenlijk geen honger meer maar toch maar even gekookt voor 5 maaltijden (hadden er 6 kunnen zijn maar had hongerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eet smakelijk! 't Is hier wel een uur vroeger, dus zó laat ben ik niet, maar half 10 je eten uit de oven halen telt nog steeds als laat vind ik
Typ je bericht eens afquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true... hier een hectische dag... overwerken daarna boodschappen wezen halen en sporten. toen thuis eigenlijk geen honger meer maar toch maar even gekookt voor 5 maaltijden (hadden er 6 kunnen zijn maar had honger)
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo, help ik je even mee verdringen
[ afbeelding ]
Nijntjes doen het altijd goedquote:
Hier totáál geen hectische dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true... hier een hectische dag... overwerken daarna boodschappen wezen halen en sporten. toen thuis eigenlijk geen honger meer maar toch maar even gekookt voor 5 maaltijden (hadden er 6 kunnen zijn maar had honger)
Het werkt niet altijd even goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je doelt op FB zeker?berichten komen niet aan
Speciaal voor jou:quote:
Zullen we dan maar gewoon weer praten over seks?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:51 schreef Tegan het volgende:
Door al dat gepraat over eten krijg ik honger.
Zodat iedereen straks zin heeft in seksquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we dan maar gewoon weer praten over seks?
Je moet ze ook geen suiker voeren he?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het werkt niet altijd even goed
[..]
Speciaal voor jou:
ja hier ook from scratch maken. gelukkig bedacht ik me tijdens het sporten dat ik nog niet alles in huis hadquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier totáál geen hectische dagmaar wel laat sporten en daarna douchen en eten nog from scratch maken enzo
Je zal trouwens maar parkinson hebben, dan is dit topic niet zo makkelijk aan te klikken
Dat is beter dan honger hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodat iedereen straks zin heeft in seks? Jij bent evil.
Altijd beter dan jezelf volvreten toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Ach, leuke vrijetijdsbesteding.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is niet van mij, maar het beestje is wel erg hyper jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet ze ook geen suiker voeren he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |