Maar je doet nog steeds niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet weer gaan programmeren merk ik al. Dat excuus heb ik nu niet meer.
Was jij toen ook bij die R&P meet waar ik ook was, eigenlijk? Of hebben we elkaar elders voor 't eerst in de ogen gekeken?quote:
Die iddquote:
Je lijkt op Qquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die idd
Helaas duurt dat compilen maar 10 minuten
Er is vast wel weer iets mis met je werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die idd
Helaas duurt dat compilen maar 10 minuten
Ik heb geen wijnquote:
Maar je lijkt wel op hemquote:
kaal en met bierbuik?quote:
Uiteraard, maar dat ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is vast wel weer iets mis met je werk.
Doe eens aardigquote:
Ik heb inhammen en een buikje jaquote:
Ik benoem enkel feitenquote:
Zet de wijn maar vast klaarquote:
ook met brie?quote:
Facebooken kost een boel energie hoor!quote:
Geen idee eigenlijk. Volgens mij ergens in 2001 al een keer ergens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was jij toen ook bij die R&P meet waar ik ook was, eigenlijk? Of hebben we elkaar elders voor 't eerst in de ogen gekeken?
Hyves is voor echte bazenquote:
Parkpop? Met Vork?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij ergens in 2001 al een keer ergens.
Zou kunnen ja. Ik herinner me de aanwezigheid van Knut die toen nog in DH woonde.quote:
Daarom zit ik ook liever op FOK!quote:
en vinden wij dat gezelligerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop