Taart!quote:
Ik gaf een beetje over in mijn mond, Klutsquote:
Ik kan er ook niets aan doen dat dat al tig jaar een running R&P-gag is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond, Kluts
Klinkt leukquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Salsa.. Volg wel les, maar donderdag (en zondagavond) zijn er social nights. Beetje voor je plezier met iedereen dansen!
Soms is er geen reet aan omdat er teveel goede meiden zijn en je dus zelden gevraagd wordt. Of enkel door de sulletjesquote:
Goed als in, goede dansers?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms is er geen reet aan omdat er teveel goede meiden zijn en je dus zelden gevraagd wordt. Of enkel door de sulletjes
Maar gister was mooi
Ah, dat is wel jammer jaquote:
Nee, dan heten het beginnersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer ja. Maar goed, met sulletjes kan je ook beter leren dansen
.
Woei, bestelling geplaatst bij H&M.
Oh! Zoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dan heten het beginners
Sulletjes zijn mannen die of de muziek niet horen, de passen echt niet onder de knie gaan krijgen of elke keer hetzelfde doen
yeah! wat gaat het worden?
De meesten zijn dat wel jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
Oh! Zo. Ik dacht dat je met sulletjes beginners bedoelde
.
Twee jurkjes, drie vesten en een jas. Vooral de jas ben ik erg benieuwd naar, bruin/roze geblokt
.
Gelukkig weet ik mijn maat en bestel ik alleen dingen waarvan ik 90% zeker weet dat ze gaan passenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meesten zijn dat wel ja
Zow.. hopen dat het allemaal past
Zelfs al weet ik mijn maat, veel dingen vind ik bij mij gewoon niet staan dan.. of gewoon nét niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig weet ik mijn maat en bestel ik alleen dingen waarvan ik 90% zeker weet dat ze gaan passen. En mocht het niet passen, terugsturen is erg eenvoudig.
Een beetje?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond, Kluts
Ik bestel regelmatig bij H&M en het gaat eigenlijk altijd primaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs al weet ik mijn maat, veel dingen vind ik bij mij gewoon niet staan dan.. of gewoon nét niet.
Maar hoop dat het wat wordt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
miewiewiewie
Moet ff wachten op het compilen van de eerste testversie
Ik heb een sterke maagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |