quote:
Iedereen die het leest krijgt het spontaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef schommelstoel het volgende:
Is het niet handig om er niet te veel mee bezig te zijn.
Juist door elke keer de focus erop te leggen maak je het moeilijker.
-
Lijkt mij ook iets dat je jezelf kan aanpraten, nu ik er zelf op let, begrijp ik misschien een beetje wat je bedoeld.
Nou voel ik mij dus echt een mongol.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef schommelstoel het volgende:
TS, ga eens opletten op hoe vaak en wanneer je knippert met je ogen
Waarschijnlijk krijg je het zelfde effect als met ademhalen.
Nee hoor, is absoluut niet schadelijk. Alleen wel ontzettend irritant. Heb er zelf ook wel eens last van, ga dan maar een spelletje op m'n iPhone spelen ofzo. Afleiding.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef Tropanzia het volgende:
Maar er zit dus totaal geen natuurlijk ritme in mijn ademhaling.
En da's best een groot probleem.!
Owja, heel herkenbaar. Vooral omdat het dan lijkt alsof je ademhaling slowmotion gaatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:22 schreef LookAtMe het volgende:
Blow je? Anders dat misschien wat minder doen want daarvan krijg ik het ook.
afleiding zoeken, ga dingen doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb er al heel lange tijd last van dat ik te gefocust ben op mijn ademhaling.
Ik heb er telkens, eigenlijk bijna de hele dag wel een beetje (veel) last van, behalve als ik slaap.
Telkens als ik rustig ergens zit, ga ik op mijn ademhaling letten, want hij doet het zeg maar niet helemaal goed.
Chronische hyperventilatie????
Telkens probeer ik ook diep in te ademen, maar dit gaat ook niet helemaal lekker.
Ook veel gapen/zuchten/steunen. En dit de gehele dag door.
Ik heb er eigenlijk al heel lang constant last van. (Constant onder de noemer van: In tijden van stress/drukte/spanning heb ik er meer last van)
Maar ook omdat het niet heel overheersend is, en eigenlijk alles gewoon kan doen ben ik er nog nooit mee naar de dokter geweest.
Nu ben ik het eigenlijk zat, dat ik telkens bewust ben van de ademhaling en wil ik eigenlijk dat het gewoon VANZELF gaat. En dan gewoon goed, zonder dat ik er telkens op let/last van heb.
Wie van jullie herkent dit? Heeft dit ook? Of heeft tips/oplossingen?
lolquote:Op maandag 23 juli 2012 01:19 schreef krullenbolletje het volgende:
ik heb er door dit topic nu ook last van
ik lees gewoon geen ondertitels dan ga ik mij daar alleen maar aan ergerenquote:Op maandag 23 juli 2012 01:42 schreef starla het volgende:
[..]
lol
irritant ja
ik had dat vroeger nog wel eens met knipperen en met ondertitels lezen van films. Hoe doe je dat nu eigenlijk...tegelijk de film bekijken en de ondertitels lezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |