Maar je doet nog steeds niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet weer gaan programmeren merk ik al. Dat excuus heb ik nu niet meer.
Was jij toen ook bij die R&P meet waar ik ook was, eigenlijk? Of hebben we elkaar elders voor 't eerst in de ogen gekeken?quote:
Die iddquote:
Je lijkt op Qquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die idd
Helaas duurt dat compilen maar 10 minuten
Er is vast wel weer iets mis met je werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die idd
Helaas duurt dat compilen maar 10 minuten
Ik heb geen wijnquote:
Uiteraard, maar dat ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is vast wel weer iets mis met je werk.
Ik heb inhammen en een buikje jaquote:
ook met brie?quote:
Geen idee eigenlijk. Volgens mij ergens in 2001 al een keer ergens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was jij toen ook bij die R&P meet waar ik ook was, eigenlijk? Of hebben we elkaar elders voor 't eerst in de ogen gekeken?
Parkpop? Met Vork?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij ergens in 2001 al een keer ergens.
Zou kunnen ja. Ik herinner me de aanwezigheid van Knut die toen nog in DH woonde.quote:
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
Ik woon in dezelfde stad als Aleid Wolfsen. DAT is pas erg.!
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
Dat roepen Air en ik al jaren. Kut stad en ook nog eens een kut voetbalclubquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
Ja, dat zei je vorige week ook al. En de week daarvoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat roepen Air en ik al jaren. Kut stad en ook nog eens een kut voetbalclub
De waarheid moet je verspreidenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vorige week ook al. En de week daarvoor.
Aleid Wolfsen is toch van Utrecht, niet van Amsterdam?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
FC Twente.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, die hadden een goeie wedstrijd gespeeld he?quote:
We zijn te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax 2![]()
Leuk dat de overbodige spelers bij jullie een kans krijgen
Het was weer genieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die hadden een goeie wedstrijd gespeeld he?
verf zien drogenquote:
Als ik me goed herinner was jij wel bij die R&P meet waar ik Faithy voor het eerst heb gezien. Of dat jouw eerste keer was, is natuurlijk een tweedequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij ergens in 2001 al een keer ergens.
Sommige dingen veranderen nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat dat al tig jaar een running R&P-gag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |