Yep, die ook. Vroeger. Goede oude tijd.quote:
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
Ik woon in dezelfde stad als Aleid Wolfsen. DAT is pas erg.!
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
Dat roepen Air en ik al jaren. Kut stad en ook nog eens een kut voetbalclubquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
Ja, dat zei je vorige week ook al. En de week daarvoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat roepen Air en ik al jaren. Kut stad en ook nog eens een kut voetbalclub
De waarheid moet je verspreidenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vorige week ook al. En de week daarvoor.
Aleid Wolfsen is toch van Utrecht, niet van Amsterdam?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij woont ook nog eens hier vlakbij.quote:
FC Twente.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax 2quote:
Ja, die hadden een goeie wedstrijd gespeeld he?quote:
We zijn te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax 2![]()
Leuk dat de overbodige spelers bij jullie een kans krijgen
Het was weer genieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die hadden een goeie wedstrijd gespeeld he?
Lief ja. Kan die gekke rus toch weer niet de ww inquote:
verf zien drogenquote:
Als ik me goed herinner was jij wel bij die R&P meet waar ik Faithy voor het eerst heb gezien. Of dat jouw eerste keer was, is natuurlijk een tweedequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij ergens in 2001 al een keer ergens.
ESF Kitsch samen kijkenquote:
Sommige dingen veranderen nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat dat al tig jaar een running R&P-gag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop