toffer danquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
De grote vraag is natuurlijk offie toffer is als Avengers...
Reageer slechts op de blockbuster fanboys op menig forum.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
toffer dan
En verder, boeit dat? Twee verschillende films.
Ik vind persoonlijk vrijwel alle Marvel films 'leuker' dan de Batman films, maar niet persé beter.
Goeie analogie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef DragonFodder het volgende:
Beetje hetzelfde als vragen wat beter is: 2001 of star wars. Allebei sci fi, maar daar houdt ook alle vergelijking op.
Ik vind de batman trilogie bijna geen superheldenfilms te noemen. Eerder misdaadfilms met een scifi randje. Echte superkrachten komen niet voor in het nolan universum.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan eerder Star Wars en Battlestar Galactica. Zó groot is 't verschil nu ook weer niet.
Veel plezier, ik ben jaloersquote:
hopen dat ik het volhoud, ben nogal moequote:
Good luck , rond 04:30 TDKR?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hopen dat ik het volhoud, ben nogal moe
Batman Begins is nu op Veronica...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef Lemans24 het volgende:
Hoewel, eigenlijk wil ik eerst die andere twee opnieuw zien. Zijn ze ergens goedkoop op blu-ray te krijgen?
Ik heb ze een tijdje terug als twee-voor-twintig bij FRS gehaald. Wellicht geldt die deal nog steeds.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef Lemans24 het volgende:
Hoewel, eigenlijk wil ik eerst die andere twee opnieuw zien. Zijn ze ergens goedkoop op blu-ray te krijgen?
Ja, rare combi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
Batman Begins is nu op Veronica...
en, omdat het zo goed daarop aansluit, is Batman Returns rond half 12 op diezelfde zender.
Ik heb geen kabel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
Batman Begins is nu op Veronica...
en, omdat het zo goed daarop aansluit, is Batman Returns rond half 12 op diezelfde zender.
Er is maar é... weet je wat, dat is een spoiler. Laat maar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog even Knightfall doorbladeren voor morgen
Ssstquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is maar é... weet je wat, dat is een spoiler. Laat maar.
ben je nou aan het trollen breuls?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is maar é... weet je wat, dat is een spoiler. Laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |