quote:Over alles en niks, precies zoals dat gaat in Eindhoven
Op zondag 11 augustus 2002 11:38 schreef Daklem het volgende:![]()
Thx. kga nog beetje uitvogelen waar jullie het over hebben enz, maar dat komt zeker goed
.
quote:Kheb het al goed naar mijn zin na zo'n warm onthaal hier
Op zondag 11 augustus 2002 11:50 schreef Barb het volgende:[..]
Over alles en niks, precies zoals dat gaat in Eindhoven
tenminste eigen PC . Dag en nacht Fokken , whehehe.
eigen dolby surround setje . lekker relaxed bankje. koelkast moet nog komen eigenlijk
![]()
Daklem dadelijk hard aan werk gaat
quote:Oww gaaf, hij woont nog steeds daar! Wat leuk :)Weet nog wel dat ie toen de beslissing moest nemen om te gaan of niet te gaan. Erg gaaf om te lezen dat ie de juiste beslissing heeft gemaakt en dat ze nog steeds bij elkaar zijn.
Op zondag 11 augustus 2002 11:37 schreef Stuivertje het volgende:[..]
Dames helemaal weg van hem.. *hihi* hebben ze toch echt pech gehad
Hij woont nu samen met zijn vriend in het oosten van Parijs, daarom was ie ook vertrokken: leuke baan, leuke vriend...
quote:Nou, dat verhaal kan ik je ook niet vertellen, aangezien ik er niks meer vanaf weet. Er zijn meerdere Goldstrike-verhalen en ik kan me van niet eentje meer herinneren of Romijn daar wel of niet bijwas. Sterker nog: ik weet niet eens meer of ik erbij was! Ik weet alleen dat ik Goldstrike ten alle tijden probeer te vermijden, krijgt echt al rillingen als ik er aan denk, laat staan ruik.
*dat goldstike verhaal heb ik niet meegemaakt, alleen toen ik romijn slapend tegen mijn deur aantrof, terwijl hij met een tandenborstel zijn deur probeerde te openen. En het was echt vreemd dat dat niet lukte*
quote:Die klacht hoor ik wel emeer over Zeeland. Vlissingen schijnt dan nog het zwingendst te zijn, maar ook daar is het uitgestorven als het geen seizoen is. Jammer hoor.
De drummer van Blof woont *af-en-toe* bij mij om de hoek, en das wel leuk als ie aan het drummen is. Maar voor de rest... tja, de zee is om de hoek, maar er is HE LE MAAL niets te beleven. Een kroeg als bijvoorbeeld Altstad is daar NIET te vinden, er is geen kroeg die een podiumpje heeft voor optredens en zo... Dus ik zit in de weekenden regelmatig (lees: vaak) hiero. Zogenaamd voor mn rust, maar eigenlijk voor de gezelligheid
Maar toch, die zee hé ... lijkt me heerlijk om die zo dichtbij te hebben. Dat mis ik wel heel erg aan Eindhoven, de zee en de geur die daarbij hoort, de wind, zeemeeuwen met hun gekrijs.
quote:War ben je heen geweest?
Op zondag 11 augustus 2002 11:44 schreef Daklem het volgende:Ja lekker, ben ik aan toe na een avondje ( Nachtje ) stappen in e'hoven
quote:*kreun*
Op zondag 11 augustus 2002 11:48 schreef Stuivertje het volgende:
Maak je geen zorgen over de afwas, ik heb een Butler
ik wil ook een butler!!!!
quote:Naar de Thomas fftjes tot 4 uur. en daarna naar huis.
Op zondag 11 augustus 2002 11:56 schreef Barb het volgende:[..]
War ben je heen geweest?
het was gisteren goed druk op stratum , kwam denk ik door Shine.
quote:Jeps, en doordat de vakantie weer voorbij is. Heb je nog iets meegekregen van Shine?
Op zondag 11 augustus 2002 11:57 schreef Daklem het volgende:
Naar de Thomas fftjes tot 4 uur. en daarna naar huis.het was gisteren goed druk op stratum , kwam denk ik door Shine.
quote:Auw, dat gaat snel vervelen
Op zondag 11 augustus 2002 11:55 schreef Daklem het volgende:
tenminste eigen PC . Dag en nacht Fokken , whehehe.
quote:nee niet veel , we waren er pas om 12 uur, Vorrig jaar ben ik wel naar shine geweest. dat was echt heel erg cool. goed naarmijn zin gehad. NaRRaToR moest daar toen werken. ik was samen met paar maten van me daarheen gegaan.
Op zondag 11 augustus 2002 11:58 schreef Barb het volgende:[..]
Jeps, en doordat de vakantie weer voorbij is. Heb je nog iets meegekregen van Shine?
BEEF trad toen ook op
quote:valt wel mee denk ik hoor
Op zondag 11 augustus 2002 12:00 schreef Barb het volgende:[..]
Auw, dat gaat snel vervelen
quote:*auw*
Op zondag 11 augustus 2002 12:01 schreef Daklem het volgende:
valt wel mee denk ik hoor, ik heb een 3 maanden op fok dag en nacht zitten te fokken. toen had ik iets van 40 posts per dag.
En nog geen aanval van Fok!moeheid gehad ondertussen?
quote:Hehe... zie je wel dat jij 't hier allemaal een beetje regelt, Barb!
Op zondag 11 augustus 2002 11:34 schreef Barb het volgende:
Iedereen die uit Eindhoven e.o. komt is welkom in dit topic. Dus jij ook.(ik voel me net OtherSide van de VVV-topics)
Mogge, trouwens.
quote:Goedemorgen Arcee
Op zondag 11 augustus 2002 12:22 schreef Arcee het volgende:
Hehe... zie je wel dat jij 't hier allemaal een beetje regelt, Barb!Mogge, trouwens.
Nee hoor, ik regel helemaal niks, I'm just being nice cause that's me
margoed, wie niet
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 12:29 schreef Barb het volgende:
Goedemorgen ArceeNee hoor, ik regel helemaal niks, I'm just being nice cause that's me
Daar sluit ik me bij aan.
quote:D'r gaat hier een klein kloonalarmpje af, weet jij hoe dat kan?
Op zondag 11 augustus 2002 12:37 schreef Daklem het volgende:
jij hebt ook al lekker wat posts. ben je scarefreak in aan het halen?
quote:jij moet ook nix zeggen hoor ! jij hebt er ook al genoeg
Op zondag 11 augustus 2002 12:39 schreef Barb het volgende:
Jees, 30.000 bijna!
quote:Bliep Bliep
Op zondag 11 augustus 2002 12:40 schreef Arcee het volgende:[..]
D'r gaat hier een klein kloonalarmpje af, weet jij hoe dat kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |