SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ja moet je maar betalen voor je spel en niet hacken negerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef BDIL het volgende:
WTF start FIFA op en moet een onlinepass invoerenIemand anders dit probleem nu?
Ooit gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef BDIL het volgende:
WTF start FIFA op en moet een onlinepass invoerenIemand anders dit probleem nu?
Wat voor kk bullshit is datquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja moet je maar betalen voor je spel en niet hacken neger
Xbox uit en weer aanzetten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat voor kk bullshit is datHeb toch heel de tijd lopen spelen en ik ga geen online pass voor de 2e keer kopen.
Heb je dat al eens moeten doen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat voor kk bullshit is datHeb toch heel de tijd lopen spelen en ik ga geen online pass voor de 2e keer kopen.
sranjequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fresh Prince of Bell-Airquote:
and I'd like to take a minute just sit right therequote:
Fifa is bij jou wel elke keer een hele onderneming om te gaan spelen hequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef n0ir het volgende:
Ik heb elke maand wel eens dat ie begint te bitchen over die pass, opnieuw downloaden en fifa opnieuw opstarten en dan is het gefixed.
I'll tell you how I became the prince of a town called Bel Air duuudududududududquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
and I'd like to take a minute just sit right there
Wel mooi, met dat watermerk er zo inquote:
Ja maar jij snapt hem denk ik niet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel mooi, met dat watermerk er zo in
Je valt op grote en bruine gaten, ik snapte hem wel hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar jij snapt hem denk ik niet!
Nee, je snapt hem duidelijk nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je valt op grote en bruine gaten, ik snapte hem wel hoor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
I'll tell you how I became the prince of a town called Bel Air duuududududududud
Vertel.quote:
Zelfs voor jou is dit sneuquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
Het is een mijn en een wallpaper. Mijn wallpaper!
Tadaa!
[ afbeelding ]
Heb je die reactie zelf bedacht of van je vader gekregen?quote:
Ik krijg alles van mijn vaderquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je die reactie zelf bedacht of van je vader gekregen?
Getsiequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik krijg alles van mijn vader
quote:
Van je vader gekregenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste IF in een pakje ooit van mij
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef n0ir het volgende:
Welke klootzak heeft z'n snot hier in de trein achtergelaten??
Ik kwam er in met m'n pink![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En niet eens je 10de pack.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jawelquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En niet eens je 10de pack.
Ik ga ook maar eens wat pakjes openen straks.
Zo snel een IF is geluk hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha jawel
Heb er een stuk of 30 opengemaakt vandaag.
Gratis geld jongen
Klopt, maar ik heb ook al aardig wat packs geopend naast bronzequote:
zoals we je maanden geleden al hadden gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha jawel
Heb er een stuk of 30 opengemaakt vandaag.
Gratis geld jongen
Ja, maar toen had ik hier geen tijd voor ivm schoolquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
ziek veel packs geopend en pas 1 IF gehad erin, sowieso meer dan 1k pakjes
[..]
zoals we je maanden geleden al hadden gezegd
LOLquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef n0ir het volgende:
Welke klootzak heeft z'n snot hier in de trein achtergelaten??
Ik kwam er in met m'n pink![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het voor homo'squote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
Wat vinden Ajax supporters hier eigenlijk van zo iets?
En ook andere mensen natuurlijk.
Ik vind het persoonlijk wel mooi, ook al is het ajax, toch respect want een corteo is sfeerverhogend, alleen jammer van dat beuken , dat slaat nergens op..
kanquote:
Niet nodig, beste achterban van Nederland, altijd steun.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kan
Feyenoord heeft vast ook wel van zulke acties hoor
Alles waar Ajax mee te maken heeft is homo in zijn ogen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kan
Waarom zeg je dat nou, nu begint iequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kan
Johquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles waar Ajax mee te maken heeft is homo in zijn ogen hoor
Achterban, nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet nodig, beste achterban van Nederland, altijd steun.
Inb4 de gaypride foto's en artikelenquote:
Wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Achterban, nee.
Steun : Ja
In de slechte tijden waren ze er ook ja!
Maar de sfeer is daar niet beter dan bij een Twente/Ajax hoor
Die postte ik in het vorige topic alquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inb4 de gaypride foto's en artikelen
Jij bent niet te beroerd voor een repost volgens mij, zolang je er Ajax mee naar beneden haalt vind je het goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die postte ik in het vorige topic al
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hand in hand, best gay Feyenoord
Dit heeft niets met een wedstrijd te maken of wel? Sowieso hadden ze die stand even goed moeten laten brandenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Hier VDM, feyenoord heeft geen sfeerverhogende dingen nodig, ze gaan gewoon naar een stad toe omdat daar rotzooi te schoppen
Je zegt dat ze geen acties nodig hebben omdat ze er altijd zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit heeft niets met een wedstrijd te maken of wel? Sowieso hadden ze die stand even goed moeten laten branden
Ja, heeft dit wat met voetbal te maken? Nee. Of zijn die praktijken op hoek van holland ook iets van het voetbal? Je haalt er dingen bij die er niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze geen acties nodig hebben omdat ze er altijd zijn.
Dat is dus bullshit.
True story.......quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Feyenoord is gewoon de meest sfeervolle club die er is.
Ajax is gewoon een stel gloryhunters bij elkaar.
Je praat nu echt bullshit man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bullshit?? volgens mij zat feyenoord er gewoon ook nog met de 10-0 nederlaag van PSV!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze geen acties nodig hebben omdat ze er altijd zijn.
Dat is dus bullshit.
Het ging over een sfeerfilmpje van Ajax. En dan zeg je dat ze het niet nodig hebben. ze hebben het dus niet nodig om op internet of het nieuws oid te komen. Waaorm ga je dan naar een stad toe? precies om aandacht te krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, heeft dit wat met voetbal te maken? Nee. Of zijn die praktijken op hoek van holland ook iets van het voetbal? Je haalt er dingen bij die er niets mee te maken hebben.
De wedstrijd erna zat ik er thuis tegen VVV, Bahiaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bullshit?? volgens mij zat feyenoord er gewoon ook nog met de 10-0 nederlaag van PSV!
Ik moet het nog zien als PSV / Ajax verliest met zo'n getal dat het stadion nog gevuld is daarna
Zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bullshit?? volgens mij zat feyenoord er gewoon ook nog met de 10-0 nederlaag van PSV!
Ik moet het nog zien als PSV / Ajax verliest met zo'n getal dat het stadion nog gevuld is daarna
Kijk zo hoort het! Heb je ook seizoenskaart?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
De wedstrijd erna zat ik er thuis tegen VVV, Bahiakippenvel!
Ik zei ook dat feyenoord supporters er in de slechtere tijden ook waren. Maar bij Ajax/twente is de sfeer in het stadion net zo goed hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Fuszy het volgende:
Het is niet omdat ik een Feyenoordsupporter ben, maar als je mij wijs gaat maken dat een PSV, Twente of Ajax een actievere achterban heeft, dan ben je echt een mongool. De enige die een beetje in de buurt komt zijn volgens mij de superboeren. Die maken er ongeacht de stand altijd een feestje van.
Aftreksel van Real vind ikquote:
Ja, zijn vaak enorm actief. Ik snap overigens wel dat ze die spelers uitflotenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Superboeren? Die hebben het hele seizoen hun team in iedere thuiswedstrijd uitgefloten
De media moet altijd het voetbal erbij halen. Dat is hun motief helemaal niet, dat heeft niets met sfeer te maken. Sfeer maak je lekker tijdens een wedstrijd, o wacht dan geven ze ineens niet thuis.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het ging over een sfeerfilmpje van Ajax. En dan zeg je dat ze het niet nodig hebben. ze hebben het dus niet nodig om op internet of het nieuws oid te komen. Waaorm ga je dan naar een stad toe? precies om aandacht te krijgen
2-6 tegen twente. Volgende wedstrijd was iedereen er gewoon weer hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Opzich mooi, maar het past totaal niet bij die club..quote:
Dat dan weer wel, vooral onderquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, zijn vaak enorm actief. Ik snap overigens wel dat ze die spelers uitfloten
Sfeer maak je in het stadion, buiten het stadion. Sfeer in het stadion is 1. Sfeer er buiten is nog mooier!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
De media moet altijd het voetbal erbij halen. Dat is hun motief helemaal niet, dat heeft niets met sfeer te maken. Sfeer maak je lekker tijdens een wedstrijd, o wacht dan geven ze ineens niet thuis.
Nee, kan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het! Heb je ook seizoenskaart?
Bijna kampioen worden en gaan rellen op de pleinen in amsterdamquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Sfeer maak je in het stadion, buiten het stadion. Sfeer in het stadion is 1. Sfeer er buiten is nog mooier!
Dacht ik dus ook, dit is een shirt voor een kampioen ook. Heeft wat weg van dat wit-goud van Realquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich mooi, maar het past totaal niet bij die club..
Moet je er snel bij zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, kan nietheenreis is 240km en terug ook
en ik moet op zondag voetballen. Probeer er zo vaak mogelijk te zijn, meestal rond de 5x per seizoen. Dit seizoen sowieso wel even CL meepakken
Ja dat is moeilijk om dan elke thuiswedstrijd aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
en ik moet op zondag voetballen. Probeer er zo vaak mogelijk te zijn, meestal rond de 5x per seizoen. Dit seizoen sowieso wel even CL meepakken
quote:
Dan mag je morgen een vlucht boeken en hopen op een kaartje. Of hopen dat we de voorronde doorkomen, maar daar ben ik nog een beetje huiverig voor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
JE BOY BENTquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van dit soort polo's![]()
[ afbeelding ]
We spelen voor het eerst sinds jaren weer CL. Die voorronde zit zo vol hoor. Verkijk je daar niet op. Daarnaast zijn die tripjes echt wel tof. Niet de minste clubs kunnen we treffen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]voorronde zit denk ik toch niet vol dus die kaarten moeten wel lukken
Paupermerkquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van dit soort polo's![]()
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als jullie Kuyt eruit gooienquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We spelen voor het eerst sinds jaren weer CL. Die voorronde zit zo vol hoor. Verkijk je daar niet op. Daarnaast zijn die tripjes echt wel tof. Niet de minste clubs kunnen we treffen.
Ik kom uit Friesland, net boven Leeuwarden. Als ik er ben zit ik meestal op D of E, makkelijk aan kaarten te komen voor die vakken en dan kan mijn neefje ook mooi mee in die vakkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is moeilijk om dan elke thuiswedstrijd aanwezig te zijn.
Waar kom je vandaan dan?
Ben benieuwd trouwens wie we gaan loten voor de CL
Dat zou geniaal zijn, maar ik zou Fenerbahce niet graag willen lotenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jullie Kuyt eruit gooien
Fenebache is niet meer zo goed hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn, maar ik zou Fenerbahce niet graag willen loten
Ja klopt heb een seizoenskaart voor W4.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom uit Friesland, net boven Leeuwarden. Als ik er ben zit ik meestal op D of E, makkelijk aan kaarten te komen voor die vakken en dan kan mijn neefje ook mooi mee in die vakken
Jij hebt wel een seizoenskaart zeker? Zodra ik mijn studie heb afgerond neem ik er wel een, ik hoop op Kopenhagen ofzo, niet al te ver weg. Fenerbache zou het mooiste zijn, Kuyt naar huis sturen
Racistquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef marcie216 het volgende:
Turkse clubs![]()
Trabzon ook, gaan fakkels gooien, wat een mongolen
Hoezo racist? Hij heeft toch niks tegen turken alleen iets tegen de aanhangers van de clubsquote:
GJE is nog jong en snapt het nog niet zo goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo racist? Hij heeft toch niks tegen turken alleen iets tegen de aanhangers van de clubs
Tuulk snap ik het wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GJE is nog jong en snapt het nog niet zo goed
Hap hap hapquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo racist? Hij heeft toch niks tegen turken alleen iets tegen de aanhangers van de clubs
Ach, dan maak je er nog steeds winst mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit al vanaf 8 uur bronze packs te openen (Niks te doen op werk) enige leuke vangst is Kandji
Tik 'm aan broedahquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk, ik heb IF Korcsmar ook in een pack!
