ik ga vanavond speciaal voor jou een capje maken van een opa die niet met zijn vingers in zijn mond of enige andere lichaamsopening zit. gewoon als dank voor het in goede banen leiden van deze threadquote:Op zondag 22 juli 2012 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel, en we maken er niets anders van
Dat stel ik zeer op prijsquote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ga vanavond speciaal voor jou een capje maken van een opa die niet met zijn vingers in zijn mond of enige andere lichaamsopening zit. gewoon als dank voor het in goede banen leiden van deze thread
Waar is die ouwe?quote:
Ik was je graag van dienst geweest, maar net vandaag is hij een blokje om geloof ikquote:
Ik geniet ook. Henny is zelfs bijna 4 jaar ouder.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef pullup het volgende:
Zomergasten is vandaag best wel leuk om naar te kijken overigens.
Ik geloof dat Henny Vrienten zo ongeveer even oud is als opa
Tja middagje ziekenhuis zonder biertje ,heb je nog wat in te halen natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 01:50 schreef HiDiHo het volgende:
Nog eentje dan omdat het zo gezellig is![]()
[ afbeelding ]
Nee ommaaatje is onwel geworden gisteren middag ,wat ik dan weer niet verwonderlijk vind als je met deze man moet leven .quote:Op maandag 23 juli 2012 17:27 schreef pullup het volgende:
Oh jee ze hebben zijn medicatie zeker aangepast.
Ik vind het in ieder geval mooi dat ze zoveel pilletjes kunnen voorschrijven die geen bijwerkingen hebben in combinatie met alcohol. Daar heeft ie mazzel bij.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:20 schreef mootie het volgende:
Bummer, het eerste wat hij doet is een vinger in zijn mond steken.
Dat was wat ik als eerste zag, waardoor ik dacht dat de stream stilstond.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik beloofd aan lavender maar ik denk dat jij er ook wel van kan genieten. Een geheel vingervrije cap
Ik geloof dat je het best naar het aquarium kunt kijken om te zien of de stream niet gestopt is.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was wat ik als eerste zag, waardoor ik dacht dat de stream stilstond.
Het is bijna een serene Boeddha als de rust niet vertoord werd door het gepruttel van het darts commentaar op de achtergrond.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was wat ik als eerste zag, waardoor ik dacht dat de stream stilstond.
Blij meequote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik beloofd aan lavender maar ik denk dat jij er ook wel van kan genieten. Een geheel vingervrije cap
Opa lijkt zich niet druk te maken, dus het zal wel meevallen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
Graag gedaan
Ik hoop dat het met oma allemaal goed is afgelopen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |