Het seizoen waar ik tot nu toe het minst mee had. Is het de nieuwe opzet die het zo afstandelijk maakt? Geen interessante kandidaten? Geen idee.
Ook verder geen idee wat me te wachten staat deze aflevering. in ieder geval duurt het anderhalf uur. En ik zie de top 20. Dus geen show met alleen Eliana en Chehon. Jammer. Gemiste kans. Al is het wel leuk om een paar anderen terug te zien.
Oh god... revisiting... dus eigenlijk een herhaling van zetten. Ben benieuwd of dit me blijft boeien. En dan moet He shot me down Bang bang er toch ook wel bij zitten toch?!
Group routine - Christopher Scott & Sonya TayehEen beetje veel windmachine voor mijn smaak, een beetje veel mist en ik vond het geheel nogal chaotisch overkomen.
Matthew & Audrey - ContemporaryTja, wat moet je nou met zo'n show...
Whitney & Twitch - HiphopOh deze wil ik ook nog wel een keer zien. Whitney was leuk met 'r swagger.
Tiffany & George - ContemporaryJa deze was ook mooi.
Cole & Lindsey - Paso DobleKan me deze eerlijk gezegd niet herinneren.
Amelia & Will - HiphopAmelia

. Deze was wel leuk ja.
Chehon Kathryn - Contemporary"the hollicast?" Mary toch.
Ik vind de muziek zo mooi. En de dans ook.
Eliana & Alex - ContemporaryJaaa

. Zo stroperig, zwoel, melancholisch en

.
Tiffany & Brandon - DiscoUgh.
Chehon & Anya - Argentine TangoDie vond ik ook wel mooi ja. Al mag van mij een tango wel iets strenger zijn, en wat minder "romantisch".
Twitch, Comfort, Cyrus & Christopher Scott - HiphopKan aan mij liggen maar Christopher Scott is ook niet de beste danser. En qua dans was het sowieso allemaal wat saaiïg.
Tiffany & Ade - ContemporaryCeline Dion... alweer.
Cyrus & Twitch - DubstepDit vond ik de eerste keer ook al niet zoooo boeiend.
Group routine - top 10 plus all starsLion King on steroids.
ResultsSPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.