[ afbeelding ]
Rice in hetzelfde pack en op pagina 2 een UNAM kit.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens ben ik nog niet klaar want op mijn 2e account heb ik nog 40 400c packs over (+ 3 free packs)
En je hebt nog maar 75 minutenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste NIF spelers (op 2 accounts) waren Konnecke, Gobern en Westcarr. Verder had ik nog Jung In Whan die vorige week IF was en nog veel meer spelers, op 1 account zat bijna mijn hele TP vol shiny spelers die ik er voor 3 uur op had gezet
Overigens ben ik nog niet klaar want op mijn 2e account heb ik nog 40 400c packs over (+ 3 free packs)
Om 2u 's nachts worden ze pas gereset hoor.quote:
Dat gaat makkelijk lukken want ik kan de items die ik in 400c packs krijg veel sneller verkopen, veel minder shiny spelers die ik er voor 3 uur op zetquote:
Hoorde van iemand van het FUT-topic dat 'Shaving Ryan's Private' wel goed wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Ik ga even een film downloaden maar welke. Iemand tipjens?
Rec 3quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Ik ga even een film downloaden maar welke. Iemand tipjens?
SPaanse horror toch? Begin ik niet aanquote:
Ik discard al die spelers joh, duurt me te lang met verkopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijk lukken want ik kan de items die ik in 400c packs krijg veel sneller verkopen, veel minder shiny spelers die ik er voor 3 uur op zet
Ging om de 12 uur bedtijd shitquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om 2u 's nachts worden ze pas gereset hoor.
Hij moet zo naar bedquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om 2u 's nachts worden ze pas gereset hoor.
Die spelers die 200 of 250 waard zijn discard ik meestal ook maar ik krijg vaak genoeg spelers die 500 of meer waard zijn. Die discard je toch niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik discard al die spelers joh, duurt me te lang met verkopen
probeer attack the block eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
dus......
iemand een goede film? Ik vind thrillers wel leuk!
Deel 1 en 2 niet gezien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
SPaanse horror toch? Begin ik niet aan
Geen idee, ik pak alleen contracten, healing en fitness eruit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die spelers die 200 of 250 waard zijn discard ik meestal ook maar ik krijg vaak genoeg spelers die 500 of meer waard zijn. Die discard je toch niet?
Neequote:
Heb ik al gezien, droge engelse humor met aliensquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
probeer attack the block eens. Die wilde ik nog een keer kijken, maar kom er nooit aan toe.
Die is wel tof ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
probeer attack the block eens. Die wilde ik nog een keer kijken, maar kom er nooit aan toe.
Door REC 1 is dat hele shaky cam genre weer nieuw leven ingeblazen. Vind hem zelf erg tof, maar ik ben dan ook wel fan van zombiefilms.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef Rijst het volgende:
Ik wist niet eens dat er een REC bestondIs die goed?
MIB 3 al gezien}? Die was wel coolquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee
[..]
Heb ik al gezien, droge engelse humor met aliens
Vooral de manier hoe mensen hier al maandenlang winst maken met bronze packs negeren en het lekker op je eigen manier doen jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, ik pak alleen contracten, healing en fitness eruit.
Ik redeneer op de manier dat je meer winst maakt op meer eruit in 1 uur dan 2x erop zetten voor 1 speler
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik redeneer op de manier dat je meer winst maakt op meer eruit in 1 uur dan 2x erop zetten voor 1 speler
Moeilijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
MIB 3 al gezien}? Die was wel cool
Seven pounds met will smith is ook een mooie film, maar wel moeilijk.
Ik heb shutter island nog nooit gekeken en die past prima in het thriller genre!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
MIB 3 al gezien}? Die was wel cool
Seven pounds met will smith is ook een mooie film, maar wel moeilijk.
Dus misschien heb je wel redelijk dure spelers gediscardquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij lastig aan elkaar te knopen. Wilde hem nog een keer kijken om het verhaal helemaal te snappenquote:
Nee, ik kijk wel altijd als de naam me bekend voorkomt, of een hoge pacehoer is ofzo, maar ik heb nog geen Westcarretjes gehad oidquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus misschien heb je wel redelijk dure spelers gediscard
Ik bedoel REC3quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door REC 1 is dat hele shaky cam genre weer nieuw leven ingeblazen. Vind hem zelf erg tof, maar ik ben dan ook wel fan van zombiefilms.
Ja de BR staat pas sinds vandaag onlinequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik bedoel REC3
1 en 2 heb ik al gezien natuurlijk
Het zijn demonenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
Rec ga ik ook downloaden alle 3zombies
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
Rec ga ik ook downloaden alle 3zombies
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
SPaanse horror toch? Begin ik niet aan
Spaans is engerquote:
Neem je genoegen met een xvid?quote:
Kan ik ook wel zonder te fitnessen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef marcie216 het volgende:
GJE, ga fitnessen, en ga naar al die mensen die nu op je zitten te haten, en pak ze aan.
Het is zo'n kut titel om op te zoeken hahaquote:
Ik wilde eerst die van Marsie quoten met eenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik ook wel zonder te fitnessen hoor
REC en dan jaartalquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is zo'n kut titel om op te zoeken haha
Jij zoekt die beef mattie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wilde eerst die van Marsie quoten met eenmaar deze post verdient het toch meer.
Denken dat ik het zelf niet kanquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stuur je dan de mannetje van je vader op mij af
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Ik heb er al 1 met dutch subsnu rec 2 en 3 nog
Kom maar met je frituurvingertjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat ik het zelf niet kan
Ik laat m'n pa jou inhuren voor die karate chopsticks shit toggquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hey pap sla die klootzak even neer. Ja die ja.
Wie zegt dat ik vingers moet gebruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Als iemand een mannetje op je af kan sturen is het GJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als iemand een mannetje op je af kan sturen is het GJEDie zag ik niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik denk het nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik ook wel zonder te fitnessen hoor
Als iemand een mannetje op je af kan sturen is het GJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
yeaaahquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wilde eerst die van Marsie quoten met eenmaar deze post verdient het toch meer.
Ik heb het even nagevraagd bij de wijze heren en zij zeggen Marsie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
yeaaah
En godverdomme Thorb, het is Marcie.
Kut Thurb
wie zijn die mongolenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd bij de wijze heren en zij zeggen Marsie.
zijn hoofd breek je al meteenquote:
Ik train zakelijk man, pas opquote:
Rijstbal Crook Pazzl iedereen eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wie zijn die mongolen?
Het is Markie en dan twee - zestien
Het is een soort softporn. Je moet je verbeelding erbij gebruiken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom bewaar jij foto's trouwens
Over mij roddelen he, lafaards.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijstbal Crook Pazzl iedereen eigenlijk
Ik dacht dat rijst meer van de hentai wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is een soort softporn. Je moet je verbeelding erbij gebruiken.
Als iemand een mannetje op je af kan sturen is het GJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ujelly?quote:
quote:
postquote:
Ik heb vanmiddag de verwachting uitgesproken dat jij het gifje hiervan zou posten, maar je stelt me teleurquote:
haha helaas, was ook niet thuisquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de verwachting uitgesproken dat jij het gifje hiervan zou posten, maar je stelt me teleur
Gewoon lange boven benen die kerel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat negers hem bij de knieen hadden hangen?
Dit was een Geluidssysteem negerquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat negers hem bij de knieen hadden hangen?
Ja, die boi heeft wel grote penis maar lange benen.quote:
Ik hoop dat ze nu ook silvers en bronzes gaan doen (maar dat zal wel weer niet) Ik denk dat ik mijn bronze packs wel tot morgenavond ga bewaren (als ik dat kan) Overigens had ik na die 3 free bronze packs nog 1 400c pack over, en daarin zat weer een free bronze pack. Die kan ik nu gewoon niet openenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef Thorb het volgende:
Morgen maar weer paar gold packs kopen met de transfers. Dan weer wat brons pakjes openen en volgend week weer, heb ik nog iets om het voor te doen
Nieuw XBL acc makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Hoe moet je extra accounts aanmaken? op FUT dan
Deze is volgens mij jonger of ze heeft haar haar andersquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aan tafel? Danielle Overgaag volgens mij. Maar zit avondetappe te kijken
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef marcie216 het volgende:
Gooi eens wat geile foto's van vrouwen in dit topic
Ik denk optie 2quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze is volgens mij jonger of ze heeft haar haar anders
Foto gemaakt van een foto?quote:
nee gewoon van googlequote:
Jupquote:
Gewoon een keutel!quote:
Jij bent 15, jij mag niet oordelen over volwassenenquote:
Denk je dat dit mooi uit gaat komen als het vierkant is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef marcie216 het volgende:
VDM jij snapt hem!
Er staan betere Tenen op google, moet je maar kijken of je dat geil vindt :
[ afbeelding ]
Hoe maak ik daar mijn UI van?
idk. wil ik testen, maar ik weet niet hoequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk je dat dit mooi uit gaat komen als het vierkant is?
Ik vind haar gewoon lekker man, zou haar echt zo geven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent 15, jij mag niet oordelen over volwassenen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
idk. wil ik testen, maar ik weet niet hoe
Wat een wedstrijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
De wedstrijd erna zat ik er thuis tegen VVV, Bahiakippenvel!
Daar ga je een wizzkid voor nodig hebben vrees ik. Eerst moet je hem croppen en fatsoenlijk verkleinen, dan de resolutie aanpassen zodat het er fatsoenlijk uit ziet en dan moet je ook nog zorgen dat het binnen de eisen van fok valt qua bestandsgrootte. En nee, dat kan niet met paintquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:45 schreef marcie216 het volgende:
VDM jij snapt hem!
Er staan betere Tenen op google, moet je maar kijken of je dat geil vindt :
[ afbeelding ]
Hoe maak ik daar mijn UI van?
Wil je gewoon even zeggen hoe ik het als mijn UI kan doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je zelf al niet inziet dat dit geen vierkant plaatje gaat worden..
Dan moet je croppen e.d
haal er 1 voor mij, dan gaat het naar 89%.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Waarom zijn mensen met een pvr 90% van de tijd slechte spelers?
Dat kan je echt niet zo 1,2,3 uitleggen..Het is beter om gewoon dingen te zoeken die al op maat zijn gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wil je gewoon even zeggen hoe ik het als mijn UI kan doen?heb nog wel andere die wel goed gaan denk ik
Gewoon resizen, zoals je altijd moet doen voor een ui.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wil je gewoon even zeggen hoe ik het als mijn UI kan doen?heb nog wel andere die wel goed gaan denk ik
Ja een gifje jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon resizen, zoals je altijd moet doen voor een ui.
www.resizer.nl , oja gifje wilde je hè?
Dan gaat resizer niet werken denk ikquote:
Al geprobeerd?quote:
Hoeveel betaald?quote:
Misschien is google zo aardigquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef RavioliPunch het volgende:
Iemand geef me een gifje van iets van Ariana Grande dan
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef RavioliPunch het volgende:
Iemand geef me een gifje van iets van Ariana Grande dan
Zoek een ander fok topicquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef marcie216 het volgende:
Weet niemand hier hoe je een Gifje kan verkleinen
Doe niet zo man, het gaat hier alleen maar offtopic, waar jij ook aan mee doetquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doe niet zo man, het gaat hier alleen maar offtopic, waar jij ook aan mee doet
Oke, weten jullie wel hoeveel je UI mag zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand weet het hier, op FOK zijn vast mensen die het weten dus vraag het ergens anders.
heb het al, nu moet ik weten hoe groot hij mag zijnquote:
40x40 of 60x60quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heb het al, nu moet ik weten hoe groot hij mag zijn
wat een succesquote:
k****** lelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |