De bezem is er doorquote:Op woensdag 12 september 2012 15:51 schreef Amplifier het volgende:
[TK] Stone Island Heat Reactive jas
In alle topics over dit merk wordt er zo vervelend gedaan. Vind je iets niet mooi reageer dan niet. Vind je het te duur reageer dan niet. Heb je interesse maar is het te duur dan bied je. Zo vervelend vind ik dit elke keer. Zou een mod mijn topic kunnen opschonen aub.
Grt
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef Thongkamma het volgende:
[TK] Drukbank
&
[TK] Witte SMS Audio Headset (By 50 Cent)
zijn allebei verkocht, kan dus een slotje op! thnx
account staat in de rij voor de versnipperaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand loopt volgens mij hier zijn eigen bedrijf te promoten in mijn verkooptopic:
[TK] Grote opruiming DVD's en DVD boxen!
Kan die reactie worden verwijderd en de betreffende user een waarschuwing krijgen oid?
done by Renesitequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:18 schreef JeOma het volgende:
[TK] Darksiders 2 (PS3) mag dicht! Verkocht.
Thnxquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
account staat in de rij voor de versnipperaar
Nee, je hebt het hier over een "virtueel krediet" en dat staan we niet (meer) toe. Wij beschouwen dit als een soort waardebon.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Ayca het volgende:
In de OP staat • Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites. en Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, www.Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Mag ik wel kamernet tegoed aanbieden?
gebeurdquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:34 schreef Amplifier het volgende:
[TK] Stone Island Heat Reactive jas
Mag weer open aub koper laat niets meer van zich horen.
We begrijpen wat je bedoelt. Alleen is niet al het gezeur met nog meer regels te voorkomen. We editen, verwijderen, noten en DM/PM'en met users die dit soort dingen doen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef Amplifier het volgende:
Akan die reactie van always hold on Verwijderd worden aub: [TK] iPhone 4 32GB
Word zo ziek van dat gezeik in iPhone topics... Misschien een idee om voor het verkooen van iPhones eencpaar regels te maken? Zodat er niet elke x over de prijs gezeikt wordt? Thnx
quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[TK] Zwarte wikkellaarzen Fred de la Bretonière, maat 40, zgan Mag dichtDank!
Thnxquote:
Oke dan, snap ik ook wel, Maar bij elk iPhone topic komen er wel 1 of 2 van die nutteloze reacties en dat is best irritant. Blij om te horen dat er dus wat aan gedaan wordtquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:44 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
We begrijpen wat je bedoelt. Alleen is niet al het gezeur met nog meer regels te voorkomen. We editen, verwijderen, noten en DM/PM'en met users die dit soort dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |